Citat:
Ursprungligen postat av
Burksatan
Vad är det för fel på de distanskurser som vissa universitet ger ? Utbudet är dessutom ordentligt mycket bättre. Torde ge bättre skjuts i ev cv än något från miroi etc
Jag läser in gymnasiekurser för att bli behörig till ett par högskoleprogram med särskild behörighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marionette
Har läst kurs på Miroi, använde mig inte av lärarna så vet inte om man får bra hjälp på så sätt? Följde bara kursplanen och lämnade in uppgifterna enligt tidsplanen. Den feedback man fick efter inlämnad uppgift var rätt kass. Som ett standardsvar kändes det som. Flummigt och svårt att förstå.
Provet gjordes så som du skrev på bestämd plats. Tyckte provet i sig var dåligt utformat men vad vet jag? Är dock nöjd att jag nu har den kurs jag saknade. Jo... vill väl inte erkänna detta men känns som att det är enkelt att få högt betyg jämfört om du skulle läst kursen på plats eller under gymnasietiden.
Jag satsar bara på att bli godkänd för behörighetens skull. Så slutproven kändes inte alltför svåra om man fattat grunderna som behövs för ett E (godkänt)?
Får man fråga vad du läste för ämne?
Det där med flummiga standardsvar känner jag igen från Hermods också. Lite irriterande att inte få ordentlig feedback...
Citat:
Ursprungligen postat av
Hickmat
Kan man fråga varför du valde att prova Miroi trots att du upplevde hermods som bra?
Det är min kommun som bytt avtal, jag hade således inget val...