Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-26, 23:38
  #145
Medlem
Jag har börjat crusha mer och mer på Aron Flam vilket sedermera lett till att jag börjat konsumera allt jag kunnat hitta av / med honom online.. Hans röst är så oerhört mjuk och behaglig, hans blick så intensiv och intellektet så jävla sexigt skarpt. Dessutom är han rolig, gillar smisk samt besitter andra emotståndliga badboy kvaliteter. Seriöst jag orkar inte...! Jag har börjat att på allvar fundera på att försöka förföra honom i IRL

Men kanske är det en dålig idé. Någon som kan hjälpa mig med info om den här mannen innan jag tar mig vatten över huvudet?

1. Är han farlig på allvar ? Han nämner gång på gång att han är narcissist. Har sagt att han inte har förmåga att känna tacksamhet och duckar frågan om han ens har empati. Erkänt att han fejkar ödmjukhet. För min del får han gärna vara självupptagen, men sexuella dominanslekar är kanske inget man vill ägna sig åt med någon som helt saknar empati. En person som på allvar är narcissist kan också vara farlig om man sårar dennes ego, t.ex. om man behöver göra slut. Han nämner också ofta att han är är en aggressiv person som samlar på vapen. Finns några röda flaggor här...

2. Har han pedofila intressen? Vill minnas att han skämtade mycket om pedofili tidigare...? Att han själv var det också? Någon sanning i detta?

3. Hur lång är han? Vad för slags tjejer gillar han?

4. Var kan man stöta ihop med honom av en slump?

5. Någon som vet hur kinky han är? Välutrustad? Hur analfixerad?

All info emotses tacksamt!
Citera
2017-09-28, 16:05
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Platinamix
Jag har börjat crusha mer och mer på Aron Flam vilket sedermera lett till att jag börjat konsumera allt jag kunnat hitta av / med honom online.. Hans röst är så oerhört mjuk och behaglig, hans blick så intensiv och intellektet så jävla sexigt skarpt. Dessutom är han rolig, gillar smisk samt besitter andra emotståndliga badboy kvaliteter. Seriöst jag orkar inte...! Jag har börjat att på allvar fundera på att försöka förföra honom i IRL

Men kanske är det en dålig idé. Någon som kan hjälpa mig med info om den här mannen innan jag tar mig vatten över huvudet?

1. Är han farlig på allvar ? Han nämner gång på gång att han är narcissist. Har sagt att han inte har förmåga att känna tacksamhet och duckar frågan om han ens har empati. Erkänt att han fejkar ödmjukhet. För min del får han gärna vara självupptagen, men sexuella dominanslekar är kanske inget man vill ägna sig åt med någon som helt saknar empati. En person som på allvar är narcissist kan också vara farlig om man sårar dennes ego, t.ex. om man behöver göra slut. Han nämner också ofta att han är är en aggressiv person som samlar på vapen. Finns några röda flaggor här...

2. Har han pedofila intressen? Vill minnas att han skämtade mycket om pedofili tidigare...? Att han själv var det också? Någon sanning i detta?

3. Hur lång är han? Vad för slags tjejer gillar han?

4. Var kan man stöta ihop med honom av en slump?

5. Någon som vet hur kinky han är? Välutrustad? Hur analfixerad?

All info emotses tacksamt!

På riktigt sök hjälp..
Citera
2017-10-08, 19:16
  #147
Medlem
Enmansdemos avatar
Aron skojar om att svt Agenda gjorde 1 timmes program om terrorism utan att nämna ordet islam, Ann Heberlein föll in i skrattet och kontrade med att berätta vad hon ville förändra för samhällsproblem iom sin diktatur som moderat politiker...utan att nämna ordet utomeuropeisk invandring en enda gång, Aron påpekade däremot inte detta för henne, det gossipet får väl näste man ta del av istället, denna insinuerande undfallenhet är lite smått kränkande för oss som kan gilla klarspråk
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-10-08 kl. 19:43.
Citera
2017-10-12, 19:40
  #148
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platinamix

1. Är han farlig på allvar ?

2. Har han pedofila intressen? Vill minnas att han skämtade mycket om pedofili tidigare...? Att han själv var det också? Någon sanning i detta?

3. Hur lång är han? Vad för slags tjejer gillar han?

4. Var kan man stöta ihop med honom av en slump?

5. Någon som vet hur kinky han är? Välutrustad? Hur analfixerad?

All info emotses tacksamt!

Baserat på inside info:

1. Nej
2. Nej
3. Han är inte särskilt lång. Cirka 168 tippar jag.
4. TSKAOS eventuellt
5. Ett av hans ex gillar anal. Borde betyda att även han gör det.
Citera
2017-10-20, 11:19
  #149
Medlem
Zildjians avatar
Jens Ganman medverkar i nytt avsnitt, intressant (och tragiskt)!
Citera
2017-10-27, 22:02
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Baserat på inside info:

1. Nej
2. Nej
3. Han är inte särskilt lång. Cirka 168 tippar jag.
4. TSKAOS eventuellt
5. Ett av hans ex gillar anal. Borde betyda att även han gör det.

Tack för tipsen, har du inget mer inside?

Hörde en podcast med honom där han pratar mycket om att han bara gillar "unga" kvinnor, för det är hans specifika läggning. Dock könsmogna hördes han säga. Så eftersom jag passerat 25 får jag väl lägga ned.

Ändå nyfiken på vem hans ex är. Antar att det är någon tonåring då?
Citera
2017-10-27, 22:10
  #151
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platinamix

Ändå nyfiken på vem hans ex är. Antar att det är någon tonåring då?

Lär väl finnas flera ex, med tanke på att vissa går igång på hans bekymrade blick. Den jag avser var/är 25+ så kör i vind!
Citera
2017-11-01, 13:46
  #152
Medlem
Lyssnade precis på hans medverkan i Öppet hjärta.

Han nämnde i förbifarten att han är 175 cm lång. Jag tyckte att han behövde få upprättelse så därför känner jag mig manad att nämna det i den här tråden eftersom någon påstod 168 cm.

Men tydligen har han också en flickvän som han vill skaffa barn med.. så nu blir det inga mer Patrionpengar från mig! Nu kan ju den här "flickvännen" sponsra honom istället. Skoja bara. Eller inte ;-)
Citera
2017-11-01, 18:20
  #153
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platinamix
Lyssnade precis på hans medverkan i Öppet hjärta.

Han nämnde i förbifarten att han är 175 cm lång. Jag tyckte att han behövde få upprättelse så därför känner jag mig manad att nämna det i den här tråden eftersom någon påstod 168 cm.

Men tydligen har han också en flickvän som han vill skaffa barn med.. så nu blir det inga mer Patrionpengar från mig! Nu kan ju den här "flickvännen" sponsra honom istället. Skoja bara. Eller inte ;-)
Nästa kändis du gillar kan du bara skriva direkt till. Finns ju twitter och allt sånt där idag. Martin Timell kanske? Han är tydligen "badboy".

Jag gillar också Aron Flam. Önskar hans podcast all framgång. Hans podcast kanske t.o.m är en viktig del av motståndet mot den mörka utvecklingen i Sverige.
__________________
Senast redigerad av smellyproof 2017-11-01 kl. 18:26.
Citera
2017-11-02, 04:00
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Nästa kändis du gillar kan du bara skriva direkt till. Finns ju twitter och allt sånt där idag. Martin Timell kanske? Han är tydligen "badboy".

Haha! :-) Hans kollega Soran ska ju tydligen vara rätt kinky också om man gillar lite rough enligt vad det ryktas om nu förtiden.
Citera
2017-11-24, 21:46
  #155
Medlem
MamaRoachs avatar
Nytt om #MeToo med Jan Macvarish:
https://www.patreon.com/posts/15512743
Citera
2017-11-29, 19:28
  #156
Medlem
hinhales avatar
Lyssnat på cirka 10 avsnitt hittills. Oerhört bra pod! Arom Flam låter så komiskt deprimerad på sin röst. Är han en enda stor ironiker tänker jag? Han har den där dystra framtoningen han fick uppmärksamhet i RAW. Men det finns som bekant så mycket mer. Favoritavsnittet hittills är när Alexander Bard pratar om Psykedelia. Det här är en snubbe som är filosof och cybervisionär - och menar det. Han är smart, han pissar på allt spel, har mycket att säga och nästan avbryter folk. Tycker att han borde lämnar mer plats åt Aron till tankar - eller så inser bara karln att hans budskap som måste kablas ut - gör att Aron får lyssna. Alexander Bard är grym. Army of Lovers och Idol gör ju att rätt få orkar se bortom. Tyvärr.

om nu Aron skulle läsa detta, eller ni fiskar efter min åsikt - är Aron Flam också grym som programledare och inpillare av bra frågor till intervjuade. Tycker han lyckas med detta relativt bra, men kunde styra samtalet mer. Fast utan den där tjackstinna F&F-approachen. Thank god.
__________________
Senast redigerad av hinhale 2017-11-29 kl. 19:34.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback