Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
P rak arm vet jag inget jag bryr mig mindre om n ditt tyckande om mig. r det ngon som r ett veritabelt psykfall s r det du din argsinta tnt. Det r ett faktum att du malde i NMR-trden om hur judisk antisionismen r och hur irrelevant Israelkritiken framstr. Men nu helt pltsligt fr du fram rakt motsatt position.
Jag kritiserade palestinarrelsen och antisonismen fr att vara ideologiskt gravt vnstervriden, anti-nationalistisk och antivit. Att den inte kritiserar specifikt judisk makt utan istllet ger judar en vg ut genom att lgga skulden p "hgerjudar" och europeisk kolonisation. Jag kritiserade allts inte israelkritik utan tvrtom, att den inte gr tillrckligt lngt och drfr blir kontrollerad opposition. Det finns allts inget motsatsfrhllande annat i din sjuka hjrna.
Allt detta r odiskutabla fakta och det jag skrev frn frsta brjan har bevisats korrekt. Rrelsen som helhet har flyttats i den rikting jag fresprkar och ftt kade insikter hur judar spelar bda sidor i konflikter. Miljoner mnniskor vrlden ver har tack vare riktad propaganda mot specifik judisk makt ftt upp gonen fr falska judiska narrativ vilket visats sl mycket hrdare mot deras makt n den efterbliven palestinarrelsen som du och NMR runkar till.
Att sm strda NMR propagandister som du inte tl sanningen r inte mitt fel.