Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Det finns inga ppna antisemiter i GOP i betydelsen att de r anti-Israel.
Det r ingen som sger heller din fabulerande galning.
Det som diskuteras hr r Massie och hans kritik mot AIPAC med dess knhund GOP. Pstr du att Massie delar GOP:s horande fr sionisterna r du gravt patologiskt strd.
Alla bde i och utanfr den amerikanska "AF hgern" frstr detta och tar parti fr Massie mot Trump. Nick Fuentes, E Michael Jones, Jake Shields etc etc etc. Absolut ingen yrar sinnesjukt som du om att Massie skulle vara sionist. Sk hjlp fr dina hjrnspken!
Som sagt. Det finns gott om bevis fr det jag pstr:
https://youtu.be/oaNJH2b-Seg?si=wZnO0c6o0KpODi5J
Citat:
Jag r mer intresserad av vad politiska aktrer gr n vad de sger. Dr kan noteras att Trump ordnade en vapenvila mellan Israel och Hamas t.o.m innan han tilltrdde och drmed faktiskt fick stopp p blodbadet i Gaza. Det har ingen annan lyckats med.
Om du gjorde det borde du ta parti fr Massie i det hr lget d han som den enda i den amerikanska kongressen defacto backar upp sina ord med just handling i denna frga. Samt frst vrdet av att han avsljar den judiska lobbyn. Men tyvrr s har du mer och mer bevisats vara en bortkommen virrpanna s det r nog fr mycket att hoppas p.
Citat:
Du babblade snder NMR-trden med ditt autistiska tjat om hur NMR alldeles fr ppet stllt sig p palestiniernas sida i Hamas-Israel konflikten. Vem som helst kan kolla din posthistorik i den trden. Det r ngot riktigt fel i skallen p dig. Har du diagnotisticerats med paranoid schizofreni n?
Inga citat som sagt.
Du r inget annat n en blljugade narcissistisk knppgk som tvingas skarva med sanningen i var och vartannat inlgg fr att du inte har annat att komma med. I sakliga diskussioner ker du gng p gng p pisk
Nu hr inte diskussioner om NMR till trdens mne, men d du i vanlig ordning sitter och ljuger mste jag terigen ptala att jag aldrig kritiserat ngot som helst principiellt stllningstagande fr palestiniernas sak. Tvrt om har jag klart och tydligt tagit parti mot den judiska statens vergrepp mot palestinierna. Det enda jag DREMOT kritiserade var NMR:s patetiska krypande fr den ANTIVITA PALESTINARRELSEN. Ngot jag i stora drag dessutom ftt medhll av frn personer som var p plats.
Hll dig nu till saken annars orkar jag inte slsa mer energi p dig din galna gubbe.