2025-03-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Du kan frneka zerohedge artikeln hur mycket du vill. Hr har du en klla till, judisk dessutom

https://jewishinsider.com/2025/03/rj...thomas-massie/

Frneka vad? Vi pratar ju om detta.
Citera
2025-03-13, 02:20
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Det finns inga ppna antisemiter i GOP i betydelsen att de r anti-Israel.
Det r ingen som sger heller din fabulerande galning.

Det som diskuteras hr r Massie och hans kritik mot AIPAC med dess knhund GOP. Pstr du att Massie delar GOP:s horande fr sionisterna r du gravt patologiskt strd.

Alla bde i och utanfr den amerikanska "AF hgern" frstr detta och tar parti fr Massie mot Trump. Nick Fuentes, E Michael Jones, Jake Shields etc etc etc. Absolut ingen yrar sinnesjukt som du om att Massie skulle vara sionist. Sk hjlp fr dina hjrnspken!

Som sagt. Det finns gott om bevis fr det jag pstr: https://youtu.be/oaNJH2b-Seg?si=wZnO0c6o0KpODi5J
Citat:
Jag r mer intresserad av vad politiska aktrer gr n vad de sger. Dr kan noteras att Trump ordnade en vapenvila mellan Israel och Hamas t.o.m innan han tilltrdde och drmed faktiskt fick stopp p blodbadet i Gaza. Det har ingen annan lyckats med.
Om du gjorde det borde du ta parti fr Massie i det hr lget d han som den enda i den amerikanska kongressen defacto backar upp sina ord med just handling i denna frga. Samt frst vrdet av att han avsljar den judiska lobbyn. Men tyvrr s har du mer och mer bevisats vara en bortkommen virrpanna s det r nog fr mycket att hoppas p.
Citat:
Du babblade snder NMR-trden med ditt autistiska tjat om hur NMR alldeles fr ppet stllt sig p palestiniernas sida i Hamas-Israel konflikten. Vem som helst kan kolla din posthistorik i den trden. Det r ngot riktigt fel i skallen p dig. Har du diagnotisticerats med paranoid schizofreni n?
Inga citat som sagt.

Du r inget annat n en blljugade narcissistisk knppgk som tvingas skarva med sanningen i var och vartannat inlgg fr att du inte har annat att komma med. I sakliga diskussioner ker du gng p gng p pisk

Nu hr inte diskussioner om NMR till trdens mne, men d du i vanlig ordning sitter och ljuger mste jag terigen ptala att jag aldrig kritiserat ngot som helst principiellt stllningstagande fr palestiniernas sak. Tvrt om har jag klart och tydligt tagit parti mot den judiska statens vergrepp mot palestinierna. Det enda jag DREMOT kritiserade var NMR:s patetiska krypande fr den ANTIVITA PALESTINARRELSEN. Ngot jag i stora drag dessutom ftt medhll av frn personer som var p plats.

Hll dig nu till saken annars orkar jag inte slsa mer energi p dig din galna gubbe.
Senast redigerad av skillnad 2025-03-13 kl. 02:25.
Citera
2025-03-13, 02:28
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Frneka vad? Vi pratar ju om detta.
Att sionister vill f bort Massie sklart. Det rcker liksom inte med att Trump r, typ, arg p Massie fr att han stttade Desantis.
Citera
2025-03-13, 05:59
Medlem
Citat:
Frsk inte luras nu igen. Vad det hr med Massie har att gra med r att 1) han strular med budgetgrejerna som r p gng och 2) han stdde DeSantis i primrvalsprocessen. Det har ingenting med AIPAC att gra.

Fetmarkerat t dig ovan.

Citat:
Att sionister vill f bort Massie sklart. Det rcker liksom inte med att Trump r, typ, arg p Massie fr att han stttade Desantis.
Citera
2025-03-13, 07:03
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Det r ingen som sger heller din fabulerande galning.

Det som diskuteras hr r Massie och hans kritik mot AIPAC med dess knhund GOP. Pstr du att Massie delar GOP:s horande fr sionisterna r du gravt patologiskt strd.

Alla bde i och utanfr den amerikanska "AF hgern" frstr detta och tar parti fr Massie mot Trump. Nick Fuentes, E Michael Jones, Jake Shields etc etc etc. Absolut ingen yrar sinnesjukt som du om att Massie skulle vara sionist. Sk hjlp fr dina hjrnspken!

Som sagt. Det finns gott om bevis fr det jag pstr: https://youtu.be/oaNJH2b-Seg?si=wZnO0c6o0KpODi5JOm du gjorde det borde du ta parti fr Massie i det hr lget d han som den enda i den amerikanska kongressen defacto backar upp sina ord med just handling i denna frga. Samt frst vrdet av att han avsljar den judiska lobbyn. Men tyvrr s har du mer och mer bevisats vara en bortkommen virrpanna s det r nog fr mycket att hoppas p. Inga citat som sagt.

Du r inget annat n en blljugade narcissistisk knppgk som tvingas skarva med sanningen i var och vartannat inlgg fr att du inte har annat att komma med. I sakliga diskussioner ker du gng p gng p pisk

Nu hr inte diskussioner om NMR till trdens mne, men d du i vanlig ordning sitter och ljuger mste jag terigen ptala att jag aldrig kritiserat ngot som helst principiellt stllningstagande fr palestiniernas sak. Tvrt om har jag klart och tydligt tagit parti mot den judiska statens vergrepp mot palestinierna. Det enda jag DREMOT kritiserade var NMR:s patetiska krypande fr den ANTIVITA PALESTINARRELSEN. Ngot jag i stora drag dessutom ftt medhll av frn personer som var p plats.

Hll dig nu till saken annars orkar jag inte slsa mer energi p dig din galna gubbe.

G till psykolog och f psykofarmaka utskrivet vetja. Att du och andra knallkorkar frsker f Massie att framst som ngon slags Israelfientlig hjlte betyder ingenting eftersom han enligt egen utsago inte r det. Massies bevekelsegrunder r rent amerikanska och mycket hmtat frn den gamla tea party movement.

Jag har randat din rv i varenda trd du dykt upp med ditt mentalsjuka pladder. Alla vet hur du malde p mot NMR i NMR-trden fr att de tog s starkt parti mot Israel. Likt en hysterisk papegoja lade du ut texten om hur judekontrollerad antisionismen och kritiken mot Israel var. Nu dyker du pltsligt upp som en inbiten antisionist och hyllar Massie fr att du tycker att han str upp mot Israel. Du r en driftkucku och ett stort skmt till debattr.
Citera
2025-03-16, 12:54
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
G till psykolog och f psykofarmaka utskrivet vetja. Att du och andra knallkorkar frsker f Massie att framst som ngon slags Israelfientlig hjlte betyder ingenting eftersom han enligt egen utsago inte r det. Massies bevekelsegrunder r rent amerikanska och mycket hmtat frn den gamla tea party movement.
Du verkar faktiskt allmnt ur gngorna.

Rent amerikanskt vs rent judiskt.

Massie:

- Kritiserar som ensam i kongressen judisk lobbyism
- Kritiserar judiska inskrnkningar p yttrandefriheten
- Kritiserar amerikansk inblandning i Israels krigfring

Trump:

- Tog emot flera hundra miljoner dollar frn judiska intressegrupper
- Stiftar lagar mot antisemitism
- Bombar just nu p judisk order Jemen

Dina pstenden om att Massie springer sionistiska intressen istllet fr Trump r som jag redan ppekat helt sinnesrubbat. Att du dessutom r helt ensam med dessa sikter gr de inte mindre rubbade.
Citat:
Jag har randat din rv i varenda trd du dykt upp med ditt mentalsjuka pladder. Alla vet hur du malde p mot NMR i NMR-trden fr att de tog s starkt parti mot Israel. Likt en hysterisk papegoja lade du ut texten om hur judekontrollerad antisionismen och kritiken mot Israel var. Nu dyker du pltsligt upp som en inbiten antisionist och hyllar Massie fr att du tycker att han str upp mot Israel. Du r en driftkucku och ett stort skmt till debattr.
Jass.

Vad hnde med dina dryga miljonen unika NMR sympatisrer som besker NF varje mnad.....finns de mjligtvis i rummet med dig nu?

Jag r ingen antisionist bara fr att jag kritiserar judelakejen Trump ditt efterblivna pervo.

Att du r s ofattbart dum att du stter din tilltro till den antivita palestinarrelsen som en seris kraft mot judisk makt har jag inget med att gra.
Senast redigerad av skillnad 2025-03-16 kl. 12:59.
Citera
2025-03-16, 15:35
Medlem
Citat:
Du verkar faktiskt allmnt ur gngorna.

Rent amerikanskt vs rent judiskt.

Massie:

- Kritiserar som ensam i kongressen judisk lobbyism
- Kritiserar judiska inskrnkningar p yttrandefriheten
- Kritiserar amerikansk inblandning i Israels krigfring

Du glmde en sak. Rstade emot pengar till att bygga mur mot Mexiko.

Citat:
Trump:

- Tog emot flera hundra miljoner dollar frn judiska intressegrupper
- Stiftar lagar mot antisemitism
- Bombar just nu p judisk order Jemen

Det hr r komiskt. Tveksamt om det var s mycket men vad det hr handlar om r pengar till Super-PACs. Vad dessa gr att spendera pengar p annonser fr eller emot en kandidat, vilket du inte visste om.

Det finns och bir inga "lagar mot antisemitism". Detta r inte verklligt.

Ett gng terrorgubbar hindrar global kommers och du ltsas att man mste vara judisk fr att ha ngot emot det.
Citera
2025-03-18, 04:50
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Du glmde en sak. Rstade emot pengar till att bygga mur mot Mexiko.

Det hr r komiskt. Tveksamt om det var s mycket men vad det hr handlar om r pengar till Super-PACs. Vad dessa gr att spendera pengar p annonser fr eller emot en kandidat, vilket du inte visste om.

Det finns och bir inga "lagar mot antisemitism". Detta r inte verklligt.

Ett gng terrorgubbar hindrar global kommers och du ltsas att man mste vara judisk fr att ha ngot emot det.
Oavsett vilka bevekelsegrunder Massie hade fr det s stoppar man inte massinvandring endast med en mur utan i frsta hand genom att stnga ner de NGO:s som koordinerar "flyktingstrmmarna".

Trump fick bara 100 millioner av juden Miriam Adelson mot att Trump hjlper Israel anexa Vstbanken. https://www.sgtreport.com/2024/06/mi...tion-to-trump/

Frvisso. Men tack vare att folk som Massie rstade ner sdana lagfrslag. Judar pushar fortfarande fr detta senast jag hrde ngot.

Inte mig emot om Houthisarna gjorde det. Den judiska hydran "globala kommersen" i det hr fallet r definitivt ett problem.
Senast redigerad av skillnad 2025-03-18 kl. 04:57.
Citera
2025-03-18, 05:42
Medlem
skillnads avatar
Jag kan frst om man tidigare haft vissa frhoppning p Trump. Men nu i detta lge d Trump i princip tappat masken helt och visar sig vara en simpel maga-sminkad hora fr judiska intressen mste man vara helt sjuk i huvudet fr att fortfarande pusha den dr dren.

Att tidigare ganska vettiga skribenter som, Aegishjalmr, fullkomligt slr knutar p sig sjlv i frsken att legitimera judelakejen Trump r inte bara ett episkt fail utan dessutom ett tecken p hur lgt nivn sjunkit i den delen av forumet.
Senast redigerad av skillnad 2025-03-18 kl. 05:44.
Citera
2025-03-19, 18:19
Medlem
Citat:
Jag kan frst om man tidigare haft vissa frhoppning p Trump. Men nu i detta lge d Trump i princip tappat masken helt och visar sig vara en simpel maga-sminkad hora fr judiska intressen mste man vara helt sjuk i huvudet fr att fortfarande pusha den dr dren.

Att tidigare ganska vettiga skribenter som, Aegishjalmr, fullkomligt slr knutar p sig sjlv i frsken att legitimera judelakejen Trump r inte bara ett episkt fail utan dessutom ett tecken p hur lgt nivn sjunkit i den delen av forumet.

Detta handlar om terrorgubbarna i Jemen?
Citera
2025-03-20, 17:14
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Detta handlar om terrorgubbarna i Jemen?
Bland annat, ja.
Citera
2025-03-21, 11:46
Medlem
Citat:
Bland annat, ja.

Nr under de senaste 500 ren har det tolererats diverse terrorgubbar str internationell kommmers? (Aldrig). Det r dravel att komma med att det bara r "judarna" som bryr sig.

Bland annat. Annat? Jag tvivlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in