Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-11-29, 15:19
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Ja, det nämnde jag givet ALLA DE dödsfall som så "slumpartat" förekommer vid varje major crise i Ryssland.
Man får ju aldrig reda på sanningen vid de specifika händelserna, men har man IQ över fiskmås vet man ju att slumpen inte fungerar på det sättet.
Tycker det låter som om du vill påstå att du vet vad som hänt, men samtidigt bli arg på mig ifall jag skriver att du påstår att du vet vad som hänt. Var snäll och välj ett av alternativen. Du kan inte få båda.
Citera
2018-11-29, 15:22
  #86
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Tycker det låter som om du vill påstå att du vet vad som hänt, men samtidigt bli arg på mig ifall jag skriver att du påstår att du vet vad som hänt. Var snäll och välj ett av alternativen. Du kan inte få båda.

?

Ja, vem har sagt att den/jag vet vad som hänt??

Men sannolikheten för antalet dödsfall som "råkat" hända diverse potentater i samband med kriser och diverse dopingavslöjanden ex. är ju såklart bortom all slump.
Därav kan man dra slutsatser UTAN att exakt veta vad som hänt, fattar du?

Så jag står inte inför att välja nåt av dina "båda" det är bara nåt du hittar på för att du inte begriper bättre.
Citera
2018-11-29, 20:42
  #87
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
?

Ja, vem har sagt att den/jag vet vad som hänt??

Men sannolikheten för antalet dödsfall som "råkat" hända diverse potentater i samband med kriser och diverse dopingavslöjanden ex. är ju såklart bortom all slump.
Därav kan man dra slutsatser UTAN att exakt veta vad som hänt, fattar du?

Så jag står inte inför att välja nåt av dina "båda" det är bara nåt du hittar på för att du inte begriper bättre.

Har inte mer än en rysk FN ambassadör också "gått bort"? Jag kan iof förstå det. Att sitta och blåljuga och samtidigt försöka hålla masken skulle få vem som helst att tappa lojaliteten till det ryska fascistiska piss-imperiet. Och då blir det förstås grava konsekvenser.....
Citera
2018-11-29, 20:51
  #88
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Har inte mer än en rysk FN ambassadör också "gått bort"? Jag kan iof förstå det. Att sitta och blåljuga och samtidigt försöka hålla masken skulle få vem som helst att tappa lojaliteten till det ryska fascistiska piss-imperiet. Och då blir det förstås grava konsekvenser.....
Har du någon aning om vad han hette och när han dog, och vid vilken ålder, förmodligen inte?
Du kanske inte heller känner till att han var respekterad även av sina ärkefiender som en god diplomat och retoriker.

Ditt infantila ordval och argumentation tyder på att du befinner dig i det utvecklingsstadium då barn talar om olika kroppsutsöndringar som vuxna människor helst inte nämner.
Citera
2018-11-29, 22:23
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Bra tips. Vilka ryska tidningar brukar du läsa? Någon speciell du rekommenderar?

Ja, det är en polare till mig som brukar läsa ryska media, han kan ryska bra, och har varit där i Ryssland en hel del, ja.
Numera så läser han dock mest nätversionerna av ryska media
En del av dessa nätversioner saknar dock familjesidorna
Så mitt påstående är ett referat av vad han sagt.
I och för sig hade jag arbetskamrater för rätt länge sedan som var ryssar, och de berättade samma sak, att många ryska män dör tidigt pga alkoholbruket
En del ryska män är också storrökare
Själv är jag inget vidare i ryska faktiskt
__________________
Senast redigerad av MuhammedsArsle 2018-11-29 kl. 22:25.
Citera
2018-11-30, 07:27
  #90
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Har du någon aning om vad han hette och när han dog, och vid vilken ålder, förmodligen inte?
Du kanske inte heller känner till att han var respekterad även av sina ärkefiender som en god diplomat och retoriker.

Ditt infantila ordval och argumentation tyder på att du befinner dig i det utvecklingsstadium då barn talar om olika kroppsutsöndringar som vuxna människor helst inte nämner.

Lol! Tror du att den ryska FN ambassadören är respekterad i väst?
Citera
2018-11-30, 08:52
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Ja, det är en polare till mig som brukar läsa ryska media, han kan ryska bra, och har varit där i Ryssland en hel del, ja.
Numera så läser han dock mest nätversionerna av ryska media
En del av dessa nätversioner saknar dock familjesidorna
Så mitt påstående är ett referat av vad han sagt.
Nästa gång du träffar din polare kan du väl be honom om namn på en rysk tidning som innehåller dödsannonser. Jag läser också ryska tidningar och har aldrig sett att de innehåller några dödsannonser, så i mina öron låter detta som hittepå, men du kan ju som sagt fråga honom då ifall du vill överbevisa mig.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback