2017-10-23, 10:38
Medlem
Mogna-Meloners avatar
SKRIV OM CATRIN, INTE TILL!

Det här är ett diskussionsforum. Det betyder att man diskuterar OM en person, inte TILL. Så inlägg som direkt riktas till Catrin hör hellre hemma i en blogg eller på Twitter. Exempel på vad jag menar:

RÄTT: ”Hur har hon råd med detta?”

FEL: ”Hur har du råd med detta, Catrin?”

Skicka mig PM om ni inte förstår skillnaden och ta inte den diskussionen i tråden.

/Mod
Citera
2017-10-26, 10:59
Medlem
Jarnabos avatar
Vad händer? Har tråden dött helt? Ingen som vet något om vad CH gör nu?
Känns som att det är alldeles för tyst, både ifrån och om henne... Är hon igång med fler bedrägerier? Växer magen? Fler sjukhusbesök? Någon som följer på Insta/Snap och kan skvallra lite?
Citera
2017-10-26, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Vad händer? Har tråden dött helt? Ingen som vet något om vad CH gör nu?
Känns som att det är alldeles för tyst, både ifrån och om henne... Är hon igång med fler bedrägerier? Växer magen? Fler sjukhusbesök? Någon som följer på Insta/Snap och kan skvallra lite?

Det är tämligen dött på hennes Insta. Hon raderade allt för ett tag sen, nu ligger där två bilder, en selfie och en på hela henne med bebismage. Ibland kommer där Instastories men väldigt ointressanta på mat, bebiskläder, hårfärgande osv. Skittradigt.
Citera
2017-11-18, 09:14
Medlem
Jaa, jag får ta och äta upp min hatt. Sällan har jag varit så säker på nåt i livet som att Catrin inte var gravid. Men, att döma av hennes Instagram så är hon nu faktiskt tveklöst utrustad med en riktig gravidmage. Något värst spännande liv verkar hon dock inte ha, lite bilder på barnen, lite bilder på sig själv etc etc. Och så har hon ju förstås alla världens bekymmer som kan drabba en kvinna vid graviditet, och har fått ny tid för kejsarsnitt tydligen. Tidigare har hon sagt att hon hade tid för det i januari, men nu ska det bli av i december verkar det som.
Citera
2017-12-01, 10:47
Medlem
Provrorsbarns avatar
https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2...rins-bebis-har
Såhär verkar det se ut för Catrin nu, detta är nog svårt att fejka.
Citera
2017-12-03, 04:00
Medlem
AvaChloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2...rins-bebis-har
Såhär verkar det se ut för Catrin nu, detta är nog svårt att fejka.

Även om jag djupt förkastar denna människas handlingar och önskar henne all ond karma i världen, så är det fortfarande smärtsamt att se en människa lida.
Det spelar nog egentligen ingen roll vad människan har gjort för brottsligt tidigare i sitt liv. De flesta normalt funtade människor vill nog inte se en annan lida, och det är väl här som Catrin avviker.
Hon verkar sakna samvetskval och empati.
Däremot är det tydligt att hon vet om att det hon gör är fel. Men mekanismen som ska trigga igång hennes samvete verkar saknas, för 99 % av alla människor hade inte kunnat fortsätta bedra andra såsom hon har gjort. Deras samvete hade fullständigt ätit upp deras inre.
Jag vet inte vad för slags störning Catrin lider av, men det är självklart att det är något som är biologiskt rubbat i hennes hjärna.

Jag kan för allt i världen inte förstå att hon ännu inte har blivit utredd av psykiatrin. Det borde ha gjorts för länge länge sen. Säkerligen lider hennes mor (eller någon annan i hennes familj/släkt) av samma åkomma. Det brukar vara genetiskt betingat.
Låt oss hoppas att forskningen på hjärnan har kommit längre i framtiden, så att man redan i ett tidigt stadium kan sätta in behandling för en sån här människa.
Citera
2017-12-03, 08:59
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Ni som tycker att det på något sett är synd om Latrin på bör tänka om. De enda det är synd om är hennes offer och hennes barn, de sistnämnda kommer att få ett helvete längre fram i livet.
Citera
2017-12-03, 10:57
Medlem
GilGrissom82s avatar
Det har ju tidigare nämnts i tråden att hon i början av graviditeten försökt ge sken av att graviditeten var längre gången, än den var i verkligheten. Se t.ex (FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri

Frågan var bara hur hon skulle lösa det när det närmar sig BF-datum och ungen ligger kvar i magen? Nu verkar hon ha "löst" det:

På sitt IG skriver hon nu "Ny vecka är vi inne i också, och inte den veckan vi tidigare fått besked om vi var i, så nu är vi tillbakaflyttad vilket jag är ännu mer glad för att de inte tog ut bebis. Blir nog en januaribebis det här ändå efter allt som hänt, men vad gör det om 100 år".
Citera
2017-12-03, 15:52
Medlem
Det ska ju bli rätt spännande att se vem som är far till denna "k3". Om jag förstått hennes tidigare poster rätt så är menar hon väll att det är Sam?,

Hennes felprocent är ju som vi vet extremt hög (100% fel).

vore väll humor om det inte går att pricka in en pappa denna gång? Utan vi får beta av en lång lista med påstodda fädrar som både varit där och petat men även ett par som aldrig hafft med ch att göra.

Jag personligen gissar på påskharen... ligger väll ungefär rätt i tiden + kommer förklara varför den nya ungen har enorma öron och framtänder+överbett......
Citera
2017-12-03, 21:56
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Det är extremt ovanligt att bli tillbakaflyttad i gestationsveckor
så sent i graviditeten....

Speciellt om man som hon gjort ÅTSKILLIGA ultraljud...

Lögnare!
Citera
2017-12-04, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Det är extremt ovanligt att bli tillbakaflyttad i gestationsveckor
så sent i graviditeten....

Speciellt om man som hon gjort ÅTSKILLIGA ultraljud...

Lögnare!

Jag undrar hur många titthålsoperationer hon har genomgått under det här året, under den här elefantgraviditeten? Någon som har räknat? Hur klarar ett foster det? Jag tror inte ett dugg på att hon har ramlat. Jag tror däremot att det varit tyst runt henne och nu behöver Munchshasendamen lite uppmärksamhet och lite gratis droger och foton på sig själv i sjukhuskkläder och med de vanliga plåstren på kaggen. Det kan ju aldrig bli ett friskt barn av detta väl?
Citera
2017-12-04, 03:59
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag undrar hur många titthålsoperationer hon har genomgått under det här året, under den här elefantgraviditeten? Någon som har räknat? Hur klarar ett foster det? Jag tror inte ett dugg på att hon har ramlat. Jag tror däremot att det varit tyst runt henne och nu behöver Munchshasendamen lite uppmärksamhet och lite gratis droger och foton på sig själv i sjukhuskkläder och med de vanliga plåstren på kaggen. Det kan ju aldrig bli ett friskt barn av detta väl?

Hon har väl inte kunnat hålla sig ifrån att ta diverse narkotiska preparat och/eller alkohol under graviditeten och nu ränner hon på sjukhus och lurar till sig massa medicin. Så kan hon skylla på det när ungen kommer ut och är uppfuckad. Skulle inte förvåna mig om ungen kommer ut med fetal alcohol syndrome och hon kämpar sig blodig med att hävda att hon inte druckit en droppe. "Läkarna har fel det är något HELT annat!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in