2017-08-13, 15:00
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
Vad menas med "användande av alias"? Tex att smsa från sin unges telefon och låtsas vara en människa som inte finns? Att utge sig för att vara en Tarzan Wihlborg?

Ja precis. Det är korrekt uppfattat. Det där missade jag ju till och med att nämna- men "Chefen Stureplan", "Tarzan Whilborg" och "Kenan" är ju några sådana exempel på påhittade karaktärer, Catrin använt i syfte att hota och ge tyngd åt sina lögnerna.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-08-13 kl. 15:09.
Citera
2017-08-14, 00:40
Medlem
Tyst på den privata IG:n?
Citera
2017-08-14, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Tyst på den privata IG:n?

Tror inte vi får något svar på det nu när hon strypt tillförseln och bara har 10 följare. 57 inlägg står det, har för mig att det var några färre förra veckan, så nånting har hon nog uppdaterat där.
Citera
2017-08-14, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Tror inte vi får något svar på det nu när hon strypt tillförseln och bara har 10 följare. 57 inlägg står det, har för mig att det var några färre förra veckan, så nånting har hon nog uppdaterat där.

Nej ingen ny uppdatering, snarare tagit bort några inlägg (det var 63 st)

Tror Catrin har fullt upp med att planera grabbens storslagna kalas, gå på husvisning, köra sportbilen samtidigt som hon bör tänka på rättegången?
Senast redigerad av denisa 2017-08-14 kl. 02:04.
Citera
2017-08-14, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Nej ingen ny uppdatering, snarare tagit bort några inlägg (det var 63 st)

Tror Catrin har fullt upp med att planera grabbens storslagna kalas, gå på husvisning, köra sportbilen samtidigt som hon bör tänka på rättegången?

Då mindes jag fel. Mina egna källor försvann i stora rensningen dessvärre.

Men man vet aldrig om någon ny skickar anonymt pm.

Nåväl i morgon kanske vi får tillbaka några av våra skribenter, som kanske har någonting att berätta.

Vår Callesto loggade åtminstonde in här (på Flashback) för fyra timmar sen, även om denne inte skrev nånting.
Citera
2017-08-14, 14:53
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Relativt ny på flashback, blir man inte avstängd för gott om man blir avstängd? Tjohoo! Vill att Callesto ska komma tillbaka!
Det är bättre för GM om Callesto håller sig borta. Förmodligen har GM tagit ett rejält snack med Callesto om att inte röja detaljer om GM's privatekonomi och vardagsrutiner. GM har nog förklarat för Callesto att dennes lösmynthet drabbar GM negativt. GM har valt att gå under jorden, sluta blogga och göra bort sig på sociala medier. Högst sannolikt på order av sin advokat.
Citera
2017-08-14, 16:46
Medlem
FreeOJs avatar
När är åtalet?
Citera
2017-08-14, 17:48
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
När är åtalet?

rättegången menar du?
11 september, som det nämnts otaliga ggr senaste tiden.
Citera
2017-08-15, 12:10
Medlem
En bekant pratade i helgen med Callesto som i sin tur haft mycket kontakt med Catrin sista tiden. Det som framkom är att Catrin inte avser dyka upp till rättegången och att hon har haft kontakt med Socialtjänsten som ev vill ta hennes barn ifrån henne (!!).
Citera
2017-08-15, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odaxu
En bekant pratade i helgen med Callesto som i sin tur haft mycket kontakt med Catrin sista tiden. Det som framkom är att Catrin inte avser dyka upp till rättegången och att hon har haft kontakt med Socialtjänsten som ev vill ta hennes barn ifrån henne (!!).

Detta tar jag som föga osant tills någon som helst bevisföring kommer upp. Detta är verkligen en sak som måste backas upp med legitima bevis och inte 3-4:e hans information
Citera
2017-08-15, 13:08
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Detta tar jag som föga osant tills någon som helst bevisföring kommer upp. Detta är verkligen en sak som måste backas upp med legitima bevis och inte 3-4:e hans information

+1
Det finns tillräckligt med sakliga saker att diskutera utan att behöva beakta vännens kusins kompis uttalande. Det kan lika gärna vara en upprorsmakare som vill skaffa sig internet fame genom att trolla.

Catrin sköter det hela ypperligt, helt på egen hand, utan skvaller
Citera
2017-08-15, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odaxu

Det går inte riktigt till på det sättet. Har Catrin kontakt med socialtjänsten så innebär det att de har ett öppet ärende på henne och barnen. De bedömer och utreder om barnen har behov av insatser och om insatser behövs, så räcker det att Catrin går med frivilligt på att ta emot dessa. Pojkarna har dessutom pappor, och den äldste har ju dessutom sin pappa som vårdnadshavare så skulle det sluta med fängelse för Catrin så får han bo hos honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in