2017-08-06, 15:27
Medlem
TCGIs avatar
Axplock ur det senaste dygnets postningar...

"NN.......": "Vet Catrin inte vem du är eller"
"Callesto": "Hur ska hon kunna veta det"

"Callesto": "Jag har aldrig umgåtts med henne"

"Callesto": "Ja, jag vet mycket om henne"

"Callesto": "Hur kan man ha tid att följa någon person, som man dessutom inte verkar att känna"

"Callesto": "Jag följer Catrin på hennes privata instagram"

"Callesto": "Jag kan inte se hennes bilder på Facebook då jag inte är vän med henne"

"Callesto": "Jag vet vem Catrin är sen innan"

"Callesto": "Förstår inte hur folk orkar sitta och spekulera så mkt i hennes liv"

"Callesto": "Jag anser att jag har mer koll än vad många andra här i tråden har"

"Callesto": "Jag vet ingenting om det"

...ad infinitum.

Och varför skulle denna "Callesto", som enligt egen utsago vare sig är trådens huvudperson eller ens vän till densamma, vilja 1.06:a en annan "obekväm" postare genom att "kolla med min vän, som i sin tur kan kika med Catrin om vem du är, och på så sätt skriva ut vem du är"...
Citera
2017-08-06, 15:30
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Ligga inne med hotande förtidsbörd och orka engagera sig i sin instagram?

Bwahaha jo här åker hon enligt uppgift in akut med risk för missfall och redigera sin vänlista på Insta är högsta prio. Jo jag tackar ja 🤣
Citera
2017-08-06, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Även jag försvann. Undra om hon blivit ombedd av sin advokat att ligga lågt fram till rättegången. Vad vet du om det Callesto?

Jag och min vän är kvar! En ära bland 16 stycken?
😂

Vore intressant om advokaten har gett dessa råd, isåfall väldigt bra?
Citera
2017-08-06, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Bwahaha jo här åker hon enligt uppgift in akut med risk för missfall och redigera sin vänlista på Insta är högsta prio. Jo jag tackar ja 🤣

Det är väl inte jobbigt att ligga i en sjukhussäng och klicka bort de man inte vill ha kvar som följare? Hon hade ju inte ens över 50 personer?
Citera
2017-08-06, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
😂

Bara 14 kvar nu, blev du rökt?
Citera
2017-08-06, 15:33
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Det är väl inte jobbigt att ligga i en sjukhussäng och klicka bort de man inte vill ha kvar som följare? Hon hade ju inte ens över 50 personer?

Men sluta nu, haha.

Edit: Du som inte ens känner människan, du hade regerat likadant om ditt foster var i ett kritiskt tillstånd?
Senast redigerad av xmz 2017-08-06 kl. 15:35.
Citera
2017-08-06, 15:35
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Du har inte svarat på frågan som en lång rad användare har ställt. Vad anser du om episoden med lögnen om att en artist skulle vara far till hennes ena barn?
Citera
2017-08-06, 15:36
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
😂

Grattis! Men utan haters blir hon helt ensam på insta...
Citera
2017-08-06, 15:38
Medlem
Min vän blev rökt men jag är kvar!

Har dock en till gemensam vän som jag ser är kvar, family rules!

Undrar hur Catten fått reda på att hennes väns vän skrivit en del i tråden, är det därför folk ryker?

QUOTE=Hjarnsubstans|61417257]Bara 14 kvar nu, blev du rökt?[/quote]
Citera
2017-08-06, 15:38
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCGI
Axplock ur det senaste dygnets postningar...

"NN.......": "Vet Catrin inte vem du är eller"
"Callesto": "Hur ska hon kunna veta det"

"Callesto": "Jag har aldrig umgåtts med henne"

"Callesto": "Ja, jag vet mycket om henne"

"Callesto": "Hur kan man ha tid att följa någon person, som man dessutom inte verkar att känna"

"Callesto": "Jag följer Catrin på hennes privata instagram"

"Callesto": "Jag kan inte se hennes bilder på Facebook då jag inte är vän med henne"

"Callesto": "Jag vet vem Catrin är sen innan"

"Callesto": "Förstår inte hur folk orkar sitta och spekulera så mkt i hennes liv"

"Callesto": "Jag anser att jag har mer koll än vad många andra här i tråden har"

"Callesto": "Jag vet ingenting om det"

...ad infinitum.

Ligger på golvet och skrattar just nu. Klassiskt skruvade, och helt vansinniga, motsägelser som bara Catrin och denna Callesto kan leverera. Dom borde verkligen umgås mer dom där två tokarna.
Citera
2017-08-06, 15:48
Medlem
GilGrissom82s avatar
OBS!

Med 5 veckor kvar till CH's rättegång, så kan det vara läge att påminna alla ev. målsägare om följande rättighet:

Målsägare (brottsoffer) kan lämna en begäran att den misstänkte (i detta fall CH) skall häktas innan rättegången.

Mer om detta här: (FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri

Jag kollade med en juristbekant i juni, och hen sade att det inte behöver vara särskilt krångligt att skriva en sådan begäran. Har man målsägarbiträde så kan man be denne om hjälp att skriva. Men det verkade inte vara något krav att målsägarbiträdet måste sköta detta, utan man kan även göra det själv. Man kan då skriva ungefär som det fetade textavsnittet här ovanför, uppge målets nr., eget namn, personnummer, datum, underskrift och skicka/lämna till domstolen.

(Det är naturligtvis ingen garanti att domstolen godkänner denna begäran, MEN det är en väldigt tydlig signal ju fler målsägare som lämnar in en sådan begäran. Dessutom vore det litet penibelt för domstolen att ha underkänt en sådan begäran om CH inte dyker upp på förhandlingen, enligt devisen "tredje gången gillt").
Citera
2017-08-06, 16:07
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Jag har ställt samma fråga flertal gånger till vår nykomling som av någon anledning underviker att besvaras?
Högst märkligt då samma person gärna talar om Catrins barns gudfäder, umgänge bland hårdingar i Tälje samt ekonomin?

Att anklaga en artist, att påstå att en oskyldig man är farsa till K2 är ett brott som drabbar fler och inte bara K2.

Är det Catrins önskan om uppmärksamher, att få ha en sk kändis pappa till sin ena unge (istället för den eg farsan som enligt tidigare info spelat in tvivelaktiga filmer med kvinnor)

Vore intressant att höra om hur detta mottogs av Catrins vänner, att hon beskyllde den här oskyldige mannen (underviker hans namn då han ej vill förknippas med PSYK Catrin) att han var farsan och att hon byggde upp hela inlägg kring det?

Vore intressant även att veta om hon ser fram emot den kommande rättegången då hon, enligt egen utsago kommer förklara sig oskyldig?

OT
Jag är kvar och även min andra ej så nära vän😊

Exakt! Även om lögnen kring artisten och faderskapet aldrig någonsin avhandlats mellan Callesto och den gemensamma vännen (helt orimligt men well well..) så borde ju Callesto ändå ha en ÅSIKT om lögnen. Hen har ju åsikter om precis allt annat som rör Catrins liv.

Om nu Callesto är så ordentlig och vill göra rätt för sig här i tråden, förbättra Catrins rykte och leverera sanningar eftersom hen har insider information, så skulle det sitta på sin plats med ett kraftigt fördömande av lögnen som satte den felaktigt utpekade pappan i en jävla jobbig sits under en lång tid. Om nu Callesto utsett sig själv till Catrins språkrör utåt så vore det inget annat än rimligt att hen gör ett uttalande kring detta.

Callesto, ta din chans nu! Vad är din åsikt i frågan om den hemska vidriga lögnen? Fördömer du den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in