Citat:
Ursprungligen postat av
Callesto
Vill inte svara mer då jag nu, även som många andra, är borttagen från Catrins instagram
Okej. Det var en känslig fråga. DÅ kan jag svara åt dig på frågan om i vilka sammanhang du och gemensamma vännen umgås.
Nu citerar jag det du skrev igår, jag har klippt bort det oväsentliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Callesto
Att Catrin alltid äter ute stämmer inte. Hon kanske gör det då och då men hon lagar mat till sina barn. Hon har alltid fredag/lördagsmys med barnen, även de gånger hon ska iväg, då hon kör barnen till mormor efter deras kvalitetstid i soffan. Detta vet jag då min väns barn ofta är där, och jag är ofta hos min vän på helgerna.
Följande skrev du idag:
Citat:
Ursprungligen postat av
Callesto
Jag umgås dagligen med vär gemensamma vän då vi jobbar ihop och jag bor inte långt ifrån dem. Jag ser K1 nästan varje dag, även K2 speciellt nu på sommaren när jag varit hos min vän med barnen, och min stora leker med bla hennes barn och K1 då. (Eftersom hennes barn ofta leker med K1)
Så jag anser att jag har mer koll än vad många andra här i tråden har..
Ni träffas alltså både på jobbet och på helgerna? Varför var det en känslig fråga att besvara just nu? Var det kanske så att du inte minns vad du tidigare sagt och inte vill försäga dig igen?
Mitt tips till Catrin är att leta upp en bättre "kompis till en kompis" som kan komma hit och vara lite mer konsekvent i sitt ljugande. Kanske du kan vidarebefordra tipset till Catrin via din vän som du träffar både på veckorna och helgerna?