2017-08-06, 14:48
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Vill inte svara mer då jag nu, även som många andra, är borttagen från Catrins instagram

Okej. Det var en känslig fråga. DÅ kan jag svara åt dig på frågan om i vilka sammanhang du och gemensamma vännen umgås.
Nu citerar jag det du skrev igår, jag har klippt bort det oväsentliga.

Citat:
Att Catrin alltid äter ute stämmer inte. Hon kanske gör det då och då men hon lagar mat till sina barn. Hon har alltid fredag/lördagsmys med barnen, även de gånger hon ska iväg, då hon kör barnen till mormor efter deras kvalitetstid i soffan. Detta vet jag då min väns barn ofta är där, och jag är ofta hos min vän på helgerna.

Följande skrev du idag:

Citat:
Jag umgås dagligen med vär gemensamma vän då vi jobbar ihop och jag bor inte långt ifrån dem. Jag ser K1 nästan varje dag, även K2 speciellt nu på sommaren när jag varit hos min vän med barnen, och min stora leker med bla hennes barn och K1 då. (Eftersom hennes barn ofta leker med K1)
Så jag anser att jag har mer koll än vad många andra här i tråden har..

Ni träffas alltså både på jobbet och på helgerna? Varför var det en känslig fråga att besvara just nu? Var det kanske så att du inte minns vad du tidigare sagt och inte vill försäga dig igen?

Mitt tips till Catrin är att leta upp en bättre "kompis till en kompis" som kan komma hit och vara lite mer konsekvent i sitt ljugande. Kanske du kan vidarebefordra tipset till Catrin via din vän som du träffar både på veckorna och helgerna?
Senast redigerad av Lalande 2017-08-06 kl. 14:53.
Citera
2017-08-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Märkligt att du underviker att besvara frågeställningar som rör din kompis vän aka Catrin Hedlund som beskyllt en oskyldig man till att vara farsa åt K2, en kändis som inte ens skulle ta i Catten med tång ens?

Då det är brottslig anklagelse bör Catrins vänner diskuterat detta, speciellt då du vill lyfta fram att Catrin är psykiskt stabil och världens bästa morsa?

Min vän säger att genom ev journalanteckningar ser man samtlig information i länet...

Det stämmer inte. Screenshotar dock detta och ger denna information till min och Catrins gemensamma vän, så kan även Catrin kontakta sjukhuset när hon är utskriven och är på benen igen.
Citera
2017-08-06, 14:49
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Shit 27 människor försvann. Bara 16 kvar. Återstår och se om min källa försvann med.

Jag förstår inte ens varför hon håller på så där, hur kan hon inte fatta att allt hon lägger upp online går att komma åt oavsett ifall man följer eller ej, ifall man är blockad eller ej? Paranoid stackare.
Citera
2017-08-06, 14:51
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Shit 27 människor försvann. Bara 16 kvar. Återstår och se om min källa försvann med.

Ligga inne med hotande förtidsbörd och orka engagera sig i sin instagram?
Citera
2017-08-06, 14:52
Medlem
Citat:
Det stämmer inte. Screenshotar dock detta och ger denna information till min och Catrins gemensamma vän, så kan även Catrin kontakta sjukhuset när hon är utskriven och är på benen igen.

Låter bra men hur går det med frågeställningarna kring beskyllning av en sk kändis till att vara farsa åt K2?
En man Catrin inte ens legat med.

Vore intressant att veta vad som driver en kvinna till att göra detta mot sitt eget barn och om ni i innersta kretsen har diskuterat en eventuell psykiskt störning som orsak?
Citera
2017-08-06, 14:56
Medlem
Citat:

Lugn, de kommer tillbaka!

Jag och min vän är kvar men inget nytt inlägg.

Vore intressant att veta hur många av de som är kvar vet om alla Catrins brottsliga handlingar?
Citera
2017-08-06, 14:57
Medlem
Citat:

Varför är det så viktigt att framhålla Latrins oskuld och förträfflighet som vän och mor, men samtidigt oerhört viktigt att jaga och hota att anmäla en upptagen och hårt arbetande sjuksköterska? Kommer ett våp som Latrin in med ett fejkat missfall av en påhittad graviditetsmage så pratas det om det i hela arbetsgruppen, man behöver inte ens slå i något datasystem, bara kolla med närmaste kollega eller sekreterare i receptionen eller gå ut till närmaste ambulanssköterska.
Citera
2017-08-06, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Lugn, de kommer tillbaka!

Jag och min vän är kvar men inget nytt inlägg.

Vore intressant att veta hur många av de som är kvar vet om alla Catrins brottsliga handlingar?

Min källa fick ett privat meddelande på instagram av något anonymt konto som ifrågasatte varför denne var vän med Catrin pga hennes bedrägerier. Tror inte min källa var enda personen som fick det.
Citera
2017-08-06, 15:05
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Så kallad "damage control" så att du kanske får OK på att följa hennes insta igen!?
Jag tror tyvärr inte att det går, skadan är redan skedd vilket förstås är synd dels för att din intention var att förbli följare på insta och dels för att det var trevligt att du tittade in här och började skriva.

Men nu när kraschen är ett faktum så kan du lika gärna släppa bromsen och prata om hur snacket bland tjejerna i Järna gått, gällande den fejkade pappa-anklagelsen.
Citera
2017-08-06, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Men nu när kraschen är ett faktum så kan du lika gärna släppa bromsen och prata om hur snacket bland tjejerna i Järna gått, gällande den fejkade pappa-anklagelsen.

Jag tror inte Catten känner så många människor i Järna. Hon har inte bott där så jävla länge och varken arbetat eller gått i skolan där.
Citera
2017-08-06, 15:24
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Även jag försvann. Undra om hon blivit ombedd av sin advokat att ligga lågt fram till rättegången. Vad vet du om det Callesto?
Citera
2017-08-06, 15:26
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Jag tror inte Catten känner så många människor i Järna. Hon har inte bott där så jävla länge och varken arbetat eller gått i skolan där.

Nej men man behöver ju inte känna en person för att snacka om den. Se på Callesto
En sådan stor lögn pratas det ju om bland tjejer. Sprider sig som vinden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in