Citat:
Min vän (Catrins och min gemensamma vän) och några fler har sagt åt henne att hålla låg profil, måste hon uppdatera så gör en privat instagram. Den röda sportbilen som hon då och då kör runt i är hennes mammas. Sen spekulerar folk hejvilt kring den frågan. Catrin har tidigare "fläkt" ut allt hon gör mestadels för hon känt att hon struntar ivad folk tycker och tänker, samtidigt har hon tyckt det är kul att folk spekulerat i vad hon gör, om graviditeten är äkta osv. Men det där verkar ha lossnat nu och hon tar sakta men säkert tag i sitt liv.
Jag vet med 300% säkerhet att hon är en bra mamma oavsett vad hon gjort tidigare/vad som påståtts här.
Hon spenderar väldigt mycket tid med barnen, bakar, ritar, dagsutflykter, leker i olika lekparker m.m. Barnen har en trygg och stabil mamma rent psykiskt. De har även rena och hela kläder, ett städat hem, alltid mat i både kyl och frys. Jag som utomstående, som ändå har en viss inblick i hennes familjeliv / vardag, tycker det är ledsamt när man går på hennes mammaroll så hårt.
Jag vet med 300% säkerhet att hon är en bra mamma oavsett vad hon gjort tidigare/vad som påståtts här.
Hon spenderar väldigt mycket tid med barnen, bakar, ritar, dagsutflykter, leker i olika lekparker m.m. Barnen har en trygg och stabil mamma rent psykiskt. De har även rena och hela kläder, ett städat hem, alltid mat i både kyl och frys. Jag som utomstående, som ändå har en viss inblick i hennes familjeliv / vardag, tycker det är ledsamt när man går på hennes mammaroll så hårt.
Okej, låt oss hoppas på att hon lyssnar på kloka råd i fortsättningen. Hon kan ju aldrig radera det hon gjort men förhindra nya klavertramp och allmänt åtlöje i framtiden i alla fall.
Den röda sportbilen som tydligen är hennes mammas, har hon ju låtit påskina är hennes egen. Hon har ju till och med skrivit att hon trots köpet av sportbilen ska behålla den andra bilen så att hon får plats med barnen.
Det är ju en ganska färsk lögn faktiskt så era råd har inte bitit så bra ännu. Keep on trying om ni bryr er om henne. Övriga gör det inte, som exempelvis denna tråd tydliggör.