Citat:
Ursprungligen postat av
putteH_
Hon är ju empati störd så det tror jag knappast. Hon bryr sig inte om något, riktig sjuk är hon

Och konsekvensstörd. För läser man hur hon resonerar med en av individerna som hon lurade på en resa till Turkiet så verkar hennes resonemang vara att "aha, men om du nu har kontaktat myndigheterna så behöver inte jag göra något för du har redan bett andra lägga sig i och göra det du borde göra, åt dig. Så varför ska jag göra det jag borde ha gjort från första början?".
Jag vet inte hur man ska läsa hennes meddelande i stundens hetta, men nu när jag sitter och läser så tänker jag bara "hur fan går de på detta". Hon är stressig och på som fan när det kommer till att ta emot pengar. Men när det är omvända roller så är det ditten och datten; Ke*vin ligger och spyr på golvet, hon har inte haft mobilen vid sig, hon har tappat bort dagarna och inte insett att det är lördag, hennes fb är "cp" och skickar inte allt hon skriver, hon påstår sig sagt saker hon inte har sagt. Ursäkt efter ursäkt, hela tiden.
Att spela offer är hon duktig på. Hon har precis lurat en snubbe på 5500:- och hon känner sig kränkt och förtalad när han inte får tillbaka sina pengar. Riktigt sjukt beteende. Hur kan detta inte har snappats upp av någon tidigare? En vän, familjemedlem, vem som helst. Hjälp går ju att få. Fy fan.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmygarBerit
Jävlar vilken fylledrutt hon verkar vara! Jävligt mkt alkohol hela tiden. När man går igenom hennes kontoutdrag så har hon verkligen bara spenderat pengar på skräp! Rent ironiskt med tanke på hennes instagram #fitness #styrketräning "ohyeah "pumpit osv osv
Hade varit mer "kul" å se ifall hon använt pengarna på aktiviteter med sina barn...om hon nu ska sätta sprätt på dem dvs. Typ köpt saker till dem från leksaksbutiker, besökt lekland osv osv. Nä hon lägger pengar bara på skit å ingenting!
Läst på "Bloggbevakning" att flera funderar på att samla in pengar till det stackars äldre paret som blev dynglurade på sin resa till Maldiverna. Är bra sugen på att hjälpa till. Gör så ont i hjärtat när man läser om frun var snäll och godtrogen och hennes man gjorde allt i sin makt för att rätta till detta med idioten Catrin.
Hoppas hon får ett kännbart straff denna gång, helst fängelse över ett år.
Hade jag kunnat så skulle jag mer än gärna varit där vid kommande rättegång. Ni som ska dit får hemskt gärna rapportera!

Pallar du länka?