2017-04-02, 12:19
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Det inlägget fanns där innan gravidinlägget.
Jag börjar tyvärr tro att det inte är ett skämt, eller jag vet inte alls vad jag ska tro men jag börjar bäva inför möjligheten att hon är på smällen.
Eller så var det ett aprilskämt som hon kanske fick skit för då det är ett osmakligt skämt enligt många (barnlösa kan ta illa upp etc).

Jag tror hon tiger ihjäl inlägget hon tog bort. Hon kommer varken skriva ut om det är ett skämt eller allvar, i värsta fall så fejkar hon ett missfall efter en tid.

Ja det är ganska suspekt att skämta om graviditet, så utstuderat och sjukt att välja ett foto där sonen håller om hennes mage och utsmycka inlägget med hashtags på temat graviditet i Södertälje 2017. Eller var hon ensam på fotot och själv höll om sin lilla mage? Jag minns inte. Dock så är jag säker på att gravidnyheten kom på morgonen, raderades efter några timmar och vid 14.40 kommer "svacka"-inlägget enligt bloggen.

Du har nog rätt i att hon säkert tiger ihjäl den här lilla incidenten eller så byts snart #minvanligareseotur ut mot #minvanligagraviditetsotur.
Citera
2017-04-02, 12:32
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
https://catrinhedlund.com/2017/03/31...medverka-i-tv/

Det som hon strukit över ser ut att sluta på bokstäverna "st" (ev. "ast").

Det skulle i så fall ev. kunna röra sig om MTG Broadcast, kan nämligen passa in, baserat på längden av ordet.

(Får se hur länge detta blogginlägg ligger kvar nu...)
Citera
2017-04-02, 12:42
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

Det skulle i så fall ev. kunna röra sig om MTG Broadcast, kan nämligen passa in, baserat på längden av ordet.

Hmm "jag jobbar PÅ" xxx sen efter nämner personen "den här SÄSONGEN" hur kan man Jobba på en kanal som har en säsong?

Svårt att förklara vad jag menar, men det blir liksom syftningsfel, vilket ord som än är maskerat. Du får fejka bättre Catherine.
Citera
2017-04-02, 12:52
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
Hmm "jag jobbar PÅ" xxx sen efter nämner personen "den här SÄSONGEN" hur kan man Jobba på en kanal som har en säsong?

Svårt att förklara vad jag menar, men det blir liksom syftningsfel, vilket ord som än är maskerat. Du får fejka bättre Catherine.

Ja, konstigt blir det att avsändaren (fejkad eller ej) blandar begreppen kanal och säsong i samma mening.

Intressant är dock ifall blogginlägget kommer att ligga kvar nu, eftersom CH ofta verkar dra öronen åt sig när något börjar brännas, dvs att antingen den riktiga mailsändaren (eller CH's fejkade egenskrivna mail) riskerar att avslöjas.

Se därför detta inlägg som ett test. Om CH inte har något att dölja, så borde blogginlägget få ligga kvar. Annars...
Citera
2017-04-02, 13:14
Medlem
Lalandes avatar
Citat:

Haha precis, vilket program gäller det? Den lilla detaljen är ganska relevant att nämna i samband med en sådan förfrågan. Plus att kommunikationen sker över Facebook! Lol!

Om det är sanning så är lyxfällan eller möjligtvis outsiders de enda rimliga alternativen eftersom GilGrissom82 listade ut MTG. Eller Trolljägarna, Catrin vill sätta dit sina "haters" #theythinktheyknowbuttheyhavenoidea
Citera
2017-04-02, 13:36
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Haha precis, vilket program gäller det? Den lilla detaljen är ganska relevant att nämna i samband med en sådan förfrågan. Plus att kommunikationen sker över Facebook! Lol!

Om det är sanning så är lyxfällan eller möjligtvis outsiders de enda rimliga alternativen eftersom GilGrissom82 listade ut MTG. Eller Trolljägarna, Catrin vill sätta dit sina "haters" #theythinktheyknowbuttheyhavenoidea
Ja det är komiskt, sen "jag har verkligen såklart ingen koll" ännu finare meningsuppbyggnad 😂
Citera
2017-04-02, 13:41
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ja det är komiskt, sen "jag har verkligen såklart ingen koll" ännu finare meningsuppbyggnad 😂

Hahahaha! Vem är detta komunikationsproffs och kan jag få gå kurs hos hen?

Never forget hennes tidigare förfrågan, som gällde "föreläsning om kriminalitet", även där ett språkligt geni som stod bakom erbjudandet.

https://catrinhedlund.com/2016/11/30...-kriminalitet/
Senast redigerad av Lalande 2017-04-02 kl. 13:54. Anledning: Tillägg
Citera
2017-04-02, 14:27
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Ett program som slutar på "st" är ju Vem vet mest (på svt).

Om det finns ett uns sanning i inlägget plus om programmet ifråga är Vem vet mest, så lovar åtminstone jag att sitta bänkad framför tv:n med en stor bytta popcorn. Vilken underhållning
Citera
2017-04-02, 14:36
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Det inlägget fanns där innan gravidinlägget.
Jag börjar tyvärr tro att det inte är ett skämt, eller jag vet inte alls vad jag ska tro men jag börjar bäva inför möjligheten att hon är på smällen.
Eller så var det ett aprilskämt som hon kanske fick skit för då det är ett osmakligt skämt enligt många (barnlösa kan ta illa upp etc).

Jag tror hon tiger ihjäl inlägget hon tog bort. Hon kommer varken skriva ut om det är ett skämt eller allvar, i värsta fall så fejkar hon ett missfall efter en tid.

Uppenbarligen var det ett (väldigt opassande) aprilskämt, på bloggen nu "Nah, she aint pregnant. Självklart ett aprilskämt"

Undrar om hennes barn blev besvikna över lögnen om "lillasyskon", om ofrivilligt barnlösa tyckte det var ett kul skämt....?
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-04-02 kl. 14:47.
Citera
2017-04-02, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande

Lyxfällan vore ju en dröm! Det skulle innebära att folk faktiskt får tillbaka sina pengar ju.
Citera
2017-04-02, 15:36
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Uppenbarligen var det ett (väldigt opassande) aprilskämt, på bloggen nu "Nah, she aint pregnant. Självklart ett aprilskämt"

Undrar om hennes barn blev besvikna över lögnen om "lillasyskon", om ofrivilligt barnlösa tyckte det var ett kul skämt....?

Minoritetsgruppen Ofrivilligt barnlösa är ganska lättkränkt iofs. Däremot tvivlar jag på att det var ett skämt. Det var gissningsvis en lögn som inte fick den respons hon hade hoppats på. Samtliga i hennes kommentarsfält på instagram svarade med gråtskrattande smileys, sedan försvann inlägget. Varför radera ett inlägg med ett skämt som följarna uppenbarligen gillar och skrattar åt?
Senast redigerad av Lalande 2017-04-02 kl. 15:43.
Citera
2017-04-02, 15:40
Medlem
Hon körde ett sånt aprilskämt en gång tidigare. Det var när hon, K2 och den dåvarande "killen" var utomlands. Då skrev hon ett blogginlägg om att "liten ska bli storebror". Hon är verkligen en sort för sig!
Dagens lyxlunch tycker jag inte alls ser ut som en lyxlunch. Hon verkar inte vara en fena i köket precis. Ser trist och tråkigt ut.
Senast redigerad av Lisen68 2017-04-02 kl. 15:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in