2017-04-01, 15:39
Medlem
mzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jag tycker också att C har något av en gravidmage... Det känns ju precis som något C skulle göra, att bli gravid för att slippa fängelse. Helt enligt hennes logik.Barnen är till för henne och inte tvärtom.

Och DÄR fick hon inspirationen till sitt aprilskämt.

(Fast hon läser ju inte här...)
Citera
2017-04-01, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mzie
Och DÄR fick hon inspirationen till sitt aprilskämt.

(Fast hon läser ju inte här...)

Det visar sig väl vid dagens slut om det är ett aprilskämt eller inte.
Citera
2017-04-01, 15:55
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Det visar sig väl vid dagens slut om det är ett aprilskämt eller inte.

Även på bloggen skriver hon "Ni har spekulerat, frågat, undrat lite till och vi kan bekräfta att vi nu utökar familjen!"

Jag tippar faktiskt på att det är sant. Inte minst av den anledningen att hon (förslagen som hon är) inte vill riskera att hennes numera-helyllemamma-fasad svärtas av opassande och osanna graviditetsskämt i ljuset av både vårdnads- och brottmål.

Att hon dessutom "råkar" hinta om graviditeten just den 1 april beror nog på att hon på så sätt får ännu mer av sin välbehövliga dos uppmärksamhet.
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-04-01 kl. 16:20.
Citera
2017-04-01, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Var? :/ Kan inte se något sådant inlägg.

Raderat från Instagram, men finns som nämnts på bloggen.
Aprilskämtet om graviditet nämns också.
Citera
2017-04-01, 18:33
Medlem
Jag tror varken Catrin eller arbogamörderskan Johanna Möller är gravida.
Jag litar inte på denna bedragerskan irrfärder för fem öre, snart kanske hon sjunger i radio eller har en egen tvshow :-)
Citera
2017-04-01, 18:42
Medlem
zapoffs avatar
Skulle inte förvåna mig ett dugg om hon nu var på tjockem. Allt för att få en mildare dom. Det borde ju vara en förmildrande omständighet när det döms eller?
Citera
2017-04-01, 19:04
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zapoff
Skulle inte förvåna mig ett dugg om hon nu var på tjockem. Allt för att få en mildare dom. Det borde ju vara en förmildrande omständighet när det döms eller?

Efter att ha läst på lite verkar det som att socialtjänsten utredning väger tungt; barn ska väl som regel aldrig dömas till fängelse, men vad gäller spädbarn resonerar man väl som så att de har det bättre med mamman även i ett fängelse. Summa summarum verkar inte en graviditet/födsel göra att hon per se kan undgå fängelsestraff, så som jag förstått det.

Någon får gärna rätta mig om jag har fel?

Vi får väl hoppas att det är ett skämt, för var hon inte ute och tog ett par öl häromdagen? finns ju förvisso alkoholfria varianter så vi får väl hoppas på det om det här nu är sant. Jag utgår från att det är dikt och förbannad lögn.
Citera
2017-04-01, 19:41
Medlem
Nu är graviditetsnyheterna borta från både blogg och instagram
Citera
2017-04-01, 19:53
Medlem
För er som gissade på att graviditeten var ett aprilskämt så gissar jag på att ni har fel. Catrin lever i en egen verklighet och har ingen aning om att det är 1 april. Det enda som betyder något är dagar som är viktiga för henne som tex hennes födelsedag. Hon upplever säkert en svacka nu då hon för en gångs skull gått ut med något som är en sanning. När hon nu inte har "kontroll" på sanningen känns det jobbigt och den raderas överallt. Hade det varit en lögn hade det inte raderats. Hon är som en teflonpanna med lögner, men är inte van med respons på sanningar. Något har säkert hänt med responsen från killen. Kanske visste han inte om det eller var han inte beredd på att det skulle komma ut idag. Impulsivt handlande utan att tänka på konsekvenserna? Känns igen. Kanske har killen äntligen fattat vad det handlar om och flytt. Kan det vara det som CH beskriver som "en svacka"? Då var allt med "mannen i mitt liv" bara en lögn.
Citera
2017-04-01, 20:07
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Nu är graviditetsnyheterna borta från både blogg och instagram

Om det var ett aprilskämt brukar man väl låta inlägget stå kvar och sedan komplettera med ett hurtfriskt APRIL, APRIL.

Den krassa insikten att K1&2 skulle bli besvikna över att "lillebrorslöftet" var en lögn, alternativt att skämtet kunde uppfattas som ett taktiskt rättegångsdrag kanske gjorde att CH drog öronen åt sig - och tog bort inläggen

Hursom, återstår att se om det hela handlade om ett opassande skämt - eller ej. Det lär nog framtiden utvisa.

Någonting får mig dock att tro att det är sant, eftersom inläggen - innan de raderades - trots allt var ganska "subtle", som de kan vara när en person i ett tidigt skede av graviditeten vill börja hinta om det, men ändå inte vill vara alltför rakt på. Plus IG-bilden från 28/3, där hon skriver att man "får gå hem extra tidigt en vanlig tisdag", tycker mig skönja en riktig hederlig gravidbula på den bilden
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-04-01 kl. 20:32.
Citera
2017-04-02, 09:23
Medlem
Lalandes avatar
Ja gravidnyheterna är borta och ersatta med ett blogginlägg som beskriver att hon drabbades av en svacka igår. Så "svackan" resulterar i att hon väljer att kabla ut en jättelögn på sina plattformar? En lögn som är rätt svår att snacka bort sen, när magen inte växer och barnet inte ens föds. Skulle verkligen vilja veta hur människan tänker. Är det helt omöjligt att tänka bara en timme framåt? Hade hon tänkt sätta en kudde under magtröjan och hoppas att hon lyckas lura till sig någon annans nyfödda baby i utbyte mot konsertbiljetter? Jag fattar inte!!

Och pojkvännen har hon ju hela vintern hävdat bestämt att hon inte älskar, dom är bara vänner som ligger med varandra. Och han får inte träffa barnen. Nu ska dom flytta ihop och ha barn. OCH han delar säng med ungarna.
Om hon verkligen är gravid, varför delge det den första april av alla dagar? Nog för att det är första april året runt för henne, men hon måste inse att ingen tar en sådan nyhet på allvar just den dagen, speciellt inte från en notorisk lögnerska.

Vad består hennes hjärna av? Papper? Varför försvinner 90% av hennes instagramposter inom två veckor? Krockar lögnerna med varandra?
Citera
2017-04-02, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Ja gravidnyheterna är borta och ersatta med ett blogginlägg som beskriver att hon drabbades av en svacka igår. Så "svackan" resulterar i att hon väljer att kabla ut en jättelögn på sina plattformar? En lögn som är rätt svår att snacka bort sen, när magen inte växer och barnet inte ens föds. Skulle verkligen vilja veta hur människan tänker. Är det helt omöjligt att tänka bara en timme framåt? Hade hon tänkt sätta en kudde under magtröjan och hoppas att hon lyckas lura till sig någon annans nyfödda baby i utbyte mot konsertbiljetter? Jag fattar inte!!

Och pojkvännen har hon ju hela vintern hävdat bestämt att hon inte älskar, dom är bara vänner som ligger med varandra. Och han får inte träffa barnen. Nu ska dom flytta ihop och ha barn. OCH han delar säng med ungarna.
Om hon verkligen är gravid, varför delge det den första april av alla dagar? Nog för att det är första april året runt för henne, men hon måste inse att ingen tar en sådan nyhet på allvar just den dagen, speciellt inte från en notorisk lögnerska.

Vad består hennes hjärna av? Papper? Varför försvinner 90% av hennes instagramposter inom två veckor? Krockar lögnerna med varandra?

Det inlägget fanns där innan gravidinlägget.
Jag börjar tyvärr tro att det inte är ett skämt, eller jag vet inte alls vad jag ska tro men jag börjar bäva inför möjligheten att hon är på smällen.
Eller så var det ett aprilskämt som hon kanske fick skit för då det är ett osmakligt skämt enligt många (barnlösa kan ta illa upp etc).

Jag tror hon tiger ihjäl inlägget hon tog bort. Hon kommer varken skriva ut om det är ett skämt eller allvar, i värsta fall så fejkar hon ett missfall efter en tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in