2016-04-30, 09:30
Medlem
En ganska driven bedragerska redan 2006
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10845970.ab
Citera
2016-04-30, 09:34
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Gör slag i saken och far dit och slå halvt ihjäl henne, hade jag gjort.

Ja, alltså jag har aldrig varit så nära att kvinnoboxa som just i detta fall. Men något tar emot, funderar hellre på att se till att hon aldrig har något av materiellt värde alternativt beställa hem rejält med konstiga saker i hennes namn. Vi får se, tiden får avgöra. Om hon fortsätter med sin äckliga attityd i blogg osv så är det inte långt borta.

Citat:
Ursprungligen postat av 2006
En ganska driven bedragerska redan 2006
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10845970.ab

Ja, detta var alltså 2006. Om jag skulle få gissa så har hon manipulerat och bedragit sedan 1986.
Senast redigerad av macdres 2016-04-30 kl. 09:38.
Citera
2016-04-30, 09:41
Medlem
DreamTwisters avatar
När meddelas domen?
Citera
2016-04-30, 10:22
Medlem
macdress avatar
4:e eller 5:e maj är vad jag hört.
Citera
2016-05-01, 18:20
Medlem
Fleschs avatar
Åh ge mig skvaller om mytomanen och bedragerskan Catrin Hedlund! Pm funkar

Jag har svårt att förstå varför inte åtminstone en drabbad har tagit saken i egna händer? Hade jag blivit blåst på pengar av någon som är öppen med all information om sig själv hade jag åkt dit och krävt pengarna tillbaka och eventuellt knäckt något näsben. Det här med att polisanmäla har uppenbarligen inte funkat så bra vilket bedragerskan insett och dragit nytta av genom att kunna fortsätta scamma oskyldigt folk...
Citera
2016-05-01, 18:27
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
Åh ge mig skvaller om mytomanen och bedragerskan Catrin Hedlund! Pm funkar

Jag har svårt att förstå varför inte åtminstone en drabbad har tagit saken i egna händer? Hade jag blivit blåst på pengar av någon som är öppen med all information om sig själv hade jag åkt dit och krävt pengarna tillbaka och eventuellt knäckt något näsben. Det här med att polisanmäla har uppenbarligen inte funkat så bra vilket bedragerskan insett och dragit nytta av genom att kunna fortsätta scamma oskyldigt folk...
Därför att de flesta i Sverige inte misshandlar folk. Där har du nog svaret. Jag hoppas att du trots allt tillhör den gruppen som inte tar lagen i egna händer. Då är man ju liksom lika usel själv.

Men ju fler hon lurar desto större blir sannolikheten att hon lurar fel person. Kvinnan är nog så sjuk att hon inte förstår detta. Det märker man ju av att hon bloggar på utan att verka få nån som helst repsons, nästan inga kommentarer.
Citera
2016-05-01, 19:42
Medlem
Hon försökte blåsa mig på biljetter till en konsert för några månader sedan.. Jag är dock inte så lättlurad, så jag avslöjade henne.
Citera
2016-05-01, 20:13
Medlem
Hendraxs avatar
Jag har träffat denna jenta IRL och haft långa konversationer (då visste jag inte om denna tråd eller hennes förflutna). Men jag kan säga att man märkte direkt att hälften av alla hästar var ur stallet och kniven i lådan var slö som en trubbig sten.
Hon är mytoman och ljuger som ett as, en riktig parasit.

Det enda uppvaknande för denna kvinna kommer tyvärr vara någon form av skada från någon som anser sig grovt lurad/heder. Hoppas hon vaknar, sonar för sina brott och söker hjälp innan någon tar lagen i egna händer.
Citera
2016-05-02, 03:31
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
DramaQueen är bara förnamnet... Vill bara ha fler läsare till sin blogg och tyvärr - ju fler läsare, desto mer tjänar hon på den... 😕
Och då kommer ett snille och länkar till den på FB
Citera
2016-05-02, 10:21
Medlem
Fleschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Därför att de flesta i Sverige inte misshandlar folk. Där har du nog svaret. Jag hoppas att du trots allt tillhör den gruppen som inte tar lagen i egna händer. Då är man ju liksom lika usel själv.

Men ju fler hon lurar desto större blir sannolikheten att hon lurar fel person. Kvinnan är nog så sjuk att hon inte förstår detta. Det märker man ju av att hon bloggar på utan att verka få nån som helst repsons, nästan inga kommentarer.

Anledningen till att hon inte verkar få några kommentarer tror jag beror på hård moderering. Hon måste alltså godkänna kommentarer innan dom publiceras och kan då rensa bort dom som inte passar henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Hendrax
Jag har träffat denna jenta IRL och haft långa konversationer (då visste jag inte om denna tråd eller hennes förflutna). Men jag kan säga att man märkte direkt att hälften av alla hästar var ur stallet och kniven i lådan var slö som en trubbig sten.
Hon är mytoman och ljuger som ett as, en riktig parasit.

Det enda uppvaknande för denna kvinna kommer tyvärr vara någon form av skada från någon som anser sig grovt lurad/heder. Hoppas hon vaknar, sonar för sina brott och söker hjälp innan någon tar lagen i egna händer.

Berätta vad hon ljög om? Vad var det som fick dig att inse att hon är mytoman?
Citera
2016-05-02, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av macdres
4:e eller 5:e maj är vad jag hört.

5e maj råder helgfrid. Inte så trolig dag.
Citera
2016-05-02, 15:12
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunk
5e maj råder helgfrid. Inte så trolig dag.

Dom meddelas den 4 maj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in