Citat:
Ursprungligen postat av
Enzenn
Edit: Skall vi passa på att önska CH ett Lycka till på nya jobbet idag? Undrar när på dagen själva jobbet börjar? För på sin blogg skrev hon igår att hon på morgonen skulle ägna sig åt att städa lägenheten. Så här skriver hon: <Nackdelen med att ha så roligt som pojkarna haft idag är att hemmet är så sjukt stökigt, och ändå så städade jag imorse innan vi åkte! Så det är bara att ta tag i leksaksstöket imornbitti, för nu är jag för trött!>
Edit2: Är Catrin Hedlund av romsk härkomst? Står det Familjen Tajkon på dörren? Eller hyr hon i andra hand av en romsk familj? För i så fall bör väl familjen Tajkon varnas för att hyra ut till en sån opålitlig person som Catrin Hedlund med tanke på att hon brukar bli vräkt? Vad säger sociala myndigheter i Södertälje om allt detta?
Som
filippasol påpekade stämmer inte riktigt hennes arbetstider med hennes arbetstider. Ingen är förvånad.
Det är inte Tajkon som står på dörren, troligtvis är detta bara en grej som hon skrivit för att öka på ryktesspridningen. Det finns å andra sidan en mansperson
Taikon i Järna, tror inte att denne person har något med CH att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Liza1979
Jag tycker pappans namn ska skrivas ut flera ggr, gärna i samma inlägg som DN S namn så när folk googlar så får han lite upprättning.
Är inte initialerna DP och inte DN btw?
Den påstådde pappans namn är DN. Ja, DN:s "faderskap" bör definitivt dementeras ordentligt.
--
Edit: milajk hann före.