2016-09-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Instämmer!

Undrar när sjutton tar det slut?
När kommer hon sluta ljuga, blåsa oskyldiga på pengar?
Och varför fortsätter hon?

Mina gissningar:

Hon fortsätter för att det är ett enkelt sätt att dra in pengar på och hon kommer aldrig sluta.
Citera
2016-09-11, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Mina gissningar:

Hon fortsätter för att det är ett enkelt sätt att dra in pengar på och hon kommer aldrig sluta.

Jag tror snarare på att hon är väldigt sjuk och kan inte sluta, hon behöver hjälp med detta. Hon är ju inte helt frisk och det hoppas jag att ni märker när ni ser hur hon håller på. Hon är beroende av att skaffa pengar och leva i en fasad.
Citera
2016-09-11, 07:25
Medlem
Citat:
Det här har jag missat helt! Har det skrivits om det tidigare i tråden? I så fall får jag gå tillbaka och leta.

Om inte: påstod hon sig ha cancer eller var det mer ett "de säger att något är fel, det skulle kunna vara cancer..."? Vilken typ av cancer? Hur förklarade hon att den plötsligt försvann? Skrev hon om det här på sin blogg?

Vet inte om det nämnts i tråden så jag hoppas någon rättar mig att jag minns fel. Men hon var gravid med han o*kar ifrån Turkiet (tror tom att hon sa att hon flyttade hem för att hon blev gravid) men sen var hon tvungen att göra en abort för dom var tvungen att operera/behandla henne för cancern.
Citera
2016-09-11, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glufsglufs30
Hon blev ju våldtagen i Turkiet också läste jag på nätet

Jo tack, det har vart uppe på tapeten i tråden många gånger tidigare Ett tips är att läsa beskrivningen samt gå tillbaka i tråden. Och jag håller med vår alldeles egna unicorn, försök hålla er till fakta, och jobba på att bibehålla standarden i tråden.
Citera
2016-09-11, 07:57
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glufsglufs30
Hon blev ju våldtagen i Turkiet också läste jag på nätet

Och misshandlad av ett ex (sant/falskt?) enligt:

https://m.facebook.com/Polisen.Huddi...2%3A%220%22%7D (se inlägg den 24 januari 2013, scrolla ned en bit i kommentarerna).

(Har inte sett just detta inlägg här i tråden tidigare).
Citera
2016-09-11, 08:21
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Och misshandlad av ett ex (sant/falskt?) enligt:

https://m.facebook.com/Polisen.Huddi...2%3A%220%22%7D (se inlägg den 24 januari 2013, scrolla ned en bit i kommentarerna).

(Har inte sett just detta inlägg här i tråden tidigare).

Oklart, men osäker på hur relevant det är. Som jag sagt tidigare: även otrevliga typer kan bli misshandlade. Troligen är risken större för dem än för andra, dessutom.

Mest relevanta nog hur hon använder samma händelse för att söka sympati på olika vis, exempelvis i lurendrejeriet mot MM.
Citera
2016-09-11, 09:01
Medlem
Citat:
Det här har jag missat helt! Har det skrivits om det tidigare i tråden? I så fall får jag gå tillbaka och leta.

Om inte: påstod hon sig ha cancer eller var det mer ett "de säger att något är fel, det skulle kunna vara cancer..."? Vilken typ av cancer? Hur förklarade hon att den plötsligt försvann? Skrev hon om det här på sin blogg?

Hon bodde i Turkiet med K1 och dåvarande pojkvännen O. Catrin tog kontakt med mig och några till på Facebook, jag vägrade svara, men en annan vän svarade på hennes meddelande, efter att ha skrivit till varandra fram och tillbaka så berättar Catrin att hon ska flytta hem igen till Sverige pga cancer i livmodern och eftersom hon var "gravid" så skulle hon bli tvungen att göra abort, men behövde ekonomisk hjälp för att kunna ta sig hem.
Idioten kom hem, Stureplan kallade, det enda vita party linnet hon ägde, enda jeansen hon ägde, vodka redbull i ena handen, tungan ute på varje kort och CANCERN var ett minne blott. Försvann lika fort hon landade i Sthlm.
Citera
2016-09-11, 09:15
Medlem
Om O slagit Catrin så måste det ha skett efter att hon mottagit pengarna från dotterns kompis. Catrin hade inga planer på att bjuda O;s dotter på någon resa, hon ville åt kompisens pengar hela tiden eftersom hon visste tjejerna ville resa. Som sagt, ingen tar kontakt med Catrin, hon tar kontakt med folk.
Citera
2016-09-11, 09:23
Medlem
Enligt Joa Kim Boman på FB så ska han åka till Cypern om 1 dag, undrar om det blir med Catrin? På högsta raden står det "känner sig bortskämd med Catrin" och han pratar om "vi" ska åka.Skulle vilja länka men vet inte hur man gör.
Citera
2016-09-11, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plexus100
Enligt Joa Kim Boman på FB så ska han åka till Cypern om 1 dag, undrar om det blir med Catrin? På högsta raden står det "känner sig bortskämd med Catrin" och han pratar om "vi" ska åka.Skulle vilja länka men vet inte hur man gör.

Ta en skärmdump.
Citera
2016-09-11, 10:03
Medlem
Vet inte hur man tar en skärmdump.
Citera
2016-09-11, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maliiin92
Jo tack, det har vart uppe på tapeten i tråden många gånger tidigare Ett tips är att läsa beskrivningen samt gå tillbaka i tråden. Och jag håller med vår alldeles egna unicorn, försök hålla er till fakta, och jobba på att bibehålla standarden i tråden.

Vad då för jävla standard?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in