2023-03-26, 22:23
Medlem
Nu har hon fått sitt 5:e barn…en dotter. Får rysningar av tanken på hur dom bor 7 personer i en liten sketen lägenhet
Citera
2023-03-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makzat
Han är oxå en loser...Spelar i ett band som heter "Raceway"..Ett bra band,för mååånga år sen,inte direkt nåra av ursprungs uppsättningen kvar...Hennes pappa blåste tidigare band-medlemmar på pengar,gage,odyl,då han hade hand om bokningar & gage pengar..Som han uppgav till övriga i bandet, va betydligt mindre än va det i själva verket va,stoppade åtskilliga tusen i egen ficka,under låååång tid..En smilfink,rövslickare och bedragare,el om du frågar mig,etter värre än bedragare då han rakt av,båste sina vänner utan att blinka.Tror att alla bandmedlemmar utom han själv,så klart,lämnade bandet.Sen skrapade han ihop nåra andra,återskapade ett nytt "Raceway",resultatet är enligt mej ett skämt,det är att häda det "Raceway",som en gång fanns..Han har helt klart nåt fel,mindervärdes komplex å "wannabe"beetende.Sååå m såna föräldrar,kan det inte bli mer än en katastrofal avkomma,då DNA-stegen är så skev & har alla fel,redan från början,innan Latrin avlades.Går att Youtube/FB "Raceway"...Enjoy!!

Raceway. Namnet ger mig obehagliga känslor.
Citera
2023-03-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Nu har hon fått sitt 5:e barn…en dotter. Får rysningar av tanken på hur dom bor 7 personer i en liten sketen lägenhet

Mer barnbidrag bostadstillägg osv.
Skrämmande.
Citera
2023-03-28, 20:40
Medlem
Hur kommer det sig att hon inte dömdes till fängelse? Rosa lagboken javisst men detta borde varit något år eller två för vem som helst annan. Är soc inblandade här? Mig veterligen så finns regler för antal boende i små lägenheter och i synnerhet barn.
Citera
2023-03-29, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Raceway. Namnet ger mig obehagliga känslor.
Hahaha,ja det gör det kanske!Iafal i dagsläget!Dom va verkligen ett bra band,förr!Väldigt flitigt anlitade,har för mig att det va en del av band-medlemmarna,faktiska heltids yrke.Men jag håller m om att namnet faktiskt,är ganska passande!Far & dotter tog namnet bokstavligt.
Citera
2023-03-29, 10:06
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Dom är båda skrivna på samma adress. Hans bostad är däremot angiven som: bv

De bor alltså inte i samma lägenhet, och Catrin kan fortsätta å håva in bidrag. Precis som Hoffa kaos t.ex.
Citera
2023-03-29, 18:01
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
De bor alltså inte i samma lägenhet, och Catrin kan fortsätta å håva in bidrag. Precis som Hoffa kaos t.ex.
Kanske, om det nu finns en sådan våning. Alternativt ett misstag; jag har t. ex. en granne som är skriven på fjärde våningen... i ett tvåvåningshus
Citera
2023-03-29, 22:59
Medlem
Tipsa försäkringskassan.
Citera
2023-04-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Fattar inte grejen varför folk är tuffa mot Hoffa. Catrin däremot... hon kör väl babberacet. Låta staten försörja dig och jobbar med fittan.
Citera
2023-04-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Tipsa försäkringskassan.

Ska göra det plus soc.
Citera
2023-04-10, 22:02
Medlem
Är hon släkt med Frans Wilhelm Hedlund som mördade Johan August Christiansson 1926 i Södertälje?
Citera
2023-04-12, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Är hon släkt med Frans Wilhelm Hedlund som mördade Johan August Christiansson 1926 i Södertälje?

Vi hoppas på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in