2023-04-13, 18:26
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Stackars barn som avlats av den där madrassen.
Citera
2023-04-13, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Stackars barn som avlats av den där madrassen.
Stackars barn som kommer att kunna läsa allt om hurdan deras mamma varit under hela sitt liv, inklusive deras uppväxt!

Skandal att inte Soc ingrep med kraft redan när K1 och K2 var små! Det fanns definitivt grund för ett ingripande från myndigheternas sida och genom att använda sig av SoL kunde barnen kanske ha räddats.

Catrin Hedlund är oförmögen att se till barns behov och hennes förfärliga mamma har ju aktivt deltagit i dotterns brottsliga verksamhet.
Hur har detta kunnat pågå under alla dessa år?
I Sverige, ett land som antagit FN:s barnkonvention?!

Citera
2023-04-13, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Stackars barn som kommer att kunna läsa allt om hurdan deras mamma varit under hela sitt liv, inklusive deras uppväxt!

Skandal att inte Soc ingrep med kraft redan när K1 och K2 var små! Det fanns definitivt grund för ett ingripande från myndigheternas sida och genom att använda sig av SoL kunde barnen kanske ha räddats.

Catrin Hedlund är oförmögen att se till barns behov och hennes förfärliga mamma har ju aktivt deltagit i dotterns brottsliga verksamhet.
Hur har detta kunnat pågå under alla dessa år?
I Sverige, ett land som antagit FN:s barnkonvention?!

Socialen i den kommunen sköter inte sitt jobb. Oros anmälan på plats.
Citera
2023-04-13, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Socialen i den kommunen sköter inte sitt jobb. Oros anmälan på plats.
Catrins mamma är ju verksam inom Soc.
Visserligen är det väl i en angränsande kommun (tror jag) men det är väl inte osannolikt att Mamma Hedlund kan tänkas utöva en bromsande inverkan på utredning av inkomna orosanmälningar.

Kriminell och korrupt är ju Mamma Hedlund, det har vi kunnat konstatera i och med hennes penningstvättsbrott då hon hjälpte Catrin med att fiffla undan pengar åtkomna genom brottslig gärning.
En riktigt hemsk familj!
Citera
2023-04-18, 11:31
Medlem
Citat:
Visserligen är det väl i en angränsande kommun (tror jag) men det är väl inte osannolikt att Mamma Hedlund kan tänkas utöva en bromsande inverkan på utredning av inkomna orosanmälningar.

Kriminell och korrupt är ju Mamma Hedlund, det har vi kunnat konstatera i och med hennes penningstvättsbrott då hon hjälpte Catrin med att fiffla undan pengar åtkomna genom brottslig gärning.
En riktigt hemsk familj!
Mmm Pappa Hedlund är inte bättre heller...Gener som skulle elimineras fr gen-polen & de nu levande,förläggas m vidare avelsförbud.
Citera
2023-04-18, 12:49
Medlem
Citat:

En riktigt hemsk familj!

Nej, hon arbetar på förskola, inte soc.

Så jo jag ser det ganska osannolikt att det kan ske.
Citera
2023-04-18, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Nej, hon arbetar på förskola, inte soc.

Så jo jag ser det ganska osannolikt att det kan ske.
Det har du alldeles rätt i! My bad. Börjar tappa greppet.
Så mycket hemskt har pågått runt Latrin under så många år, så det kan tyvärr ibland bli fel i inläggen.

Fast allra mest och flest fel, det svarar Latrin själv för.
Tätt följd av Soc som bara tycks vända bort blicken från denna livsstilskriminella småbarnsmamma och hennes stackars barn, trots att mamma Latrin använt sitt mammaskap för att begå sina bedrägerier. Frontat K1 och K2 (sina två första barn) när hon velat sälja varor hon inte ens haft och än mindre då kunnat leverera till folk som swishat henne pengar.
Latrin dömdes men fortsatte med bedrägerierna.
En fullkomligt genomrutten småbarnsmamma!

En korrupt socialtjänst låter henne hålla på med kriminalitet och samtidigt undrar förstås vanligt folk varför vi har kriminalitet i landet.
Citera
2023-04-18, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makzat
Mmm Pappa Hedlund är inte bättre heller...Gener som skulle elimineras fr gen-polen & de nu levande,förläggas m vidare avelsförbud.
Kontot Hjarnsubstans påpekade helt riktigt att Mamma Hedlund är verksam inom förskola och inte inom Soc.
Men att Soc tycks ha ett blint öga när det gäller Latrin, det har ju framgått av att hon fått behålla sina barn trots att de utgör/utgjorde en del i hennes bedrägeriupplägg.

Ja, det har i tråden framkommit uppgifter om att Pappa Hedlund skulle ha blåst sina polare i bandet på pengar och om gubbtjyven suttit och skrävlat om detta inför sin dotter Latrin, så är det ju inte alls överraskande om hon valt samma typ av kriminellt beteende.
Ett tattarbeteende, om du frågar mig.
Tvi för familjen Hedlund!
Citera
2023-04-22, 00:14
Medlem
Citat:
Kontot Hjarnsubstans påpekade helt riktigt att Mamma Hedlund är verksam inom förskola och inte inom Soc.
Men att Soc tycks ha ett blint öga när det gäller Latrin, det har ju framgått av att hon fått behålla sina barn trots att de utgör/utgjorde en del i hennes bedrägeriupplägg.

Ja, det har i tråden framkommit uppgifter om att Pappa Hedlund skulle ha blåst sina polare i bandet på pengar och om gubbtjyven suttit och skrävlat om detta inför sin dotter Latrin, så är det ju inte alls överraskande om hon valt samma typ av kriminellt beteende.
Ett tattarbeteende, om du frågar mig.
Tvi för familjen Hedlund!
Håller m dig till fullo!Jo Pappa Hedlund blåste sina polare i bandet,det va jag som skvallrade om det,dock vet jag inte om han tjattrade m Latrin om det tjuvtitt.. Men det lär hon ju ändå inte ha undgått att höra/få reda på det va en ganska irreterad sörja det där...Men hursom...En vidrig familj va det verkar överlag...Nu kör ju pappa Hedlund nåt typ "Lasses Loge" el nåt sånt har jag sett på FB.Ska väl försöka va nåt i stil m "jills veranda" "Reenes brygga"...Där fom sitter å jammar lite halv taffligt,dricker ful-bira till självkostnadspris å grillar korv hamburgare äter kräftor i Hedlunds fina sommar bar på vischan nånstans...M nåra halvfulla polare som pimplar bira å sjunger/drar en vals...Patetiskt & jag skäms när jag tittar på spektaklet...Stackars krake!Men roligt ändå...Det roar ju oss i tråden...iafal!Riktigt pack....Tattare är kanske lite å skända...De riktiga Tattarna alltså.
Citera
2023-04-22, 00:24
Bild på henne?
Citera
2023-04-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Bild på henne?
Det sägs att en bild ofta säger mer än tusen ord.
Men en filmsnutt säger följaktligen mer än miljoner ord.
Be därför att nån letar reda på filmsnutten föreställande henne visa hur hon, som hävdar att hon spelat basket i nån av gulfstaterna, hanterar en basketboll.
Det är sanslöst underhållande.
Och förstås väldigt tragiskt..

Edit: Detta är inte länken till filmsnutten men ett inlägg fr 2016 där en postare berättar om när Catrin Hedlund år 2007 sålde biljetter på Ayia-Napa. Hon var en bedragerska mycket tidigt i livet.
Ingen har väl t ex glömt när hon falskanklagade en kille för våldtäkt för att få ut försäkringspengar?
(FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri (2016)
Senast redigerad av Carinah78 2023-04-22 kl. 01:06.
Citera
2023-04-22, 08:48
Medlem
Här en AB-artikel från 2006:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...n-var-en-bluff
Det gäller bluffen när hon som 20-åring i Turkiet påstod att hon hade blivit våldtagen av en främling.
Hon gör polisanmälan, hon "informerar" Mamma Hedlund (förskolechef i Gnesta) om vad hon påstår har skett men när polisen skall sända Catrin till läkarundersökning -ja, då kryper sanningen fram:
Hon ville genom att ljuga om att ha blivit våldtagen, på det viset få ut försäkringspengar!

Mamma Hedlund fick alltså reda på att hennes då 20-åriga dotter är en fullfjädrad bedragerska men mamman tycks inte ha brytt sig det minsta, utan tvärtom hjälper denna mamma flera år senare till när Catrin blåser ett äldre par på pengar!

Tillägg: Gå gärna in på inlägg #61, 62 och 63 och läs vad kontot baudiraud där presenterar!
En väldigt fin översikt av vad bedragerskan Catrin Hedlund ägnat sig åt.
Senast redigerad av Carinah78 2023-04-22 kl. 08:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in