2020-07-11, 12:41
Medlem
ensampappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Men om hon väljer en vanlig förlossning istället för kejsarsnitt bör det väl inte vara något problem att fullfölja graviditeten? Eller vad vet jag
Efter två kejsarsnitt får man inte föda vaginalt pga att livmodern riskerar att brista.
Citera
2020-07-25, 00:49
Medlem
Catrin skriver på insta att ”baba” är hemma och passar barnen. Hur kan hon låta en man som misshandlat henne grovt vara ensam med barnen?
Citera
2020-07-25, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Catrin skriver på insta att ”baba” är hemma och passar barnen. Hur kan hon låta en man som misshandlat henne grovt vara ensam med barnen?

Det var säkert mormor som hade dom medans Catrin lyxade till det med plankstek på lokala syltan.
Citera
2020-07-25, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
Det var säkert mormor som hade dom medans Catrin lyxade till det med plankstek på lokala syltan.

” Inatt kl 03 exakt, så vaknade M och skrek ”baba, baba!” och vägrade att somna om. Han är inne i en pappaperiod just nu även fast de ej setts på länge. Samtidigt som jag tycker det är jobbigt så är det ändå lite mysigt. Han kan lixom koppla saker fr förr och från ingenstans säga ”pappa såå”! (Pappa gjorde så)”

Hon ljuger även för barnen att ”Baba” Josef är pappa till den yngsta.
Citera
2020-08-08, 16:57
Medlem
Är det slut med Baba igen?
Citera
2020-08-08, 17:22
Medlem
Citat:
Är det slut med Baba igen?

Hon har även förlorat vårdnaden om den äldsta. Hon var aldrig gift med Jos*f S*yhan aka Toto aka kvinnomisshandlaren aka baba.

Jag utmanar Catrin, gör rätt för dig och sluta ljug nu! Gå ut och erkänn på instagram att du aldrig varit gift med Toto och att han inte är pappan till barn nummer 3. Att utsätta ett barn för sånt här är bara sjukt. Du har blockat folk från Tälje som du inte vill ska se vad du postar på instagram och att du använder hans familjenamn.

Det vore ju tråkigt om någon annars skulle skicka skärmdumpar till familjen S*yhan med vad du gör.
Citera
2020-08-08, 17:40
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utrikes
Hon har även förlorat vårdnaden om den äldsta. Hon var aldrig gift med Jos*f S*yhan aka Toto aka kvinnomisshandlaren aka baba.

Jag utmanar Catrin, gör rätt för dig och sluta ljug nu! Gå ut och erkänn på instagram att du aldrig varit gift med Toto och att han inte är pappan till barn nummer 3. Att utsätta ett barn för sånt här är bara sjukt. Du har blockat folk från Tälje som du inte vill ska se vad du postar på instagram och att du använder hans familjenamn.

Det vore ju tråkigt om någon annars skulle skicka skärmdumpar till familjen S*yhan med vad du gör.
Vem har då vårdnaden om den äldste? Fadern förstås men jag har glömt vem det är.
Att våldsverkaren Ali Baba är ute ur bilden är däremot väldigt bra.
Citera
2020-08-08, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utrikes

Callesto måste faktiskt lägga sig i igen, även om det inte är ofta!
Catrin har kvar vårdnaden om alla sina barn så sluta upp med sådant trams Det har aldrig varit på tal om att förlora vårdnaden för den delen heller.

Man kan säga mycket om Catrin men hon är en bra mamma, och det kan många gå i god för, även vi i cybervärlden.

Hon har aldrig påstått att hon varit gift med yngsta barnets pappa heller, utan det är skribenter här inne som tror det och skapar egna rykten och historier. Det har däremot tidigare planerats för ett bröllop och man tog in en syriansk präst.

Tycker man ska hålla isär vad som är vad, oavsett vad man tycker om Catrin som människa. Rätt ska vara rätt, det är väl så många Flashbackanhängare tycker med?

Varför är det så viktigt för folk att veta vad Catrin gör idag och hur privatlivet ser ut? Hon är ingen offentlig person, eller använder sig utav någon blogg längre?
Behövs det verkligen extremt onödigt skitsnack för att hålla igång denna tråd?
Citera
2020-08-09, 00:52
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Catrin har kvar vårdnaden om alla sina barn så sluta upp med sådant trams Det har aldrig varit på tal om att förlora vårdnaden för den delen heller.

Man kan säga mycket om Catrin men hon är en bra mamma, och det kan många gå i god för, även vi i cybervärlden.

Hon har aldrig påstått att hon varit gift med yngsta barnets pappa heller, utan det är skribenter här inne som tror det och skapar egna rykten och historier. Det har däremot tidigare planerats för ett bröllop och man tog in en syriansk präst.

Tycker man ska hålla isär vad som är vad, oavsett vad man tycker om Catrin som människa. Rätt ska vara rätt, det är väl så många Flashbackanhängare tycker med?

Varför är det så viktigt för folk att veta vad Catrin gör idag och hur privatlivet ser ut? Hon är ingen offentlig person, eller använder sig utav någon blogg längre?

Håller med fullkomligt!

Catrin är så fruktansvärt ointressant - vem fan orkar läsa om hennes basketkarriär, eller om den påhittade våldtäkten, eller om alla dom som hon lurat på 100- tusentals kronor.

Eller artisten som blev utpekad som far till en av hennes söner, och som fick beställa ett DNA-test för att rentvå sig själv.

Det är synd om Catrin.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2020-08-09 kl. 00:57.
Citera
2020-08-09, 03:05
Medlem
Dagsfärsk screenshot på hennes Insta
Citera
2020-08-09, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto

Du, Callesto, har väl varit en av de skribenterna som skrev att du trodde att de var gifta? Konstigt eftersom du har så väldigt bra insyn.
Sen så har ju Catrin insinuerat att de är gifta antalet gånger, t.ex genom att visa upp sina krims krams ringar på bilder gång på gång samt ha hans efternamn på insta.

Och varför försöker hon få folk att tro att JS är K3s biologiska pappa när han inte är det?
Citera
2020-08-09, 08:35
Medlem
Citat:
Du, Callesto, har väl varit en av de skribenterna som skrev att du trodde att de var gifta? Konstigt eftersom du har så väldigt bra insyn.
Sen så har ju Catrin insinuerat att de är gifta antalet gånger, t.ex genom att visa upp sina krims krams ringar på bilder gång på gång samt ha hans efternamn på insta.

Och varför försöker hon få folk att tro att JS är K3s biologiska pappa när han inte är det?

Det jag skrev var att jag vet att de gått till den syrianska prästen - så som många syrianer gör, innan de gifter sig på papper, dvs så att det syns hos Skatteverket.

Om han nu ej är pappan till barnet, vem är det då eftersom det inte är S*m? Sen tycker jag inte att vi ska diskutera barn i denna tråd, och jag kommer inte göra det heller i fortsättningen.

Att hon har hans efternamn på insta är er tolkning av att de är gifta.

Jag slinker in här någongång per år för att se vad man skrivit om senaste veckan, och råkar det vara något som jag vet något om så tar jag mig möjligtvis lite tid och skriver några meningar - men jag är inte huvudpersonen som denna tråd handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in