2018-05-31, 08:38
Medlem
Ja, det känns väl som en tidsfråga innan K4 kommer. Jag blir faschinerad över beteendet att introducera nya killar i barnens liv till höger och vänster ( och att killarna vill bli presenterade ).
Jag hoppas att kronofogden tar tag i det här. En cross till K1, svindyr sparkcykel och ny säng är inte en livsstil man har möjlighet till med miljonskulder.
Citera
2018-05-31, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritstag
Ja, det känns väl som en tidsfråga innan K4 kommer. Jag blir faschinerad över beteendet att introducera nya killar i barnens liv till höger och vänster ( och att killarna vill bli presenterade ).
Jag hoppas att kronofogden tar tag i det här. En cross till K1, svindyr sparkcykel och ny säng är inte en livsstil man har möjlighet till med miljonskulder.
Det kommer aldrig bli någon ordning på denna tjej, hon kommer leva så här resten av sitt liv.
Stackars barn och olika pojkvänner som introduceras hit och dit för dem nya hela tiden.
Undra hur hon tänker skulle vara intressant att veta, ja man blir fascinerad över hennes beteende.
Vet en del i tråden som tipsat kronofogden om hennes nyköpta saker.
Citera
2018-05-31, 19:33
Medlem
Intressant skuldsaldo hos KFM: Tickat upp till 753 289 kr, Sjuhundrafemtiotretusentvåhundraåttionio svenska riksdaler...Fy fan...Bara banker som fordringsägare. Brottsoffrerna vad jag kunde se inte registrerade
Det enda hon inte ljugit om CH är att hon har sökt om Skuldsanering, ligger under utredning för tillfället.
Även jag ställde mig i anmälningskön o berättade om hennes inköp senaste tiden.
Inga utmätningar kan göras i dags dato pga hennes minimala föräldrapenning...

Snart försvinner hon från IG o döljer sitt flashiga liv för ett tag då hon vet om att anmälningar inkommit...3,2,XXX
Citera
2018-05-31, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Intressant skuldsaldo hos KFM: Tickat upp till 753 289 kr, Sjuhundrafemtiotretusentvåhundraåttionio svenska riksdaler...Fy fan...Bara banker som fordringsägare. Brottsoffrerna vad jag kunde se inte registrerade
Det enda hon inte ljugit om CH är att hon har sökt om Skuldsanering, ligger under utredning för tillfället.
Även jag ställde mig i anmälningskön o berättade om hennes inköp senaste tiden.
Inga utmätningar kan göras i dags dato pga hennes minimala föräldrapenning...

Snart försvinner hon från IG o döljer sitt flashiga liv för ett tag då hon vet om att anmälningar inkommit...3,2,XXX
Okej, det var 600.000 kr när jag kollade med kronofogden förra året.
Citera
2018-05-31, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej, det var 600.000 kr när jag kollade med kronofogden förra året.

Sen ligger väl ett par hundratusen hos Inkassoföretag o alla brottsoffer...

#detgårintebranu #jagvetvadallaflashbackanvändareheter #bräknehoby
Senast redigerad av GlennStefan 2018-05-31 kl. 19:48.
Citera
2018-05-31, 19:50
Medlem
Citat:
Sen ligger väl ett par hundra tusen hos Inkassoföretag o alla brottsoffer...

#detgårintebranu #jagvetvadallaflashbackanvändareheter #bräknehoby
Det var 300.000kr i skadestånd när jag räknade ihop ungefär till brottsoffer.
Att hon inte skäms för sig själv, lyxfällan nästa.
Citera
2018-05-31, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det var 300.000kr i skadestånd när jag räknade ihop ungefär till brottsoffer.
Att hon inte skäms för sig själv, lyxfällan nästa.

Men hon resonerar ju vida känt, alla har väl skulder - so what...

Njaaaaeeee, hon undviker nog Lyxfällan (fast hon skulle behövt bli tagen av en blåslampa förlängesen) Jag utesluter härmed Lyxfällan o Skuldsanering...Hon verkar inte ens vilja förändra sin situation, dessvärre.
Citera
2018-05-31, 19:59
Medlem
Citat:
Men hon resonerar ju vida känt, alla har väl skulder - so what...

Njaaaaeeee, hon undviker nog Lyxfällan (fast hon skulle behövt bli tagen av en blåslampa förlängesen) Jag utesluter härmed Lyxfällan o Skuldsanering...Hon verkar inte ens vilja förändra sin situation, dessvärre.
Nej, tyvärr hon lever i sin egen lilla bubbla och tror hon är Järnas Paris Hilton fast utan pengar.
Citera
2018-05-31, 21:38
Medlem
Londiniums avatar
Vilka realistiska alternativ har Catten?

Förutom de rätt hyfsat otänkbara alternativen (fast i o f s vet man aldrig med denna hon-idioten) att 1) sälja barnen till nån trafficking-ring eller 2) styra upp en ”Johanna Möller” med mamsen, en saftig livförsäkring och hela faderullan, så ser jag bara:

3) ge bort vårdnaden av barnen och...
a) leva på existensminimum i kombination med skuldsanering
b) fly landet
c) bo hos mamsen, jobba halvt ihjäl sig och betala av sina skulder på några (mer troligen ”många”) tuffa, svåra år (skulle ALDRIG ske heller iofs)
4) snärj nån rik, men sanslöst dum, kille
5) prostitution (tveksamt om det hade funkat; så många välbetalande torskar går nog inte att lösa)
6) det stora klippet; typ ett insider-bankrån eller drogdeal (vem tusan skulle lita på Catten när det gäller ett klipp?)
7) ta livet av sig
8) storvinsten på valfritt spel (hon kan lika gärna ta livet av sig)
9) smuggla ladd från Sydamerika (krävs ett antal rundor, därav osannolikt att det skulle funka)

Rösta, rösta!
Citera
2018-05-31, 21:45
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Londinium
Vilka realistiska alternativ har Catten?

Förutom de rätt hyfsat otänkbara alternativen (fast i o f s vet man aldrig med denna hon-idioten) att 1) sälja barnen till nån trafficking-ring eller 2) styra upp en ”Johanna Möller” med mamsen, en saftig livförsäkring och hela faderullan, så ser jag bara:

3) ge bort vårdnaden av barnen och...
a) leva på existensminimum i kombination med skuldsanering
b) fly landet
c) bo hos mamsen, jobba halvt ihjäl sig och betala av sina skulder på några (mer troligen ”många”) tuffa, svåra år (skulle ALDRIG ske heller iofs)
4) snärj nån rik, men sanslöst dum, kille
5) prostitution (tveksamt om det hade funkat; så många välbetalande torskar går nog inte att lösa)
6) det stora klippet; typ ett insider-bankrån eller drogdeal (vem tusan skulle lita på Catten när det gäller ett klipp?)
7) ta livet av sig
8) storvinsten på valfritt spel (hon kan lika gärna ta livet av sig)
9) smuggla ladd från Sydamerika (krävs ett antal rundor, därav osannolikt att det skulle funka)

Rösta, rösta!

10) Fortsätta blåsa hederligt folk utan repressalier och dra "jag är vit kvinna med negerbarn"-kortet om och om igen.
Citera
2018-05-31, 21:51
Medlem
Londiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
10) Fortsätta blåsa hederligt folk utan repressalier och dra "jag är vit kvinna med negerbarn"-kortet om och om igen.

Sant, glömde den där ”huvudet i sanden”/”låssas som det regnar”-approachen
Citera
2018-06-01, 09:41
Medlem
Är det någon som har koll på om några offer har anmält Catrins skulder till kronofogden för vad jag kan se så bedömer dom alla skulder och ser hur dom uppkommit men vad jag kan läsa mig till bedöms skulderna något olika. Konsumptionsskulder på ett sätt och skadestånd på ett annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in