2023-06-13, 00:44
Medlem
Men om du är säker på att det syns så även på analys så behöver jag ju inte ens hoppas - kuken!! , jag har puffar 4 kvällar i rad och bara 3dygn uppehåll innan provet. Så inget snack om att det är positivt då med en cut off på 20.
Cut off 200 på stickan positiv efter 48 timmar när polaren testade pissa på en i veckan och han puffade bara en kväll innan.. så då är ju jag är med all garanti rökt!
Skit!! Men tack iaf för svar! Bra med ett svar från en kunnig!! Andra har ljugit att de klarat dig på analysen,,

(Tänk om provsvaret mot all förmodan nu är negativt är det dock nån annan som är idioten här inne som gör andra än mer nojig med sina vilda chansningar, jag Stannar där tills svaret har kommit. Söker bara efter halmstrån med hopp. Jag återkommer med resultat iaf)
Der flera som påstår sig klarat prov till lab fast man rökt dagligen i veckor och t.o.m kvällen innan prov.. (tom flera ggr då han klarade sig första gången fortsatte han bara putta utan att ens tänka på prov)

stämmer det han säger så syns ju ingent thc labbet. Så någon av er svamlar ju som satan, eller chansar utan att egentligen ha koll öht kanske det heter. Han ljuger eller du chansar.,
Även såna som torskat på sticka för att sen frias då provet verifieras via lab har jag läst inlägg av. Lättade för att de klarat sig liksom.

När har du lämnat till lab? Och du torskade eller?
Citera
2023-06-13, 01:31
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliff75
Men om du är säker på att det syns så även på analys så behöver jag ju inte ens hoppas - kuken!! , jag har puffar 4 kvällar i rad och bara 3dygn uppehåll innan provet. Så inget snack om att det är positivt då med en cut off på 20.
Cut off 200 på stickan positiv efter 48 timmar när polaren testade pissa på en i veckan och han puffade bara en kväll innan.. så då är ju jag är med all garanti rökt!
Skit!! Men tack iaf för svar! Bra med ett svar från en kunnig!! Andra har ljugit att de klarat dig på analysen,,

(Tänk om provsvaret mot all förmodan nu är negativt är det dock nån annan som är idioten här inne som gör andra än mer nojig med sina vilda chansningar, jag Stannar där tills svaret har kommit. Söker bara efter halmstrån med hopp. Jag återkommer med resultat iaf)
Der flera som påstår sig klarat prov till lab fast man rökt dagligen i veckor och t.o.m kvällen innan prov.. (tom flera ggr då han klarade sig första gången fortsatte han bara putta utan att ens tänka på prov)

stämmer det han säger så syns ju ingent thc labbet. Så någon av er svamlar ju som satan, eller chansar utan att egentligen ha koll öht kanske det heter. Han ljuger eller du chansar.,
Även såna som torskat på sticka för att sen frias då provet verifieras via lab har jag läst inlägg av. Lättade för att de klarat sig liksom.

När har du lämnat till lab? Och du torskade eller?

Jag vet att jag rökte nog för att det skulle synas på stickor efter blott 5 dagar, och jag klarade mig galant på analys. Du borde inte jaga upp dig.
Citera
2023-06-13, 01:32
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Om det skulle visa positivt på sticka är du stentorsk då du har noll att säga, provet visar det som det visar. Ditt är ju att cut offen är 2.0 och det har jag svårt för att tänka mig att HHC når upp till

Finns idioter här som tror att även sticka kanske visar på thc så kommer analysen att rädda en men glöm det! Även analysen kommer att visa Thc oavsett vad en säger oavsett försök till förklaring
Bullshit. Jag fick mitt skickat på analys och jag klarade mig utan några som helst issues. Negativt på THC.
Citera
2023-06-13, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Jag vet att jag rökte nog för att det skulle synas på stickor efter blott 5 dagar, och jag klarade mig galant på analys. Du borde inte jaga upp dig.

Okej, låter ju positivt, och tack för svar! Verkar vara fler som klarar sig trots att man rökt så pass mycket att man normalt hade torskat ifall det hade varit sticka. Det är hoppet jag lever på.
Citera
2023-06-13, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Bullshit. Jag fick mitt skickat på analys och jag klarade mig utan några som helst issues. Negativt på THC.

Grattis! Får känslan av ditt inlägg arr du är typ lack på mig och vill påvisa arr du fixade det isv.. Carflr det, jag unnar verkligen dig detta
Citera
2023-06-13, 08:38
Medlem
flowerpower900s avatar
Frivilligt börjat ge urinprov pga elvanse missbruk men är så satans trött hela tiden och kan inte sova mig pigg.
God Kost och träning hjälper inte heller. Var såhär trött innan elvansen också, därför jag testade det från början, men jag mådde för bra på det.

Finns det något förutom koffein som inte syns på urinprov som skickas på analys? Jag tog 300mg voxra som jag har över sen ett gammalt recept i hopp om att kunna hålla mig vaken idag.
Senast redigerad av flowerpower900 2023-06-13 kl. 08:40.
Citera
2023-06-13, 14:55
Medlem
Hej!

Råkade av misstag åka in i fyllecellen i helgen och fick ta ett urinprov då de ville kolla om jag tagit narkotika.

Jag är 99,9% säker på att jag är ren men är ändå nojig paranoid som jag är.

Om jag inte skulle varit ren, skulle polisen utfört något form av snabbtest där de informerade om de ser spår av narkotika i urinen redan på plats?

Vidare, hur snabbt får polisen svar från labbtest? När kan man räkna med att bli kontaktad om det visat spår? Om det inte visat spår så antar jag att man inte blir kontaktad? När isåfall kan man se sig själv att man klarat testet!?
Citera
2023-06-13, 23:23
Medlem
Halte Haralds avatar
Kan vi försöka reda ut detta kring Pr*disgn*stics saliv test som skickas direkt på analys till deras labb i Tyskland?
Cut off gränserna ser ju helt sjuka ut om man kollar tabellen.

Gränsvärden på 0.1-1 på flera substanser.

Är det någon som kan förklara vad man vågar och inte vågar ta för substans om risk finns att man blir kollad med detta?
Citera
2023-06-14, 15:45
Medlem
Strobeliciouss avatar
Drogtest 5.5 dygn efter sista linan amfetamin, blev kanske 0.5-0.7g den kvällen. Har läst till mig att screeningen är på 500ng/ml så tiden borde inte vara nån fara.

Däremot har jag fått nån nojja att tänk om jag haft kvar lite rester i näsan som gör att jag blev positiv längre och tex råkat svälja lite när jag drar in hårt med näsan etc. Dock snyter jag mig flera gånger om dagen rejält. Snöt mig nog flera gånger om efter sista linan också. Tror t.om jag tog nässpray om inte samma kväll så antingen dagen efter eller två dagar efter.

Och skulle det vara så att jag råkat få in mig lite rester från näsan nån dag efter så är det väl så pass små mängder tänker jag?

Tycker det borde vara lugnt, right?

Kan tillägga att jag blir ren väldigt fort när jag tex rökt hasch om det har någon betydelse.

Även motionerat mycket helgen som var.
Senast redigerad av Strobelicious 2023-06-14 kl. 15:56.
Citera
2023-06-14, 18:14
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Grattis! Får känslan av ditt inlägg arr du är typ lack på mig och vill påvisa arr du fixade det isv.. Carflr det, jag unnar verkligen dig detta

Nejdå, inte ett dugg lack, jag tyckte bara det lät som att du inte visste alls vad du pratade om :P
Citera
2023-06-15, 20:44
Medlem
swagbitchess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Tack vännen för orden ✌🏻 Håller verkligen tummarna för dig med!

Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Hoppas det går bra i alla fall
Jag har lämnat flera prover på hhc. Alltid positiv på screening men friad på analys. Falsk positiv. Sista provet nr5 blev dock positivt thc. Hade dock blandat i cbn i min egna vape med hhc distillate. Ska tillägga att jag käkade ca 3g distillate också dagligen. Mvh
Edit: pissade även den gången morgonpisset direkt i muggen riktigt koncentrerat. Så det va säkert bara någon gnutta thc molekyl.
Citera
2023-06-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swagbitches
Jag har lämnat flera prover på hhc. Alltid positiv på screening men friad på analys. Falsk positiv. Sista provet nr5 blev dock positivt thc. Hade dock blandat i cbn i min egna vape med hhc distillate. Ska tillägga att jag käkade ca 3g distillate också dagligen. Mvh
Edit: pissade även den gången morgonpisset direkt i muggen riktigt koncentrerat. Så det va säkert bara någon gnutta thc molekyl.

Visade analyserna positivt på HHC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in