2022-08-15, 18:44
Medlem
trueforgoods avatar
Once and for all - syns Kratom på urinprov?

Ska pissa för att få ADHD-meds på torsdag och tog Kratom senast i lördags... Ska väl synas i uppemot 9 dagar OM man kollar efter det, så behöver veta om jag ska sjuka mig.
Citera
2022-08-15, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Jag rökte ungefär 1g hasch för 57 dagar sedan och 1g för 50 dagar sedan och nu ska jag lämna urin prov imorgon och undrar om det fortfarande finns risk att det kan synas?

Inte en chans i helvete. Men om du är orolig så se till att dricka mycket vätska, undvik motion samma dag och ligg på ett kaloriöverskott.
Citera
2022-08-16, 13:54
Medlem
Tog 4 5 bloss hash, hur länge är det i urinet?
Citera
2022-08-17, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Jag rökte ungefär 1g hasch för 57 dagar sedan och 1g för 50 dagar sedan och nu ska jag lämna urin prov imorgon och undrar om det fortfarande finns risk att det kan synas?

Nej, det finns ingen risk.
Citera
2022-08-17, 21:26
Medlem
Gummislangs avatar
Urinprov, korsreaktion?

Hej, ska göra en NP-utredning då de kommer ta urinprov.
Härmed har jag köpt hem stickor för att kolla om jag är ren,

Ren på allt utom Ketamin som jag aldrig tagit i mitt liv.
Senast jag var ute o härjade var en månad sedan så inget kan ju möjligtvis sitta i sedan dess, dock fanns inget ketamin på bordet. Detektionstiderna för ketamin är ju också bara 3 dygn så fattar inget.

Mediciner jag äter, inte alla samtidigt men varvar, kan ngt av dessa ge utslag på Ketamin????

Lergigan (ej comp)
Truxal
Sertralin
Stilnoct
Theralen (Alimemazin)
Oxascand ibland...rimmar
Senast redigerad av Gummislang 2022-08-17 kl. 21:32.
Citera
2022-08-17, 21:44
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummislang

Senast jag var ute o härjade var en månad sedan så inget kan ju möjligtvis sitta i sedan dess, dock fanns inget ketamin på bordet. Detektionstiderna för ketamin är ju också bara 3 dygn så fattar inget.

Mediciner jag äter, inte alla samtidigt men varvar, kan ngt av dessa ge utslag på Ketamin????

Lergigan (ej comp)
Truxal
Sertralin
Stilnoct
Theralen (Alimemazin)
Oxascand ibland...rimmar

Du kommer inte bli testad för Keta via vården. De tar UP på opiater, benso, THC, amfetamin och kokain.

Vart med om samma grej för nåt år sen (lämnar UP för min adhd-medicin på mottagningen), och hade då tagit en hel del ketamin under hösten. Kikade själv på provet och där fanns ej något streck för ketamin.

Edit: missförstod sig, sorry, har adhd

Du har troligtvis fått i dig keta av misstag, folk mixar massa grejer i knark nuförtiden.
Citera
2022-08-17, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummislang

Lergigan (ej comp)
Truxal
Sertralin
Stilnoct
Theralen (Alimemazin)
Oxascand ibland...rimmar
Lergigan Comp kan ju ge utslag på Ketamin men frågan är om det är Efedrinet eller Prometazin som ger utslag på de.
Citera
2022-08-17, 21:53
Moderator
Morfar-52s avatar
https://www.ferle.se/korsreaktion/
Lergigan ger falsk träff.
Citera
2022-08-18, 16:45
Medlem
Är de osmart att käka gabapentin nu när dom fått reda på att jag gör det? Mena finns risken att dom kommer söka på de i kommande tester?
Citera
2022-08-19, 07:44
Bannlyst
Hej jag har blivit drogtestad nu under morgonen på jobbet, spontantest. Jag fick skölja munnen med en gul vätska som smakade kuk/surt i nån minut och sen spotta ut. Ska få svar inom 2 veckor. Jag tog kokain hela dagen mån 15 aug och rökte cannabis lör 13 aug.

Vet att det kan vara svårt att svara på men vad säger er magkänsla?
Citera
2022-08-19, 16:20
Bannlyst
Lämnar up en gång i veckan. Hur ligger det till med dessa, syns de på benso och hur länge?
Avizafon
Bromonordiazepam
Deschloroclotizolam
Fluetizolam
Gidazepam
Nitemazepam
Phenazolam
Rilmazafon
Citera
2022-08-19, 22:11
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SelenaHolmes
Hej jag har blivit drogtestad nu under morgonen på jobbet, spontantest. Jag fick skölja munnen med en gul vätska som smakade kuk/surt i nån minut och sen spotta ut. Ska få svar inom 2 veckor. Jag tog kokain hela dagen mån 15 aug och rökte cannabis lör 13 aug.

Vet att det kan vara svårt att svara på men vad säger er magkänsla?
Tror tyvärr att du blir fucked på kolan. Weedet är nog lugnt dock. Har ingen personlig erfarenhet av salivprov men av det jag lärt mig i denna tråden så syns kola rätt länge där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in