2022-02-02, 16:51
Medlem
BritneyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion13
Attans! Funkar det att ha röret med urin innanför tröjan mot kroppen liksom? Då blir det ju iallafall kroppsvarmt, måste kolla vilken temp det ska ha men kanske kan funka. Annars får jag avboka pga sjukdom och hoppas det ser bättre ut en vecka efter.. 🤔
Jag ska faktiskt också dit snart jag skjöt upp det pga ” corona ” så om du känner att du behöver den där extra veckan så borde du nog göra det! Och hinka massa vatten och träna.
Citera
2022-02-02, 17:14
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Tack för svar!! Ok, är det helt säkert? Funderar i allra värsta fall på att ha med mig urin i ett provrör dit o hälla i isåfall, testade neg på en 25 sticka för nån timme sen hemma men väldigt svagt streck så känner mig verkligen inte säker med analys än. Röker inte längre men har ju inte gått så lång tid än så dessvärre finns de väl kvar en del spår i analysen..

Hade på Previa i somras, var inte övervakat. Körde med syntetiskt urin och en sån här värmepåse för händerna för att värma upp skiten. Vet att en polare brukar fixa rent urin i en plunta och sen ha med en stormtändare och värma upp inne på toan.
Citera
2022-02-02, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Hade på Previa i somras, var inte övervakat. Körde med syntetiskt urin och en sån här värmepåse för händerna för att värma upp skiten. Vet att en polare brukar fixa rent urin i en plunta och sen ha med en stormtändare och värma upp inne på toan.

Haha, smart. Jag tänkte lägga under sportbh'n vid tuttarna i ett sånt provrör man får från sjukvården, har ett hemma nämligen o kollade att tempen på urin ska va 33-38 grader så det bör ju funka om de är kroppsvarmt..? 🤷‍♀️
Citera
2022-02-02, 17:27
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Haha, smart. Jag tänkte lägga under sportbh'n vid tuttarna i ett sånt provrör man får från sjukvården, har ett hemma nämligen o kollade att tempen på urin ska va 33-38 grader så det bör ju funka om de är kroppsvarmt..? 🤷‍♀️

Kan funka, jag testade ha den där påsen med syntetiskt urin mot kroppen i 3-4h och den kom upp i typ 37 grader. (hade en sån här temp-stripe på den) men när man sen tar bort den från kroppen så blir den snabbt sval igen. Hade nog rekommenderat att ha något att värma upp den med. Du skulle ju kunna ta en sån här; https://www.meds.se/hot-spot-varmepase-6-pack?shopping_id_click=27394784&gclid=Cj0KCQiA9OiP BhCOARIsAI0y71ChIZLGAHit-EW1sBobH5cLcpdkgeWMpmY0IvL1MeGZddzn608P-BUaAh_MEALw_wcB

sen linda in den i något tyg och sedan ha den bredvid provröret. Förutsatt att det får plats och inte syns.
Senast redigerad av Strobelicious 2022-02-02 kl. 17:31.
Citera
2022-02-02, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Kan funka, jag testade ha den där påsen med syntetiskt urin mot kroppen i 3-4h och den kom upp i typ 37 grader. (hade en sån här temp-stripe på den) men när man sen tar bort den från kroppen så blir den snabbt sval igen. Hade nog rekommenderat att ha något att värma upp den med. Du skulle ju kunna ta en sån här; https://www.meds.se/hot-spot-varmepase-6-pack?shopping_id_click=27394784&gclid=Cj0KCQiA9OiP BhCOARIsAI0y71ChIZLGAHit-EW1sBobH5cLcpdkgeWMpmY0IvL1MeGZddzn608P-BUaAh_MEALw_wcB

sen linda in den i något tyg och sedan ha den bredvid urinröret. Förutsatt att det får plats och inte syns.

Också smart! Tack! Jag brukar ha lite större hoodies på mig och sportbh så det bör inte synas, funderar bara på hur varm en heatpack blir så det inte blir för varmt istället? 🤔 Vet inte när de kollar tempen på urinet, om det sker direkt efter toabesöket eller om det tar en stund. Bör ju oavsett bli svalt även om det är mitt eget piss isåfall ganska snart efter, beroende på mängd men tänkte inte pissa nån större så får nog klura på det..
Citera
2022-02-02, 20:26
Medlem
BritneyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BritneyBlaze
Tja jag hittar lite olika svar men skulle behöva lite mer kunskap inom Kratom och, om någon vet om man tar Salivprov som skickas till karolinska för analys om det syns? Och hur länge sitter det i? tacksam för svar mvh Blazen
Bumpar mitt inlägg någon som har erfarenhet av Kratom och vet om dom söker efter det? Det är Previa jag ska till för att göra testet och skulle gärna behöva ett snabbt svar!
Citera
2022-02-02, 20:47
Medlem
Citat:
Bumpar mitt inlägg någon som har erfarenhet av Kratom och vet om dom söker efter det? Det är Previa jag ska till för att göra testet och skulle gärna behöva ett snabbt svar!

Ingen erfarenhet av just Kratom, men det är ju inte narkotikaklassat i Sverige, endast mitragynin och 7-hydroxymitragynin. När jag googlar "screening saliv karolinska" ser jag inte att de testar ngt av det, och är det inte n-klassat är det väl lugnt? 🙌
Citera
2022-02-02, 21:16
Medlem
Någon som har testats för ketamin på urinprov? hur lång tid tar det att bli ren på analys om man tar ca 0,5?
Jag klarade det på 6 dagar men är osäker på om dem ens letade efter det på karolinska när man läser deras analyssortiment?

https://www.karolinska.se/globalassets/global/4-gamla-kataloger/kul/farmakologi/analyssortiment-och-gransvarden.pdf
Citera
2022-02-02, 21:17
Medlem
BritneyBlazes avatar
Citat:
Ingen erfarenhet av just Kratom, men det är ju inte narkotikaklassat i Sverige, endast mitragynin och 7-hydroxymitragynin. När jag googlar "screening saliv karolinska" ser jag inte att de testar ngt av det, och är det inte n-klassat är det väl lugnt? 🙌
Aa ne fick en längre lista nu av allt som söker efter och hittar inte Mitragynin någonstans men vill bara vara 100%, vill fan ha det här jobbet 😂
Citera
2022-02-02, 22:05
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Shatter! Jesus. Det är väll fan rent THC?
Asså jag tänkte mig mer normal svennen som röker halvlass bruning eller något god grönt.

Aaaa. Men ditt exempel tillhör ju sällsynt skulle jag vilja påstå

Slapp du pissa för körkort senare?

Hehe ja det är ren thc, man ville ju ha valuta för sina pengar.
Nej jag fick lämna urinprov i 6mån för att behålla körkortet.
Citera
2022-02-02, 22:18
Medlem
Citat:
Aa ne fick en längre lista nu av allt som söker efter och hittar inte Mitragynin någonstans men vill bara vara 100%, vill fan ha det här jobbet 😂

Hahaha 😂 I feel you!! Vill också ha jobbet jag sökt 😅 Vilken bransch är det du sökt jobb i? Bara nyfiken, du behöver absolut inte svara 🤗
Citera
2022-02-02, 23:13
Medlem
BritneyBlazes avatar
Citat:
Hahaha 😂 I feel you!! Vill också ha jobbet jag sökt 😅 Vilken bransch är det du sökt jobb i? Bara nyfiken, du behöver absolut inte svara 🤗

Kan väl säga industri 😁, själv då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in