2020-07-12, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinkillen94
Någon som vet eller ska jag sjukanmäla mig?

Du kommer lätt klara dig brukar vara ren på 4 dagar då jag ätit 4-5 st så. En halv är nog ute på 1.5 dygn max 2
Citera
2020-07-12, 15:50
Medlem
Finns det några säkra kort numera om ma. Lämnar prov på sticka 17 sticka dessutom. Förr var ju Etizolam i låga doser ett säkert kort men det ger ju utslag på ACL numera. Imovane/stilnoct är också med på stickorna.lyrica är väl det enda men då ändamålet ska vara lite skönhetssömn så är gaba lyrica uteslutet. Ågon som vet hur det är med Zaleplon? Ger den utslag på Zol eller Zop?
Citera
2020-07-12, 18:01
Medlem
Har rökt weed varje dag i över 1 år. Hur länge bör jag vara utan för att pissa rent ? (Ja jag ska köpa stickor hem också men på ett ungefär) och jag är större .
Är inför medicinering för adhd hos sjukvården då , hur funkar det? Brukar dom vara med och kolla på då ?

Thx på förhand 🥰
Citera
2020-07-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luden99
Hej, är lite lätt panikslagen. Har fått ett jobberbbjudande som är en dröm. Men för ca tre månader sen så fick jag en fylleidè att ta kokain på krogen, det var helt värdelöst och utspätt. Men nu vill dom göra en håranalys på mig innan anställning. Ni som har erfarenhet, är jag rökt och lika bra att tacka nej på en gång? Så man slipper skämmas?

Håranalys!? Vad är det för arbetsgivare som kräver det, låter väldigt extremt! Annars kan du ju klippa håret två cm kort nu på en gång och ba ”oj, trodde det var ett vanligt drogtest, sorry”.😉
Citera
2020-07-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
Håranalys!? Vad är det för arbetsgivare som kräver det, låter väldigt extremt! Annars kan du ju klippa håret två cm kort nu på en gång och ba ”oj, trodde det var ett vanligt drogtest, sorry”.😉

Tanken har slagit mig också. Vill inte riktigt säga vilken arbetsgivare det är(statligt)🙄
Har inga tidigare domar på mig eller så, borde va konstigt om jag blir nekad jobbet pga för kort hår😂🤷🏼‍♂️ men får väl prova något sånt.
Citera
2020-07-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luden99
Tanken har slagit mig också. Vill inte riktigt säga vilken arbetsgivare det är(statligt)🙄
Har inga tidigare domar på mig eller så, borde va konstigt om jag blir nekad jobbet pga för kort hår😂🤷🏼‍♂️ men får väl prova något sånt.

Kör på det! Alternativet är väl att briefa innan. Lägga korten på bordet, men jag antar att det är uteslutet.

Jag skulle klippa. Vore helt skevt om en sådan engångsgrej ska kosta drömjobbet.

Men vad sjukt med håranalys, integritetetskränkande. Det ser ju ALLT. Känns inte relevant.
Citera
2020-07-13, 10:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av supadope
Hur länge syns 4mg klonazepam på ett urintest som skickas på analys?

Fick höra av en rutinerad kvinna utanför Metta mottagningen och hon sa att det brukar vara ute på 3-4dagar. Hon brukar veta vad hon snackar om, men vill ändå höra vad Flashback folket har för åsikter/erfarenheter.

Alltså är det helt säkert att käka två krysstvåor idag och lämna prov om sju dagar?
Jag ser oxå alltid till att hydrera oavsett.

Jag klarade provet
Citera
2020-07-13, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blahblahblah123
Har rökt weed varje dag i över 1 år. Hur länge bör jag vara utan för att pissa rent ? (Ja jag ska köpa stickor hem också men på ett ungefär) och jag är större .
Är inför medicinering för adhd hos sjukvården då , hur funkar det? Brukar dom vara med och kolla på då ?

Thx på förhand 🥰
Väldigt olika 2-6v skulle jag gissa på
Citera
2020-07-13, 13:12
Medlem
Jag festade på enbart alkohol förra helgen dvs helgen 3-5 juli.
Kan jag lämna salivprov utan att det syns idag?
Prodiagnostics stickor som skickas på analys till tyskland.
Citera
2020-07-13, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blahblahblah123

Thx på förhand 🥰

Jag var positiv i 2-2,5 månad innan jag var ren på piss efter typ ett halvårs dagligt intag. Är aktiv, och väger 45kg och 149 lång. Så är nog väääldigt olika.
Citera
2020-07-13, 18:05
Medlem
Hampa buds från generalen syns detta på pissprov? 0.2% thc så jag antar att om man röker 1 gram så kan det synas??? Innehåller ju dock 30 gånger mindre thc än vanlig cb..
Citera
2020-07-14, 15:49
Medlem
Men om jag säger såhär, jag rökte 0.2g hasch flera gånger under min testperiod och rökte det på torsdag så var jag alltid ren på måndag, på beroendemottagning och blandade ej ut pisset där fick inte späda ut genom dricka vatten.

Detta är alltså 20 mg thc vilket motsvarar 10g hampa, så röker jag hela jäkla påsen på torsdag så lär jag va ren på måndag... röker jag då 1g dagen innan så lär jag va ren ju.. återkommer med test.. men vilken sticka läser minst mängd thc? Multistickan eller thc stickan?
Senast redigerad av Datten123 2020-07-14 kl. 16:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in