Citat:
Ursprungligen postat av
anonymtskadetvara
Jag har blivit drogtestad en gång i veckan i snart 2 år genom salivprov och urinprov som blivit skickat på analys. Har därför inte kunnat tagit något och varit ren under den tiden. Nu har de bytt till multistickor där jag blir testad för: Amfetamin, Metatjack, Kokain, Buprenorfin, Morfin och Benzo. Jag är medicinerad med elvanse och visar därför positivt på amfetamin. Min fråga är, vilka droger kan jag ta som inte visar positivt på ovannämnda? Lyrica, Amfetamin och Tramadol borde väl inte bara några problem att ta eller? Om inte tjacket är bankat med meta då vill säga.
Kör de med samma multistickor som används här (vilket är mest troliga scenariot) då lär det garanterat ge utslag på Lyrica eftersom det har blivit en sån populär drog. Blir testat i typ samma utsträcking som Tjack, Buprenorfin, Morfin och Benzo så vitt jag vet.
Amfetamin kan man ge rätt dumma ursäkter och slippa undan med, så länge det inte är metabankat(t.ex. så kan du säga att du av misstag fått i dig anti-depp medicinen voxra som har lustig tendens att visa positivt på amfetamin).
Äter du elevanse så lär det inte höjas några ögonbryn om du visar positivt på det.
Skickas det på analys är man oftast rätt körd