2020-11-11, 13:57
Medlem
Pissade på en THC sticka och på den stickan synts ett mycket, mycket svagt andra streck, (dvs 2 streck - negativt), men gäller detta även om strecket bara fyllde halva den andra linjen och det var mycket svagt?
Citera
2020-11-11, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Pissade på en THC sticka och på den stickan synts ett mycket, mycket svagt andra streck, (dvs 2 streck - negativt), men gäller detta även om strecket bara fyllde halva den andra linjen och det var mycket svagt?

Finns det ingen bruksanvisning där det framgår? Nu vet jag inte vilket test det är du använt dig av men oftast så brukar det stå om man läser noggrant. Vanligtvis är det så att två streck ska räknas som negativt även om det är ett mycket tunt sådant.
Citera
2020-11-11, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violetta23
Tja alla, jag kommer med en fråga till. Då det var så pass längesen jag intog cannabis och benzo (ca 8 v sedan) och amfetamin vid ett enstaka tillfälle, en gång (6 veckor sedan) kommer jag kunna pissa rent på prodiagnostics urinprov då, det känns rätt lugnt även om deras cut off är något lägre än många andras? Fortfarande inte fått svar på salivprovet men sen har det ju inte gått en arbetsvecka förens på tisdag.. tacksam för svar!!

Ingen som vet? Är det lugnt eller finns det risk när så lång tid gått?
Citera
2020-11-11, 18:12
Medlem
Hur ser spårtiden ut på 7,5 - 15mg Zopiklon/Imovane? Det skickas på Analys och hela kittet.

Tack
Citera
2020-11-12, 05:40
Medlem
LappadHunds avatar
syns jwh-210 och etizolam på analys/sticka? tänker specifikt i samband med anställningsprocesser
Citera
2020-11-12, 14:47
Medlem
Är varje prov med minsta lilla antydan till ett andra streck att betrakta som negativt? Pissade nyss på en sticka och visst fanns där två streck men strecket var ansträngande litet och svagt, men har jag klarat mig? Sitter på behandlingshem och den som pissade mig disktuterar nu med sin kollega om jag ska bli utkastad eller få vara kvar, *suck*
Citera
2020-11-12, 23:02
Medlem
Där står att Gabapentin kan ge utslag på Oxycontin via 12 sticka, hur stor är egentligen den risken? _Kan_
Citera
2020-11-13, 00:43
Medlem
Citat:
Är varje prov med minsta lilla antydan till ett andra streck att betrakta som negativt? Pissade nyss på en sticka och visst fanns där två streck men strecket var ansträngande litet och svagt, men har jag klarat mig? Sitter på behandlingshem och den som pissade mig disktuterar nu med sin kollega om jag ska bli utkastad eller få vara kvar, *suck*

Minsta lilla tillstymmelse till streck är negativt. Du kan vara lugn.
Citera
2020-11-13, 00:44
Medlem
Fortfarande ingen som kan ge mig svar på hur länge 15mg Imovane kan sitta i UP? Är i desperat behov av svar. Kommer att skickas på analys.
Citera
2020-11-13, 00:46
Medlem
getbusys avatar
Citat:
2 streck är alltid negativt hur lite man än ser det, ser man 2 streck är det negativt punkt.
Citera
2020-11-13, 00:47
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Fortfarande ingen som kan ge mig svar på hur länge 15mg Imovane kan sitta i UP? Är i desperat behov av svar. Kommer att skickas på analys.
Skulle säga ca 2 dygn.
Citera
2020-11-13, 07:51
Medlem
Är det någon annan här som väntat i nästan två veckor på svar från analys? Börjar undra vad som gått fel..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in