Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-17, 17:32
Medlem
hunt3rSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Det finns stickor och det finns stickor... ...har själv torskat på ganska modest intag Tram efter 3-4 dgr och då hade SSK:n bara kryssat i "opiater" (samt bens etc) på "provblanketten".
Vill minnas tramadol måste finnas me då
Citera
2020-05-18, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Om du har tur så klarar du dig på blodprovet, men pissprovet torskar du ju 100% jävla onödigt att ens lämna pissprov om du ändå skulle lämna blod? Mycket dyrare när man torskar.

Polisen återkoppla till mig och meddelade att både urin och blod visades negativt ”100% torsk på pissprov” är så trött på sånt negativt deppigt folk som hänger här på knark trådarna i Flashback. Klarade mig galant.
Citera
2020-05-18, 10:27
Avstängd
Är bretazenil fortfarande osynlig på vanliga drogtester?

Alltså urinprov som skickas på analys och screening.
Citera
2020-05-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEagleOfArsenal
Polisen återkoppla till mig och meddelade att både urin och blod visades negativt ”100% torsk på pissprov” är så trött på sånt negativt deppigt folk som hänger här på knark trådarna i Flashback. Klarade mig galant.
Då hade du nog tagit extremt låga doser.
Citera
2020-05-18, 23:49
Medlem
Mininephs avatar
Tjena är så att jag tryckte i mig 15 st (1 karta och tror dom är 1mg) alprazolam dom vanligaste du kan få på gatan så att säga dom heter ksalol eller något och är piss nojjig sist pissade jag negativt gjort senaste månaderna inte rört droger eller benso på över ett år! Min stora fråga är dom pissar mig varje månad och senaste pisseprov vart i 14 maj -20! Så bör jag vara orolig att vara positiv på benzo om 1 månad när dom pissar mig igen och tar inga droger annars men dom skickar på analys också dessutom! Drack dessutom alkohol på detta Tacksam för svar och ja det va ett av dom dummaste valen och göra detta! (Har dyselexi) sorry för min stavning. vad är bäst och få ur det ur systemet fortast mycket citronkoncentrat, bastu eller bara ut och promenera (Det med halveringstid 0-40 timmar tex förstår jag mig ej på)
Senast redigerad av Minineph 2020-05-18 kl. 23:52.
Citera
2020-05-19, 06:11
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minineph
Tjena är så att jag tryckte i mig 15 st (1 karta och tror dom är 1mg) alprazolam dom vanligaste du kan få på gatan så att säga dom heter ksalol eller något och är piss nojjig sist pissade jag negativt gjort senaste månaderna inte rört droger eller benso på över ett år! Min stora fråga är dom pissar mig varje månad och senaste pisseprov vart i 14 maj -20! Så bör jag vara orolig att vara positiv på benzo om 1 månad när dom pissar mig igen och tar inga droger annars men dom skickar på analys också dessutom! Drack dessutom alkohol på detta Tacksam för svar och ja det va ett av dom dummaste valen och göra detta! (Har dyselexi) sorry för min stavning. vad är bäst och få ur det ur systemet fortast mycket citronkoncentrat, bastu eller bara ut och promenera (Det med halveringstid 0-40 timmar tex förstår jag mig ej på)
Nä, ta det lugnt min vän. Du kommer att vara negativ.
Citera
2020-05-19, 11:18
Medlem
Tog 100mg Elvanse i Torsdags förra veckan. Finns det risk att det kommer synas om jag ska lämna urinprov imorgon Ons (6dagar senare)?
Citera
2020-05-19, 13:26
Medlem
Mininephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Nä, ta det lugnt min vän. Du kommer att vara negativ.

Är det säkert? Hur länge bör det ta inan det är ur systemet samt att det ej syns på analys?
Citera
2020-05-19, 15:39
Medlem
Mininephs avatar
Någon som har svar på frågan ovan och när bör det va ur kroppen om jag tog 15mg aprazolam i lördags? Druckit mycket vatten nu och varit på besök hos bastun
Citera
2020-05-19, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Vad i helvete är det man läser?!
Upp till flera månader spårtid på koks o affe på salivtester,??????? Salivtester som idag görs på de flesta arbetsplatser.

Stämmer detta så är det game over till och med för party laddaren. Rip

Det behöver inte vara samma salivtest som skickas till Prodiagnostics i Tyskland. Dom kan mäta längre tillbaka än ett Svensk provföretag. Prodiagnostics kan hitta ett sandkorn på en strand. CUT-OFF (ng/mL) är helt nere på 0,1 till 1.
Citera
2020-05-19, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pivie
Det behöver inte vara samma salivtest som skickas till Prodiagnostics i Tyskland. Dom kan mäta längre tillbaka än ett Svensk provföretag. Prodiagnostics kan hitta ett sandkorn på en strand. CUT-OFF (ng/mL) är helt nere på 0,1 till 1.

Okej men vilka använder sig av dessa super tester då?
Så dom som skickar sina saliv prover till karolinska i Sverige har inte samma extrema spårbarhet?

Och om det nu finns företag i tyskland som har extrem spårbarhet via saliv är det väl trots allt bara en tidsfråga innan det finns överallt och därmed är det godnatt även för "brukare".
Senast redigerad av Bigmike90 2020-05-19 kl. 17:35.
Citera
2020-05-19, 18:36
Medlem
maadsteezes avatar
Tror ni att de kör slumpvisa drogtester i arbetslivet under coronakrisen? Vid misstankar, olyckor och nyanställningar gör dom ju säkert det såklart, men tror ni att de gör det slumpmässigt också?

Har en bekant som berättade att deras prover blev inställda men jag är osäker på om de var slumpmässiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in