Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-21, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Varför ens fråga ja du kommer vara ren. Du vet flashback har 18års gräns?

Skulle stå 31 haha omvänt siffrorna var så trött när jag skrev så jag kommer vara ren på båda testerna? Ska ta test idag eller imorgon återkommer
Citera
2019-10-21, 16:31
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Det kommer vara negativt garanterat typ. Du får återkoppla så jag vet men är nästan säker på du kommer vara negativ.
Jag riskerar att få lämna pisse på onsdag eller torsdag med eftersom jag skippade i måndags. Ska egentligen lämna drogtest 2 gånger i veckan och därför kommer de antagligen be mig att lämna en till dag i veckan.

Kommer drogtesta mig själv imorgon, (tisdag), på dagen hemma och se vad det står... den mängden är ju tyvärr inte o leka med.... fattar inte hur jag kunde trycka i mig 80 st 1 mg xanor på 4 dagar... helt sinnes. Nu ryker jag garanterat. Det har ju bara gått 3 dagar än så länge sedan jag tog det. Inte en chans att jag är negativ, jag tvivlar på det med tanke på mängden... det skulle vara helt otroligt om testet visar negativt.
Senast redigerad av Nattiskatt 2019-10-21 kl. 16:37.
Citera
2019-10-22, 16:26
Medlem
Flusons avatar
Låt säga att jag tar en 0,5a amfetamin på Fredag och lämnar prov på Torsdag veckan därpå, kommer jag vara ren? Ej analys.
Citera
2019-10-22, 21:39
Medlem
SvampDamp.s avatar
Hejhej! Jag tog kokain i fredags kring 0.4-0.5. Standardkoks, ingen märkbar effekt helt ärligt. Drack samtidigt två cider (7%) 4 öl (5%) två små groggar (10cl/2 37.5%). På lördagsförmiddagen rökte jag en 0.2 gräsjoint tillsammans med tre andra och nåra bloss från samma sort ifrån en pipa. Så omkring 0.3g gräs.

Jag ska förmodligen pissa imorgon, såntdär ”hemmatest” och undrar om jag klarar det. Provet sker på kvällen. Jag har under dessa dagar druckit mycket vatten och sovit bra.
Citera
2019-10-23, 09:09
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Jag riskerar att få lämna pisse på onsdag eller torsdag med eftersom jag skippade i måndags. Ska egentligen lämna drogtest 2 gånger i veckan och därför kommer de antagligen be mig att lämna en till dag i veckan.

Kommer drogtesta mig själv imorgon, (tisdag), på dagen hemma och se vad det står... den mängden är ju tyvärr inte o leka med.... fattar inte hur jag kunde trycka i mig 80 st 1 mg xanor på 4 dagar... helt sinnes. Nu ryker jag garanterat. Det har ju bara gått 3 dagar än så länge sedan jag tog det. Inte en chans att jag är negativ, jag tvivlar på det med tanke på mängden... det skulle vara helt otroligt om testet visar negativt.

Tog en vecka för mig o bli ren på samma mängd 2mg iktro typ, så nja du kan ha tur
Citera
2019-10-23, 23:16
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Tog en vecka för mig o bli ren på samma mängd 2mg iktro typ, så nja du kan ha tur
Hur fanken kan jag redan vara negativ???? Det kan väl inte vara sant?

Jag testade mig igår (tisdag), vid lunchtiden så var jag negativ. Även om andra strecket var väldigt svagt så räknas det som negativt. 5 dagar på den mängden, det är ju helt otroligt.

Dock tog jag enbart 1 xanor idag vid 5 tiden på morgonen för det var det enda jag hade på mig och kunde inte somna och hade grov ångest, men somnade inte av den heller. Hoppas inte det pajar pisseprovet till på fredag nu.
Citera
2019-10-24, 05:22
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Hur fanken kan jag redan vara negativ???? Det kan väl inte vara sant?

Jag testade mig igår (tisdag), vid lunchtiden så var jag negativ. Även om andra strecket var väldigt svagt så räknas det som negativt. 5 dagar på den mängden, det är ju helt otroligt.

Dock tog jag enbart 1 xanor idag vid 5 tiden på morgonen för det var det enda jag hade på mig och kunde inte somna och hade grov ångest, men somnade inte av den heller. Hoppas inte det pajar pisseprovet till på fredag nu.

Told you... Kul att du klarade dig.
Citera
2019-10-24, 09:13
Bannlyst
Tjena. Syns ghb på multisticka? Det jag kan hitta på nätet är skrivet för 10 år sen. Vet att hon även har någon alkosticka hon kollar med.

Mvh
Citera
2019-10-24, 18:24
Medlem
jagfunderars avatar
Tjenare!

Ni som har plockats av polis och fått lämna urinprov på plats(?) eller på stationen,
Hur gick det till exakt?

Kroppsvisiterade de er noggrant innan?
Fick ni stå där helt nakna, eller var det bara att dra ner byxor och kallingar?
Stod polis bakom i toaletten, eller precis utanför? Fick ni ha dörren lite stängd, eller var ni tvungna att ha den helt öppen?

Tittade de i era kallingar, under pungen, i röven?

Nyfiken på hur noggranna poliser är!

Tack!
Citera
2019-10-24, 22:32
Medlem
Fakementalitys avatar
lsd syns fortfarande inte på vanliga pissprov? ska börja med jobb snart där frekventa drogtester förekommer, men vill inte sluta med min syra. är för jävla gött
Citera
2019-10-25, 15:22
Medlem
7-8 munbloss av cannabis, kände ingenting. Åkte fast av klubbvakten dagen efter och fick åka och göra pissprov. Jag åker dit va?
Citera
2019-10-26, 10:51
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Låt säga att jag tar en 0,5a amfetamin på Fredag och lämnar prov på Torsdag veckan därpå, kommer jag vara ren? Ej analys.
Besvarar mig själv. En ytterst trevlig fredagkväll igår med cider, öl, lite dos och underbart sällskap. Blev ca en 0.3a - 0.4a helt okej Amfetamin som intogs nasalt under loppet av några timmar. Har sovit taskigt inatt så intog en 0.1a för ca 20 minuter sen och tänkte avsluta med en liten bomb runt 14-15 tiden idag och sen klippa där.

Man 25-30, vikt 87 kg. Ska lämna urinprov på Torsdag vid 12-tiden, det är Alere Multitest 12 panel som ska användas. Tränar 4-5 ggr i veckan, rör på mig och sköter kosten. Har även fixat 2 st Amfetamin singelstickor med samma gränsvärde som på multistickan (300), som jag tänkte testa mig själv med Ons kväll, ev. Torsdag morgon. I värsta fall om resultatet blir positivt så får jag försöka skjuta på det med en dag och hitta på nån valsa som låter trovärdig.

Funderar även att pröva den här metoden med ammoniumklorid som användaren Sykonylop hävdar fungerar.

Lovar att återkomma med hur det gick 🤟
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in