Flashback bygger pepparkakshus!
2016-12-06, 20:31
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Alprazolam är säkrast när man går på programmet. Om man har varit ren från benso i ett halvår, och har up på typ måndag, när kan man då senast äta alpra och klara sig? 2-3 dagar innan?

Som längst har det tagit mig typ nästan uppemot 10-14 dagar, men det var efter flera års dagligt intag.

Jag kan säga så här att jag har tagit 3 mg xanor flera gånger och varit negativ om jag haft från fredag till måndag på mej. Är du kraftigt bygd och inte tränar så borde du inte gå över 2 mg.
Men är du aktiv kan du ta 3-4 mg alprazolam på torsdagen och klara dig på måndags provet. Många snackar väldigt mycket men dom har noll koll, jag lämnar regelbundet prover till analys så det är inget bullshit.
Citera
2016-12-07, 02:10
Medlem
Drygt.....

Har trappat ut benso, långsamt under 6 månader. Fyra veckor sen jag nollade och tog min sista
diazepam. Tidgare käkat Xanor dagligen i över 10 år på recept.

Pissade postivt idag!!! På sticka, iväg för analys......

Illa, men värst var den dryga psykdoktorns blick och hans kommentarer. Jag som tänkt mig
ett bevis på att jag klarat av att sluta med skiten, han tyckte det var en bra ide att kanske
gå på NA. Idiot!! Jag har bara ätit vad de skrivit ut, föruťom två gånger då jag tryckt i mig en bunke
och krökat på det. (mått riktigt piss). Två gånger på 10 år!

Två saker stör mig: Positiv efter fyra veckor och läkarens bemötande...hoppas med hela mitt hjärta
att det blir negativt från labbet.

Någon som känner igen sig och vad är oddsen för mitt labbsvar?
Citera
2016-12-07, 10:54
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Seriöst finns det ingen som vet om jag kan ta 1 mg clonazepam på torsdag och vara negativ på tisdag?
Jag tränar varje dag och är i väldigt bra skick fysiskt.
Lämnar prov som skickas på analys.
Citera
2016-12-07, 14:37
Medlem
hejalla68s avatar
Hur långe kommer Tramadol synas på pisse om jag käkar 300 mg?
Ålder 19
Man
187 cm
78 kg
Citera
2016-12-07, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejalla68
Hur långe kommer Tramadol synas på pisse om jag käkar 300 mg?
Ålder 19
Man
187 cm
78 kg

För mer så satt tram kvar i en och en halv vecka men då hade jag käkat 15st 50mg.
Citera
2016-12-07, 16:25
Medlem
Hur länge syns oxykodon i urinet?
intag: 10mg
Längd: 170cm
Vikt: 55kg
Mvh
Citera
2016-12-07, 17:36
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Så det finns ingen här inne som har tagit clonazepam och lämnat prover till analys?
Kom igen nu! jag behöver seriösa svar! för det är torsdag imorgon så jag måste få lite input av folk som vet. ¨
Kan jag ta 1 mg clonazepam imorgon vid 11.00 och vara negativ på tisdag 09.00?
Jag kommer gymma varje dag och dricka mycket vatten plus ta någon matsked kurkumin.

Vikt 76 kg
Längd 172 cm

Med vänlig hälsning / Shogun
Citera
2016-12-07, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssassin87
Jag kan säga så här att jag har tagit 3 mg xanor flera gånger och varit negativ om jag haft från fredag till måndag på mej. Är du kraftigt bygd och inte tränar så borde du inte gå över 2 mg.
Men är du aktiv kan du ta 3-4 mg alprazolam på torsdagen och klara dig på måndags provet. Många snackar väldigt mycket men dom har noll koll, jag lämnar regelbundet prover till analys så det är inget bullshit.

Jo alpran är grym på det viset!

Undrar själv hur det är med iktrovilen, håller på och velar om jag ska ta lite benso och då känns det mer lindrigt med lite clonazepam istället för alprazolam Men orkar inte att det ska bli strul med subben.
Citera
2016-12-07, 21:53
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Jo alpran är grym på det viset!

Undrar själv hur det är med iktrovilen, håller på och velar om jag ska ta lite benso och då känns det mer lindrigt med lite clonazepam istället för alprazolam Men orkar inte att det ska bli strul med subben.

Ja det är väldigt konstigt att det inte kommer fler svar angående iktrovilen. En sak jag funderar på är att ena polaren går också programmet och han tog ett återfall på clonazepamen. Han tog 10 mg och va negativ på nästan 8 dagar, borde inte 1 mg gå ut på max 3 dagar?
För precis som du säger är det ju inte speciellt roligt att behöva ta konsekvenserna om man torskar på provet.

kom igen nu några fler måste väl ändå käka iktro och lämna prover ibland!
Citera
2016-12-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssassin87
Ja det är väldigt konstigt att det inte kommer fler svar angående iktrovilen. En sak jag funderar på är att ena polaren går också programmet och han tog ett återfall på clonazepamen. Han tog 10 mg och va negativ på nästan 8 dagar, borde inte 1 mg gå ut på max 3 dagar?
För precis som du säger är det ju inte speciellt roligt att behöva ta konsekvenserna om man torskar på provet.

kom igen nu några fler måste väl ändå käka iktro och lämna prover ibland!

Har minnen utav när jag har ätit enstaka iktrovil så har det inte ens synts ibland, intala mig då att det hade att göra med att det har ett högt gränsvärde, men det gäller såklart även alpra.
Citera
2016-12-08, 00:16
Medlem
Thorsten98s avatar
Nån som vet vad som gäller angående UNGBO's pissprov? Om man igenom SOC får UNGbo egen lägenhet (där dem betalar hyra o.s.v) , och man är 16 år, man har aldrig torskat och man är inte heller misstänkt för att röka cannabis/dricka alkohol osv. (Får lägenhet pga familjeproblem)

Måste dem säga till innan ifall dem ska ta pissprov?
T.ex , Så har jag fått en tid då vi ska träffas om en vecka. Kan dem säga mitt under mötet att dem ska ta prov NU? eller kommer jag få veta innan jag går dit ifall jag ska pissa?

Anledningen till varför jag nojjar är pga under ett möte vi hade så sa dem, att vid misstanke så kommer prov tas.
Citera
2016-12-08, 01:23
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
någon som har erfarenhet med alprazolam och blodprov? Om 1mg sitter i högst 3-4 dagar, bör väl blodprov vara neg efter i vart fall 48h? Någon med erfarenhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in