2026-07-02, 23:16
Medlem
Kalaskjelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Du är inte klok! Fast tänk såhär, du har ju renat kroppen nu och kan bolma på hela juli!

Haha!
Men asså jag är fortfarande tveksam att jag är ren redan

Nej det får nog vara tills vidare, kanske tar en blänkare någon fin lördag i Juli men det får bli bra så
Citera
2026-07-02, 23:37
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny.99
Long story short, jag had elvanse på recept för en tid sen och jag sparade lite medicin hemma som jag käkade i fredags, lördags och söndags nu vill jobbet drogtesta mig på fredag med quantisal salivprov. Aldrig failat ett drogprov i mitt liv men är livrädd att det ska visa amfetamin på fredag.
Vad tror ni?

Har du det på recept är det ju lugnt, bara visa upp!

Meddela hur de gick. De kan säkerligen vara positivt eftersom Amf kan sitta länge på salivprov. Över en vecka-10 dagar något
Citera
2026-07-04, 07:30
Medlem
Orre4444s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Antar det är sticka du får ta om du kunde ge oss svaret så fort? På många stickor så är
benzo ihopsamlade för att mäta om det ger utslag på oxazepam, för de flesta benzo bryts ned till just det ämnet. Alpra bryts däremot inte ned till oxazepam och kan därför ofta flyga under radarn. Finns det ingen sticka som mäter specifikt efter metaboliter från alpra så klarar man sig. Har för mig stickan som mäter efter alpra kallas för acl.

Jag måste sticka upp ett varningens finger här för dig. Jag antar det inte är receptbelagda apoteksvaror du knaprar i dig. Det kan mycket väl vara att du någon gång får något som är utblandat eller någon annan benzo istället för ren alprazolam. Har du otur så kommer du bomma direkt då.

Visste jag inte. Så frivården har alltså "vanliga" prover. Tänkte vänta 10 dagar innan provet i framtiden. På beroende enheten kan de se zopiklon och alkohol i urin prov. Inte blåsa menar jag nu
Citera
2026-07-10, 09:34
Medlem
Någon som vet ifall Tianeptine ger utslag på urinprov?
Citera
2026-07-12, 14:43
Medlem
Har sökt i tråden så gott jag kan och vad jag förstår syns amfetamin i 4-5 dagar på urinprov (kortare på blodprov och sticka) men kan även synas upp till en vecka? Cirka 2 gram från torsdag till idag, innan dess cirka en vecka sen senaste intag (1g). Kommer det synas på urinprov nästa måndag (dvs 7 dagar)? 190 cm 80kg, tränar mycket.

Tacksam för svar!
Citera
2026-07-12, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Androider
Har sökt i tråden så gott jag kan och vad jag förstår syns amfetamin i 4-5 dagar på urinprov (kortare på blodprov och sticka) men kan även synas upp till en vecka? Cirka 2 gram från torsdag till idag, innan dess cirka en vecka sen senaste intag (1g). Kommer det synas på urinprov nästa måndag (dvs 7 dagar)? 190 cm 80kg, tränar mycket.

Tacksam för svar!

Nej du kan vara helt lugn!
Citera
2026-07-12, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Nej du kan vara helt lugn!

tack! Sorry kanske inte framgick. Tog sista idag alltså. Ändå lugnt?
Citera
2026-07-12, 19:39
Medlem
+ syns det längre på salivprov? Läst att vissa visat positivt efter 8 dagar.
Citera
2026-07-13, 05:32
Medlem
Johnny.99s avatar
Det är bara vissa salivprov, tex prodiagnostics
Citera
2026-07-15, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny.99
Det är bara vissa salivprov, tex prodiagnostics

Okej. Gäller det även salivprovet quianstal som Falck använder?
Citera
2026-07-18, 01:24
Medlem
För två dagar sedan vid kvällen så blev jag stannad av snuten pga min tidigare ringa så fick följa med till akuten för blod och urin prov. Båda testerna visade sig negativt men proverna skulle skickas på analys så fick tillbaka mitt körkort samma dag. Jag va ren i 26 dagar från den dagen jag blev stoppad och fick skjuts tillbaka av snuten till bilen där jag blev stoppad.

I ett års tid har jag rökt hasch ungefär 1-3 gånger i veckan men trappade ner i juni.

Jag har aldrig rökt en gås själv utan alltid delat en gås med en polare. Senaste intaget var 26 dagar från den dagen jag blev stoppad och då hade jag rökt 4 delade hash joints alltså den 19 juni, sedan 17 två eller en delade joints minns inte exakt hur mycke, den 11 juni två delade gröningar(spliff). 5 juni typ 2 eller 3 delade hash gåsar och 3 juni några bloss på hash. Så om jag minns rätt 5 olika tillfällen under juni månad och 6 dagars uppehåll mellan 11 och 17 juni.

Jag är 173 väger 64 och har hög förbränning. Äter levaxin mot under funktion i sköldkörteln kanske har inget med saken att göra men what ever. Under dessa 2-3 veckor har jag gymmat 3-4 gånger i veckan och druckit massa vatten under gymmet plus druckit 5 gram kreatin varje dag. Jag har även bastat en gång cirka 2 veckor sedan och drack mycket vatten där med.
Jag har promenerat fram och tillbaka till gymmet som ligger typ 7 min ifrån plus gått på löpband typ powerwalk innan passet.

Samma dag som jag blev stoppad hade jag gymmat 20 min innan och druckit vatten så urinet va utspätt. Vill också tillägga att 12 juni hade jag gått 14 tusen steg och i juli två dagar tidigare jag fick följa med in så hade jag gått 8 tusen steg plus tränat dagen innan jag fick göra proverna . Jag är ganska nojjigt över att proverna ska lämnas in på analys även om svaren va negativa. Vad tror ni?
Senast redigerad av Fifaspelaren123 2026-07-18 kl. 01:57.
Citera
2026-07-18, 11:10
Medlem
Du kan vara lugn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här