Var positiv i 12 dagar. Drog 0,5 var positiv 11 dagar.. sjukt jag har snabb ämnesomsättning och de flesta droger går ut rätt snabbt på mej men kokain är fan som thc.. aldrig mer
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Beror helt på vad för test, saliv, räkna med 1-2v urin max några dagar till en vecka
Var positiv i 12 dagar. Drog 0,5 var positiv 11 dagar.. sjukt jag har snabb ämnesomsättning och de flesta droger går ut rätt snabbt på mej men kokain är fan som thc.. aldrig mer
Oerhört tacksam om svar, jag har fuckat upp tog lite droger har fotboja, nu ringde dom in mig på frivården och ville ha up, hur funkar det när man kissar kan man dra ut kuken från kallsångerna eller gylfen? Har sån realistisk fakekuk med fejk kiss
Hej!
Kommer snart bli kallad på urinprov hos psykiatrin då jag har elvanse. Är rätt säker på att dem kommer göra ett kiralt prov + screening, då det är första provet sen jag blev insatt på Elvanse & har tyvärr ett förflutet. Har tyvärr petat i mig tjack i en vecka nu & blir lite nojig över hur lång tid jag behöver för att till 110 % vara helt negativ. Har inte fått något datum för provet och kommer kunna skjuta fram det något med tanke på semestertider osv..
Någon som vet på ett ungefär ?
Hade blivit så tacksam får verkligen inte fucka upp detta.
MVH <3
Köp ett hemtest och låt bli allt i 5 dygn så borde det vara grönt, har du fått lämna drogtester innan detta angående din adhd utredning eller medicinering? Eller är detta första drogtestet psykiatrin gör, i samband med medicinering?
Köp ett hemtest och låt bli allt i 5 dygn så borde det vara grönt, har du fått lämna drogtester innan detta angående din adhd utredning eller medicinering? Eller är detta första drogtestet psykiatrin gör, i samband med medicinering?
Hade mitt läkarmöte igår digitalt och blev inget akut inbokat UP jag uppfattade det som det blir efter sommaren. Men kommer behöva lämna ungefär en gång om året så det är i samband med medicinering. Tack för hjälpen <3
Hej!
Kommer snart bli kallad på urinprov hos psykiatrin då jag har elvanse. Är rätt säker på att dem kommer göra ett kiralt prov + screening, då det är första provet sen jag blev insatt på Elvanse & har tyvärr ett förflutet. Har tyvärr petat i mig tjack i en vecka nu & blir lite nojig över hur lång tid jag behöver för att till 110 % vara helt negativ. Har inte fått något datum för provet och kommer kunna skjuta fram det något med tanke på semestertider osv..
Någon som vet på ett ungefär ?
Hade blivit så tacksam får verkligen inte fucka upp detta.
MVH <3
Hej. Jag läser detta som att du står på Elvanse i detta nu. Du kommer oavsett att vara positiv på tjack just därför. UP10 kan inte detektera om du tagit Elvanse eller tjack. Sry om jag missuppfattat din fråga.
Long story short, jag had elvanse på recept för en tid sen och jag sparade lite medicin hemma som jag käkade i fredags, lördags och söndags nu vill jobbet drogtesta mig på fredag med quantisal salivprov. Aldrig failat ett drogprov i mitt liv men är livrädd att det ska visa amfetamin på fredag.
Vad tror ni?
Hade mitt läkarmöte igår digitalt och blev inget akut inbokat UP jag uppfattade det som det blir efter sommaren. Men kommer behöva lämna ungefär en gång om året så det är i samband med medicinering. Tack för hjälpen <3