Citat:
Ursprungligen postat av
Unoerro
Alltså kan någon ge lite klara riktlinjer för riskerna kring urin, saliv, och blod respektive, när det handlar om provtagning i relation till ADHD-medicinering?
Känns som hela min värld är upp- och ned nu när folk säger att salivprov är värre än urin och att grejer sitter hur länge som helst. Ska börja medicinering snart och tänkte att jag hade koll på mitt spelutrymme men nu undrar jag om det finns någon säkerhet öht. Stämmer detta så har ju tydligen precis alla källor fel; ChatGPT, sidor som säljer drogtester, Wikilistan över detection times på Reddit, etc. Är det bara i Sverige vi har sådana ultra-mega-crazy-jaga-pundare-tester??
Jag är intresserad av sådant som cannabis, pregabalin, ketamin, lättare opiater, kokain, LSD och svamp, MDMA.
Stort tack på förhand?
Hade valt urintest framför saliv alla dagar i veckan.
Jag tog oxikodon en vecka innan testet, det var som tur ute ur systemet.
Jag pissade mig själv hemma med test för tramadol, det var negativt. Så vågade gå till läkaren och lämna pisseprov. Men då var det helt plötsligt salivtest. Det gav utslag på tramadolen. Då var det 8 dygn senare och jag tog en låg dos tramadol. Som sagt mitt urin var rent, men jag åkte dit på salivtestet. Sjukt