2025-05-27, 13:46
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Finns det någon annan som tagit difludiazepam och lämnat up på labb?
Finns en del svar i tråden: https://www.flashback.org/sok/?so=weight&query=difludiazepam+&t=2668553&sp=1 .
T.ex (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget
Citera
2025-05-27, 15:35
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Finns en del svar i tråden: https://www.flashback.org/sok/?so=weight&query=difludiazepam+&t=2668553&sp=1 .
T.ex (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget
Fortfarande ingen som svarar på huruvida de testat det på verifieringen på Labb
Citera
2025-05-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Alltså kan någon ge lite klara riktlinjer för riskerna kring urin, saliv, och blod respektive, när det handlar om provtagning i relation till ADHD-medicinering?

Känns som hela min värld är upp- och ned nu när folk säger att salivprov är värre än urin och att grejer sitter hur länge som helst. Ska börja medicinering snart och tänkte att jag hade koll på mitt spelutrymme men nu undrar jag om det finns någon säkerhet öht. Stämmer detta så har ju tydligen precis alla källor fel; ChatGPT, sidor som säljer drogtester, Wikilistan över detection times på Reddit, etc. Är det bara i Sverige vi har sådana ultra-mega-crazy-jaga-pundare-tester??

Jag är intresserad av sådant som cannabis, pregabalin, ketamin, lättare opiater, kokain, LSD och svamp, MDMA.

Stort tack på förhand?

Hade valt urintest framför saliv alla dagar i veckan.
Jag tog oxikodon en vecka innan testet, det var som tur ute ur systemet.
Jag pissade mig själv hemma med test för tramadol, det var negativt. Så vågade gå till läkaren och lämna pisseprov. Men då var det helt plötsligt salivtest. Det gav utslag på tramadolen. Då var det 8 dygn senare och jag tog en låg dos tramadol. Som sagt mitt urin var rent, men jag åkte dit på salivtestet. Sjukt
Citera
2025-05-28, 15:18
Medlem
Brukade 100-200 mg tramadol varje dag i en vecka . Riskerar salivprov dag 26 efter sista intag klarar jag mig eller är det kört 😑
Senast redigerad av Amyj 2025-05-28 kl. 15:26.
Citera
2025-05-28, 15:50
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amyj
Brukade 100-200 mg tramadol varje dag i en vecka . Riskerar salivprov dag 26 efter sista intag klarar jag mig eller är det kört 😑

Du har alltså varit ren från tramadol i 26 dagar om jag förstått dig rätt? Driver du bara eller tror du seriöst att det finns en risk att det skulle visa positivt? Iallafall det finns inte en chans att det visar positivt på ditt salivprov.
Citera
2025-05-28, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Du har alltså varit ren från tramadol i 26 dagar om jag förstått dig rätt? Driver du bara eller tror du seriöst att det finns en risk att det skulle visa positivt? Iallafall det finns inte en chans att det visar positivt på ditt salivprov.

Jag är helt seriös .. vid besöket så är det på pricken 26 dagar sen sista intag på 400mg tramadol, efter en veckas bruk av den styrkan, jag
är helt ren sen innan det bruket.

Är osäker eftersom jag har torskat på dessa gula nazi saliv prov innan för mer en 3 år sen dock var det ett betydligt längre bruk av amfetamin och bensodiazepiner ca 6månader -1år dagligen. Var positiv 8 veckor efter sista intag av alprazolam då av den gula vätskan man gurglar.
Senast redigerad av Amyj 2025-05-28 kl. 16:13.
Citera
2025-05-28, 16:06
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oroligkvinna
Hej alla smokers!

Min partner har precis fått hjälp av vården (hälsocentral) pga hans depression och nedstämdhet. Utöver hans depression har han även ADHD och är inskriven på vuxenpsyk, men eftersom väntetiderna på vuxenpsyk är EXTREMA har han mer eller mindre slutat att ”tjata” på dom om tid, hjälp osv.

Nu har han varit på ett andra besök hos hans hälsocentral, då ville hans läkare ta kissprov. Min partner har rökt cb under något år, för att dämpa ångesten och för att kunna sova. Så självklart gav kissprovet utslag på THC.

Han ska nu få lämna ett nytt prov redan på måndag (26/4). Inte en chans att THC’n hunnit lämna kroppen.

Han har inte rökt sen den 21/5. Vad kan han använda för metoder för att få ett negativt svar på måndag? Dricka mängder vatten, B2 och kreatin? Något annat?

Tack snälla!

När jag rökte dagligen förr så fick jag lämna urinprov (skickades även på analys) på jobbet och visade såklart positivt. Fick lämna nya prover varje vecka tills jag blev ren. Tog fem veckor innan det visade negativt för mig. Så räkna med att det kommer ta sin tid innan din partner blir ren från rökat.

Jag provade även alla knep som fanns. Dricka mängder med vatten, olika vitaminer, askorbinsyra osv. Inget hjälpa mig.

Hoppas det går bra för din partner.
Citera
2025-05-28, 16:14
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Jag är helt seriös .. vid besöket så är det på pricken 26 dagar sen sista intag på 400mg tramadol, efter en veckas bruk av den styrkan, jag
är helt ren sen innan det bruket.

Är osäker eftersom jag har torskat på dessa gula nazi saliv prov innan för mer en 3 år sen dock var det ett betydligt längre bruk av amfetamin och bensodiazepiner ca 6månader dagligen. Var positiv 8 veckor efter sista intag av alprazolam då av den gula vätskan man gurglar.

Det måste varit stesolid blandat i dina alprazolam? Det kan ju sitta i över en månad på urinprov, egen erfarenhet. Alpra har ju en väldigt kort halveringstid vilket gör att den går ur kroppen fort. Var det Ksalol dom utländska du käkade? För dom sitter i mycket längre än vad dom borde göra. Svenska från apoteket är ute ur systemet på några dagar bara. Beroende på hur länge man ätit dom såklart.

Men till tramadolen. Jag skulle bli väldigt förvånad om du visar positivt efter 26 dagar. Jag kan nog med stor sannolikhet säga att du klarar dig utan problem.
Citera
2025-05-28, 16:22
Medlem
Citat:
Det måste varit stesolid blandat i dina alprazolam? Det kan ju sitta i över en månad på urinprov, egen erfarenhet. Alpra har ju en väldigt kort halveringstid vilket gör att den går ur kroppen fort. Var det Ksalol dom utländska du käkade? För dom sitter i mycket längre än vad dom borde göra. Svenska från apoteket är ute ur systemet på några dagar bara. Beroende på hur länge man ätit dom såklart.

Men till tramadolen. Jag skulle bli väldigt förvånad om du visar positivt efter 26 dagar. Jag kan nog med stor sannolikhet säga att du klarar dig utan problem.

Aa de var det utländska ksalolen dagligen 6mån-1år åt ganska stora mängder. Ahh jag vet bara att dessa gula nazi tester är brutala fattade inte hur det kunde ta över 8veckor innan det var ute ur salivet. Pisset var rent men just salivprovet var det som gjorde att jag torskade där och då därför jag nojar nu men tack för din input.
Citera
2025-05-28, 16:30
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Aa de var det utländska ksalolen dagligen 6mån-1år åt ganska stora mängder. Ahh jag vet bara att dessa gula nazi tester är brutala fattade inte hur det kunde ta över 8veckor innan det var ute ur salivet. Pisset var rent men just salivprovet var det som gjorde att jag torskade där och då därför jag nojar nu men tack för din input.

Ja kaslolen är luriga och vet inte varför dom sitter i så länge, alpra ska gå ur fort.

Det kommer gå bra, håller tummarna. Uppdaterar oss gärna om du har lust.
Citera
2025-05-28, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Universitetsholmen
Hade valt urintest framför saliv alla dagar i veckan.
Jag tog oxikodon en vecka innan testet, det var som tur ute ur systemet.
Jag pissade mig själv hemma med test för tramadol, det var negativt. Så vågade gå till läkaren och lämna pisseprov. Men då var det helt plötsligt salivtest. Det gav utslag på tramadolen. Då var det 8 dygn senare och jag tog en låg dos tramadol. Som sagt mitt urin var rent, men jag åkte dit på salivtestet. Sjukt

Tog du en engångsdos tramadol då ?
Var det den gula vätskan ?
Citera
2025-05-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ja kaslolen är luriga och vet inte varför dom sitter i så länge, alpra ska gå ur fort.

Det kommer gå bra, håller tummarna. Uppdaterar oss gärna om du har lust.

Uppdaterar här när jag fått svaret,
Testdagen är nästa onsdag om en vecka
Tack för dina ord 🫶
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in