2025-03-21, 18:24
Medlem
Har lite funderingar över Subutex och Suboxone och om dem kommer upp som samma sak på salivprov, förstår att nivåerna kan bli högre, men finns de något annat sätt de går o se på? T.ex om de intas på olika sätt
Citera
2025-03-21, 22:28
Medlem
Burnwines avatar
Vet inte om jag råkade klanta mig just. Är på behandling och lämnar slumpmässigt urinprov. Tänkte att jag skulle unna mig 3st alkoholfria öl ikväll, men såg nu när jag druckit halva ölen "33cl" att det är 0.5% I dom fast det står alkoholfri.

Kan det synas ändå på ett urinprov tror ni?
Citera
2025-03-22, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snarlikheter
har haft ett uppbehåll sen början av januari. kommer detta synas, och finns det risk att de tar hårprov på en privat klinik? 169 cm, ungefär 63 kg.

Om du undrar om de kommer se att du tog Metylfenidat i januari så är svaret Absolut inte och jag hårtest har jag aldrig träffat någon människa som fått lämna.

Jag går hos privat klinik, har gjort adhd utredning. Hårtest visar om du knarkat ganska lång tid tillbaka, det är så vitt jag vet inte relevant.
De kommer inte kräva att du varit nykter hela livet men de vill se att du är nykter nu.
Citera
2025-03-24, 11:18
Medlem
Freddrostarrs avatar
Hej!

Konsumerade 1g tjack totalt i helgen.
Har innan dess inte tagit något på 1,5 månad. Jag ska lämna pissprov för nyanställning om exakt 9 dagar. Torde inte vara några problem va? Läser överallt att det går ur kroppen efter 4-5 dagar men någonstans har jag läst 8 dagar.

Vad är era erfarenheter?

Tacksam för alla svar! 🙏
Citera
2025-03-24, 21:00
Medlem
tretomtars avatar
Hej!

Jag ska på en jobbintervju där dom har 0 tollerans, dom har under förra året samma verktyg som polisen vid alkoholtest. har dock inte en aning om hur det ser ut på teststickorna dock men antar att det är 20 ng/ml som lägst? Eller kan dom ha "värre" än så?

Jag rökte dagligen förr men under 2024 rökte jag endast under sommarsemestern samt under julen december månad en 4a under en vecka. Jag har under 2024 gått ned 40 kilo från 120 till 80. Jag går dagligen 10k steg, äter 1 gång om dagen kyckling och ris 6 gånger i veckan och fuskar en dag med vad jag vill.

Jag ska nu på intervju som sagt och fyllde år 25e februari så unnade mig en 4a på fredagen 21e februari som jag rökte upp på en vecka så runt 1e mars . Nu kommer jag högst sannolikt testas under denna intervju, jag pissade precis på en 50 ng/ml sticka som var negativ. Jag har 2st 20 ng/ml test hemma som jag tänkte köra på typ fredag/söndag? Jag har intervjun Tisdag nästa vecka 1e april så nästan exakt en månad efter den 4an. Tror ni man är safe eller bör jag försöka driva ut det på något sätt?

Dricka en jävla massa vatten med citron? Läste något om en Sarsaparilla root man kunde dricka som te? Verkar dock inte få hem före intervjun redan varit om man beställer på nätet.
Driva på genom att svettas via träning?
Senast redigerad av tretomtar 2025-03-24 kl. 21:24.
Citera
2025-03-24, 21:37
Medlem
Vad är det snabbaste ni blivit negativa på thc?
Har brukat regelbundet i något år eller två, med mindre pauser emellan. Varit ren en månad på pricken och åkte på urinprov hos snuten. Är smal och liten utan något fett på kroppen så det är la en fördel.

Testade negativt på ett 25ng/ml hemtest dagen efter urinprovet hos snuten, pissade negativt på detta. Ringde dock RMV som sköter snutens tester och de sa att de testar på 20ng/ml på deras screening.

Men vad tror ni? Klarar jag mig?
Citera
2025-03-25, 01:54
Medlem
SvampDamp.s avatar
Hur länge syns ketamin på urinprov OM det skickas på laboratorieanalys? Brukar beroendemotagningen i Göteborg testa för ketamin? Om det är enstaka tillfälle något gram till exempel?
Citera
2025-03-25, 21:23
Medlem
MidnattsTerrors avatar
Har tagit ungefär 12 - 16mg Subutex, hur snabbt går detta ur?

Kommer skickar på analys till Karolinska, gäller prover för transportstyrelsen.

Något som kan hjälpa mig få svar? Räcker 14 dagar för att klara analys?
Citera
2025-03-26, 22:06
Medlem
Deeptroaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidnattsTerror

Är nog på håret. 2 mg var lugnt efter en vecka på analys. Också transportstyrelsen.
Citera
2025-03-27, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
Hej!

Konsumerade 1g tjack totalt i helgen.
Har innan dess inte tagit något på 1,5 månad. Jag ska lämna pissprov för nyanställning om exakt 9 dagar. Torde inte vara några problem va? Läser överallt att det går ur kroppen efter 4-5 dagar men någonstans har jag läst 8 dagar.

Vad är era erfarenheter?

Tacksam för alla svar! 🙏

Du kan chilla.

Citat:
Ursprungligen postat av MidnattsTerror

Hur utspritt var det?
Citera
2025-03-27, 12:29
Medlem
Jag går på UP hos en psykiatrisk klinik hos regionen. Någon som vet vilken sticka dom använder? Tänkte beställa efter ett par...
Citera
2025-03-27, 13:44
Medlem
MidnattsTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp

Hur utspritt var det?

Ungefär 12 - 16mg utspritt under 4 dagar.
Just nu har jag vart helt ren 20 dagar men har med största sannolikhet urinprov imorgon som skickas på analys. Lagom nojig då de handlar om körkortet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in