2016-11-21, 19:59
Avslutad
Så tomtarna på förbundet kommer anmäla Henke för att han är beredd på att försvara sig själv... Herregud vad inkompetenta personer vi har som sitter på dessa positioner. Delegaten Winqvist säger att Helsingborg skött säkerheten på ett godkänt sätt. Jo tjena...
Citera
2016-11-21, 20:00
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Så tomtarna på förbundet kommer anmäla Henke för att han är beredd på att försvara sig själv... Herregud vad inkompetenta personer vi har som sitter på dessa positioner. Delegaten Winqvist säger att Helsingborg skött säkerheten på ett godkänt sätt. Jo tjena...

Såg detta. Fan helt skandalöst
Citera
2016-11-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Om resultatet blir runt +8 så är det utan tvekan på rätt väg. Men det är ju inte första gången ett resultat inte blir som man tänkt sig så att säga om nu det inte blir +8.

Vågar inte hoppas på så mycket, +5 känns rimligt. Vi har sålt spelare för ca 30 skulle jag tippa på, dvs 10 mer än förra året. Sponsorintäkterna har garanterat ökat, svårt att säga med hur mycket dock, vi kommer tappa en del på merc och publik dock, sedan vet man aldrig hur t ex kostnaderna för akademin ser ut, eller hur clean court avtalet påverkar, man hoppas ju på att det blir ökade intäkter, men det kan bli tvärtom(dvs att kostnaderna för avtalet påverkar negativt).

Jag la märke till att Fotboll&Siffror drog till med hela 19 MSEK i Oktober. Det anser jag vara väldigt optimistiskt, och han räknar t ex med 20 MSEK för Engvall.

http://fotboll.cfopartner.se/2016/10/blavit-ekonomisk-prognos-for-2016/

Citat:
ÅRETS RESULTAT

-10 589

19 200
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-11-21 kl. 20:13.
Citera
2016-11-21, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Försvara sig? Ingen rörde sig emot Henke utan det var han som gick lång väg och slog sig förbi publikvärdar och annat HIF-personal för att ta sig emot supportrarna. Rätt att han anmäls. Han borde låta publikvärdarna och övrig personal göra sitt arbete istället för att gå dit och hetsa vilket gjorde situationen mer riskabel för personalen som var ämnade att hantera den.
Citera
2016-11-21, 20:41
Medlem
Löfven föredömde alltså supportrarna, föredömde han någonsin IKEA morden?
Citera
2016-11-21, 20:49
Medlem
Vad kan HIF tänkas få för straff? Spel inför tomma läktare första hemmamatchen i superettan? Djurgården blev ju dömda till det vill jag minnas efter deras kvalmatcher mot Assyriska.
Citera
2016-11-21, 20:58
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Försvara sig? Ingen rörde sig emot Henke utan det var han som gick lång väg och slog sig förbi publikvärdar och annat HIF-personal för att ta sig emot supportrarna. Rätt att han anmäls. Han borde låta publikvärdarna och övrig personal göra sitt arbete istället för att gå dit och hetsa vilket gjorde situationen mer riskabel för personalen som var ämnade att hantera den.
Henke hade/har usel fingertoppskänsla och ville antagligen ta debatten där och då vilket vem som helst fattar inte är det smartaste. Att han skulle dit för att hetsa är så bisarrt att det inte kan va sant.

Och att han anmäls för detta är otroligt jävla löjligt.
Citera
2016-11-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Vad kan HIF tänkas få för straff? Spel inför tomma läktare första hemmamatchen i superettan? Djurgården blev ju dömda till det vill jag minnas efter deras kvalmatcher mot Assyriska.
Det vore ytterligare en spik i kistan för den ekonomin med en eller två hemmamatcher helt utan intäkter. Hoppas kan man alltid.
Citera
2016-11-21, 21:53
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Löfven föredömde alltså supportrarna, föredömde han någonsin IKEA morden?

Det tror jag inte. Han fördömer bara när det finns politiska poäng att plocka.
Citera
2016-11-21, 23:36
Medlem
Jaxxxs avatar
Så Zlatan ska staty utanför AIKs hemmaarena. Sinnesjukt.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article23960636.ab
Citera
2016-11-22, 00:42
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Så Zlatan ska staty utanför AIKs hemmaarena. Sinnesjukt.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article23960636.ab

AIK äger ingen arena.
Citera
2016-11-22, 00:53
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
AIK äger ingen arena.

Jag vet. Men de spelar sina hemmamatcher på en arena med en Zlatanstaty.
Känns inte så stort och mäktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in