Företelsen är så ovanlig men ska sluta med det för din skull din grinkuk.
Bryta lårbenshalsen på Alex samt 6 dobbar i ansiktet på Persson, sen göra fler mål än er. Det är vinst på den taktiken.
Citat:
3 matcher har spelats, det är fan ingenting. Ok om vi går såhär fram till serien vänder. Då ska jag försöka vara lite mer positiv, men jag är en gammal räv som har svårt att lära mig nya saker vilket har framkallat denna pessimism iomed de senaste årens rena klavertramp.Håller annars som jag tidigare sagt med om att det är patetiskt av vissa Djurgårdare (Salorm, P.G. m.m.) att vara så pessimistiska. Känns så himla mycket bajen över den attityden. Vad har hänt med lite finare, lite bättre? Pessimist kan man vara när det börjar gå dåligt, men just nu när vi svävar fram på moln så är det bara att njuta av läget och längta till nästa match.
Citat:
Vad är djurgårdens nyckel till vinst ikväll, och vad är svagheterna?
För Bajen så är nyckeln att föra spelet med högt tempo. Mittfälts kampen blir avgörande, för bollen måste upp på Alex, Torsteinbö och Smarasson som endast funkar i ett spelförande lag.
Dessutom har vi flera nickstarka spelare så vi kan bli farliga på fasta situationer.
Bajens svaghet är motsatsen, dvs att vi inte lyckas föra spelet tillräckligt för att få användning av vår starka offensiv. Tvingas vi ligga i försvarsläge så blir vi snabbt sårbara på kanterna.
Matchen är egentligen helt öppen men jag är lite optimist och tror det finns goda chanser till proppen ur för Bajen och att dif åker på en riktig stoppsmäll.
För Bajen så är nyckeln att föra spelet med högt tempo. Mittfälts kampen blir avgörande, för bollen måste upp på Alex, Torsteinbö och Smarasson som endast funkar i ett spelförande lag.
Dessutom har vi flera nickstarka spelare så vi kan bli farliga på fasta situationer.
Bajens svaghet är motsatsen, dvs att vi inte lyckas föra spelet tillräckligt för att få användning av vår starka offensiv. Tvingas vi ligga i försvarsläge så blir vi snabbt sårbara på kanterna.
Matchen är egentligen helt öppen men jag är lite optimist och tror det finns goda chanser till proppen ur för Bajen och att dif åker på en riktig stoppsmäll.
Bryta lårbenshalsen på Alex samt 6 dobbar i ansiktet på Persson, sen göra fler mål än er. Det är vinst på den taktiken.
ska ofori ha gult ska Peking spelaren ha gult när han sparka ofori i huvudet. Man har ansvar över sina skor som man har ansvar över klubban i hockeyn. Antingen ska båda ha gult eller ingen av de gult. Ofori är på boll och lång ifrån att träffa pekingspelaren