Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Fast nu tror jag du har för mycket av de senaste årens Söder i tankarna, det är innan skadan jag menar, det var en helt annan sak då. Och det säger jag som neutral.
AIK i år är ett lag som är uppe och slåss i toppen av allsvenskan, Isak är en av deras bästa spelare.
IFK Gbg 20XX (när det nu var) var uppe och slogs i toppen av allsvenskan och Robin Söder var en av era bästa spelare.
Söder debuterade 08 och gjorde mål direkt, sedan förstörde Lennartsson honom året efter och sedan blev det aldrig nåt mer av värde där. Visst att han inte totalt fallit igenom och harvar i Stenungsund igen men jisses vad man önskar att han bytts ut där i em09.
Citat:
Ursprungligen postat av
junkbord
Sköld vill såklart inte göra mål mot sin favvoklubb och tur är väl det för oss.
Helvete vad dåligt vår försvar är.
Och Mr Instagram gör såklart en patenterad tavla. Börjar bli en vana för Bågen.
Kvällens behållning var Omar. Där har Gren hittat ett fynd, igen.
Skölds var helt klart vår bäste spelare igår. Konstigt att han inte fick en ica-kasse eller en middag för två på murveln som "matchens lirare".
Instagram är ett j-a ofog i sig med alla meningslösa kaffe/matbilder etc så där får gärna Alvbåge härja så länge vi slipper se honom vakta vår bur.
Omarsson är en spelare man inte kan annat än gilla, han sliter för tre och gör ju även mål med jämna mellanrum. Som du skriver har Gren lyckats igen, förhoppningsvis fick han in en väldigt låg summa för att köpa loss honom också när lånet signerades.
Förövrigt har det nu gått så långt att många (inte jag dock) buade ut Seb när han presenterades och direkt valde att hylla Sabah när dennes byttes in. Otroligt nog fick seb betyget "Skall vara nöjd med sin insats" i GP, det säger mer om GP än nåt annat.
Usel publiksiffra, allmänt usel fotboll och så många misstag att jag slutade räkna efter ungefär 10 sekunder.
Det lär inte blir roligare på måndag...