Citat:
Ursprungligen postat av
simonvp
Han ska dock ha lite respekt Nanne för att han har visioner med sin tränargärning, och att han var stor nog att skrota dessa när det blev kris big time. Men för oss fans är det väldigt frustrerande att han ska hålla på och experimentera med vår klubb och sätta oss i knepiga sitsar. Känns som det hade varit smartare att börja vår allsvenska sejour med att sätta defensiven till fullo för att sedan utveckla offensiven.
Det hade ju varit att föredra ja.
Absolut ska han ha en eloge och respekt för att han har ambition. Men har man den svansföringen får man inte gränslöst med mandat och chanser såvida man inte visar resultat relativt snabbt
Ta Pep t.ex, han har en extremt hög svansföring och rör om i sina lag direkt där han säljer publikfavoriter och klubbikoner. Han lyckas å andra sidan typ direkt vinna tid och mark genom att faktiskt nå resultat.
Nanne har ju inte nått ett dyft sen han började svamla om sin manual. Då ska han inte heller fortsätta hålla på och vara nedvärderande mot sina egna fans, sin sportchef, ledning samt sina spelare.
Rent klubbpolitiskt borde ju Nanne få sparken för alla hans jävla uttalanden och knivar i ryggen åt egentligen alla håll förutom sitt egna när han fått allt han pekat på från sin sportchef då han själv suttit i snart 4 år och valt ut spelarna, samt handplockat ett halvt lag från KFF. Varav typ hälften är bottenlöst dåliga värvningar som nu är borta från startelvan/klubben.
Han har egentligen haft alla förutsättningar men misslyckats, då väljer han att skylla på alla förutom sig själv. Min syn på Hammarby och Nanne går egentligen lite isär just nu. Efter hur Nanne betett sig önskar jag honom personligen all olycka samt att han får rejält med kritik samt sparken. Hammarby däremot vill jag ju ändå ha kvar i allsvenskan samt att de får hämnd på gubbjäveln.