2016-08-22, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Vi jagar guld som Don Quijote jagar väderkvarnar. Ytterligare en match jag fattade på förhand att vi skulle tappa poäng i.

Vår trupp är helt slut och Jörgen har inte roterat/hållit igång bänken tillräckligt då han verkar tycka de är för dåliga. Då går det som det går.

Svårt att se oss ens knipa en 3:e plats.

Min tanke också. Varför har Jörgen inte låtit fler spelare få mer speltid.
Citera
2016-08-22, 13:53
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Grov underdrift? Vad vill du ha, rött på Pärtan och rött på Carlgren? Jävla lipande

Lägg lite kritik på domaren som ska krita i sitt block och konferera med al Hakim istället, hans agerande under hela situationen är sanslöst.

Det är ju domaren jag lägger kritiken på? Att Carlgren drar fördelar som han känner att han kommer undan med är ju inte så konstigt om än smutsigt.
Citera
2016-08-22, 15:30
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Det är ju domaren jag lägger kritiken på? Att Carlgren drar fördelar som han känner att han kommer undan med är ju inte så konstigt om än smutsigt.
Ok, då läste jag ditt inlägg fel.

Domarens agerande i situationen är vedervärdigt. Samtidigt var hela hans match bedrövlig. Framförallt RÅP led av detta, man verkligen såg frustrationen över att han inte fick spela sitt spel.

Något rött kort på Pärtan är det inte (för Pärtan hade fått det röda då domaren inte kan se skillnad på han och sauli). Jag är fortfarande inte övertygad om jag tycker det är straff, försökt tänka mig in i hur jag reagerat i en objektiv situation. Jag ser det som att absolut drar honom i armen men där jag blir kluven är huruvida det faller under sånt som sker vid varje hörna/inläggssituation eller om den dragningen är avgörande. Jag kanske blir lurad av effekten i armdragningen då Sköld fortsätter försöka nå bollen (vilket han ska ha credd för)
Citera
2016-08-22, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Min tanke också. Varför har Jörgen inte låtit fler spelare få mer speltid.

För att han är feg. En tokladdad Lawson med massvis med energi hade jag gärna sett mot Bajen, men det lär inte hända under Jörgen.
Citera
2016-08-22, 16:17
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Stämmer inte. Pertan var avstängd p.g.a. gula för en vecka sedan mot HeIF.

Jag missade det själv, gick på andrahands uppgifter. Det ursäktar inte felet ifrån domaren dock.
Citera
2016-08-22, 21:37
Medlem
Vilken succé för Issam Jebali. Han hamnade i Värnamo på grund av någon brud och knackade i princip bara på dörren hos lokala klubben. Såg honom ha lekstuga där i våras mot Öis. Värvas till Elfsborg där han alltså nu går in och gör ett hattrick direkt. Blir intressant att se hur långt han kan gå.
Citera
2016-08-22, 21:51
Medlem
Vem är allsvenskans näst bäste spelare efter Eikrem?
Citera
2016-08-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme

Nån av Rasmus Elm eller Ebenezer Ofori.
Citera
2016-08-22, 21:57
Medlem
Eikrem har alltså nästan dubbelt så många assist som tvåan i assistligan. Sinnes.
Citera
2016-08-22, 21:59
Medlem
Tonyos avatar
Sundsvall klassiska höstdipp verkar ha börjat. Blir intressant att se vem som får kvalplatsen till slut, Sundsvall och Helsingborg känns som de hetaste kandidaterna följa av Djurgården.
Citera
2016-08-22, 22:05
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Vilken succé för Issam Jebali. Han hamnade i Värnamo på grund av någon brud och knackade i princip bara på dörren hos lokala klubben. Såg honom ha lekstuga där i våras mot Öis. Värvas till Elfsborg där han alltså nu går in och gör ett hattrick direkt. Blir intressant att se hur långt han kan gå.
Säger inte speciellt mycket emot dagens Sundsvall.
Citera
2016-08-22, 22:09
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme

Eikrem är tvåa efter AC. Han jobbar hela matchen och inte bara alibijoggar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in