2016-08-07, 16:53
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Det är svårt att få med sig en straff borta mot MFF, denna var solklar men det hjälpte som bekant inte.

I AB finns det en bra bild där man ser att Bengtsson har sparkat bort bollen och att Sauli inte framme vid foten. Sauli verkar ha blivit träffad av B när hans fot är på väg ner och S är på väg fram.

Idag fick vi inte straff när det var straff. Så även MFF har otur mot domaren.
Citera
2016-08-07, 16:56
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Hade jag varit AIK:are hade jag varit vansinnig på Norlings gullande och vurmande med MFF när han var helt jävla iskall när han tränade MFF.

Är det MFF han egentligen är kär i eller? Han kanske ska hålla käften och passa sin tunga när han tränar laget han själv tidigare påstått är hans lag istället för att hylla en av de stora rivalerna han tränade i några år.

Hade varit som att Stahre tagit över AIK igen och stått och hyllat IFK i intervjuerna efter att hans AIK torskat.

Patetiskt
Citera
2016-08-07, 16:58
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Hade jag varit AIK:are hade jag varit vansinnig på Norlings gullande och vurmande med MFF när han var helt jävla iskall när han tränade MFF.

Är det MFF han egentligen är kär i eller? Han kanske ska hålla käften och passa sin tunga när han tränar laget han själv tidigare påstått är hans lag istället för att hylla en av de stora rivalerna han tränade i några år.

Hade varit som att Stahre tagit över AIK igen och stått och hyllat IFK i intervjuerna efter att hans AIK torskat.

Patetiskt

Han vann ju sitt första SM guld med MFF 2014, och det var inte direkt längesedan. Klart han har känslor för MFF.
Citera
2016-08-07, 16:59
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud
Han vann ju sitt första SM guld med MFF 2014, och det var inte direkt längesedan. Klart han har känslor för MFF.

Irrelevant.
Han är gnagare, tränar AIK samt MFF är en av hans största rivaler om guldet.
Då kan man inte stå och hylla MFF samt småle när han gratulerar dom till segern.
Citera
2016-08-07, 17:01
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud

Alla har känslor för MFF, om det sen är positiva eller negativa.
Citera
2016-08-07, 17:31
Medlem
eternussermos avatar
Då blir det ett ångestmöte i Sundsvall, den som förlorar får det nog svårt i höst.
Citera
2016-08-07, 17:32
Avslutad
Har Cmore helt lagt ned studion? Kommer inte ens ihåg när jag såg det senast, på en söndag med flera matcher borde den vara självklar.
Citera
2016-08-07, 17:35
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Har Cmore helt lagt ned studion? Kommer inte ens ihåg när jag såg det senast, på en söndag med flera matcher borde den vara självklar.

På tal om det, har Fotbollskväll på SVT lag ned?
Citera
2016-08-07, 17:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
I AB finns det en bra bild där man ser att Bengtsson har sparkat bort bollen och att Sauli inte framme vid foten. Sauli verkar ha blivit träffad av B när hans fot är på väg ner och S är på väg fram.

Idag fick vi inte straff när det var straff. Så även MFF har otur mot domaren.
Ja fyfan, Eikrem faller efter att Nisse råkat nudda honom och visst är det fullt jämförbart när Sauli blir sparkad blodig i ansiktet.

Och påtal om bilder, vad tycker du det ser ut som på denna: http://imgur.com/a/FLwSV ?

EDIT: Kan lika gärna bjuda på en till när kollisionen inträffar: http://imgur.com/a/9FrNt

Där träffar Bengtsson både Sauli och bollen men nej, hans fot är inte påväg ned.
Senast redigerad av ZlatanMania 2016-08-07 kl. 17:40.
Citera
2016-08-07, 17:45
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Fjellström borta och Lundh tycks fortvarande ha semester.
Citera
2016-08-07, 17:56
Medlem
Shanklygatess avatar
Ingen lysande match idag men tre säkra poäng mot ett försvagat Örebro. Eliasson var väldigt pigg i sitt inhopp, hade med lite tur kunnat bli målskytt!

Häcken hemma på onsdag, då lär de krävas en bättre insats. De känns väldigt heta och är väl ett av de mest formstarka lagen ihop med Norrköping och MFF.
Citera
2016-08-07, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Fjellström borta och Lundh tycks fortvarande ha semester.

Även om det är semestertider så borde det finnas drösvis med ersättare att kalla in. Grattis till Fjellström förresten, synd att man inte får njuta av han i Cmore längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in