Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Nu handlar ju inte denna tråd om hockeyn men visst får erkänna att man kastade ett getöga på den samtidigt.
Riktigt snyggt mål av Sonko bör absolut finnas med i snacket om "Årets mål". Läste att vi vill köpa honom av AIK så vi får väl se vad som händer där.
Var inte ditt så hett efterlängade "derby" hetare än att du satt och såg på badkarsbandy?
Nåväl, jag hade iaf generalfel med att Östersund skulle vinna men man kan inte alltid ha rätt på tips.
Själv gör det mig definitivt inget om ÖFK börjar rasa och åker ur. Dels resmässigt men dels för att bli av med plastlag. Nu har jag inte hunnit se mer än målen från den matchen igår men det är ju svårt att snacka bort 0-5...
Idag känns de flesta matcher oerhört ovissa förutom att Ellos lär tvåla dit J.Södra på plasten.
Matchen imon bara måste vi vinna känns det som, dels för att då via ett kryss nere i Helsingborg fortsatt kunna ligga enbart en pinne bakom fjolårets notering.
Vi tappar antagligen MSD efter morgondagens match då han sticker till Copa America men det skall tydligen vara så att Rieks är tillbaka så det är ingen fara. Däremot har MSD gjort det riktigt bra nu när han fått spela och en icke-matchvan Rieks mot en MSD i bra form vore ändå ett svårt beslut faktiskt. En Rieks i form är ju bättre men som sagt utan matchvana så...