Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Vi har en obefintlig marknadsavdelning som inte ens marknadsför matcher på ett vettigt sätt. Två duktiga personer på sådana positioner kostar men hade garanterat lönat sig.
Bara för att jag är så lack och trött på allt nu så slår vi väl J.Södra med 5-0, krossar HJK, får drömlottning i playoff och når EL samt fortsätter mala oss fram till guldet...
Vi har en copywriter från Sveriges kanske bästa reklambyrå(en av de mest prisbelönade i världen förra året, har jag för mig) i styrelsen, han borde väl kunna ha några idéer.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Förövrigt rätt uppenbart att våra två högprofilerande "kaptener" i Hysén och Bjärs inte håller för den här nivån längre rent fysiskt. Inte för att de heller leder via sina prestationer är väl en annan femma, men nej. De två skadade igen, känns som nån av de är småskadade konstant. Våra två högsta löneposter som rimligen ska vara BÄST är varken bäst eller gjutna i en elva då de missar 5-15 matcher per säsong pga sina slitna kroppar.
Tobbe la sig ju på en ganska låg nivå lönemässigt pga vår ekonomi, så han är nog inte bland våra bäst avlönade, Bjärsa, John, Danskarna(och kanske Rogne) tjänar nog mer.