2016-05-19, 22:49
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Mer troligt att Bajen kickar Nanne i så fall han verkar ha kört fast rejält. Men DIF tror jag inte sparkar PO. Pelle Olsson har vad jag vet aldrig fått kicken.
Lite otacksamt läge för Pelle dessutom när två av de bästa offensiva spelarna har varit/är långtidsskadade.
Citera
2016-05-19, 22:51
Avslutad
Astrit Ajdarevic, anfallare, Örebro
5 plus av Sportbladet för fjärde matchen i rad. Vänsterfoten stod för ett mål och en målpass.

Var är alla Flashback experter. Vill höra mer från dom.
Citera
2016-05-19, 22:58
Medlem
Shanklygatess avatar
Göteborg kommer inte ta guldet i år. Tyvärr kommer nog inte mitt Norrköping göra det heller, att åka upp till Örebro med så skadeskjutet mittfält bådar inte gott. Tekie och Hadenius centralt är ju inte så jättevasst, Tekie försvinner på tok för mycket ur matcherna, hade han met är 5 bolltouch i andra halvlek?
Citera
2016-05-19, 22:58
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Sebbe och Kujo gör att vi samtidigt blir farligare på fasta och inläggspel samtidigt som Nyman och Trasten kommer komma på rulle om ÖSK blir övermodiga.

Haha "om"... övermod är liksom vad som ligger bakom vår spelidé på mycket gott men också en hel del ont.
Citera
2016-05-19, 23:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
5 plus av Sportbladet för fjärde matchen i rad. Vänsterfoten stod för ett mål och en målpass.

Här är jag.

Han är bäst i Allsvenskan. Han borde varit med i EM-truppen. Han har gjort vad han vill under våren. Ofta spelar han svårt, nästan lika ofta lyckas han.
Citera
2016-05-19, 23:00
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Blow-it överklagar DN beslut om pangmatchen mot Malmö? Märkligt att man har delat ut poängen officiellt innan överklagandetiden gått ut, kan en tycka. Oavsett är jag tveksam till att det blir framgångsrikt.
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/ifk-goteborg-overklagar-disciplinnamndens-beslut/

Hahaha, skräll. Den föreningen är så obeskrivligt äcklig så det finns inte.

MFF, aik och dif har alla drabbats av samma regel (de sistnämnda dessutom för betydligt mindre förseelse), men så fort gullelaget hamnar i kläm så skriks det efter särbehandling.
Citera
2016-05-19, 23:04
Medlem
Kan även meddela Gnagets trupp mot Falkenberg.
Stamatopoulos, Carlgren, Karlsson, Johansson, Brustad, Blomberg, Avdić, Väisänen, Ofori, Yasin, Sundgren, Strandberg, Hooiveld, Eliasson, Salétros, Isak, Affane.

Falkenberg (jumbo), Gefle (nästjumbo) och Örebro kvar före uppehållet. 9 poäng behövs för guldvittringens 2p/march. 7 poäng ett krav, annars får vi byta tränare ☺
Citera
2016-05-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade

Ajdarevic borde varit med i EM-truppen. Perfekt inhoppare i slutet när man kört fast mot Irland eller liknande. Mycket bättre att ha med en het spelare som spelat matcher än (förvisso) kompetenta bänknötare. Det är slutspel nu, inte kval och träningsmatcher.
Citera
2016-05-19, 23:10
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenista
Det håller jag med om men som det ser ut just nu så ska han starta, eller har jag fel? Gärna med Kennedys fot bredvid sig.

Återigen, har du hört något om när Silverholt är tillbaka?

Menar du då att vi borde peta Persson? Galet enligt mig. Han är stabil på det han gör. Inte bäst passningsfot precis men han är tung på sin position och bidrar med energi. Jag hade gärna sett att man testar Kennedy bredvid Persson.

Inte hört något om Silverholt.
Citera
2016-05-20, 00:47
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Hahaha, skräll. Den föreningen är så obeskrivligt äcklig så det finns inte.

MFF, aik och dif har alla drabbats av samma regel (de sistnämnda dessutom för betydligt mindre förseelse), men så fort gullelaget hamnar i kläm så skriks det efter särbehandling.

Först var det helt meningslöst för Frank Andersson vad slutresultatet skulle bli. Sen, när Disciplinnämndens beslut börjat närma sig, så går han ut i pressen och ljuger. Och när väl beslutet kommit så bestämmer sig Frank och hans polare för att överklaga det. Patetisk förening.
Citera
2016-05-20, 00:57
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Först var det helt meningslöst för Frank Andersson vad slutresultatet skulle bli. Sen, när Disciplinnämndens beslut börjat närma sig, så går han ut i pressen och ljuger. Och när väl beslutet kommit så bestämmer sig Frank och hans polare för att överklaga det. Patetisk förening.

Ja, dom gör väl vad dom kan nu när det inte går som det ska på planen och poängen rinner ifrån. Mytomanerna Frank Andersson och Mats Gren gör sitt bästa för att bibehålla den s.k "göteborgsandan".

Jag ser fram emot returen.
Citera
2016-05-20, 07:46
Medlem
Embas avatar
Sveriges mäktigaste derby på Norrporten imorgon.

Tror Giffers får stryk tyvärr. Naurin verkar ha mentala problem och lär få rött.

Annars vill jag se ett mer varierat spel. Märkligt att man inte involverar Steindorsson mer. Larsson gör det ruggigt bra på sin kant men det blir såklart svårare för varje match som går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in