Citat:
Ursprungligen postat av
Medelhavet
Varför är Balkander så ogillad? Förövrigt ser han ut som en vuxen bebis.
Tack
Det finns flera anledningar, främst för att han ständigt kritiserat klackens/supportrarnas beteende. Främst ur ett bengalperspektiv. Det kan man tycka vad man vill om och sakfrågan om bengaler lämnar jag därhän för tillfället.
Sedan att han alltid skriver upp Röva så enormt, varje gång och samtidigt sågar oss.
Citat:
Ursprungligen postat av
nomadic
Fint med vänt underläge till seger idag såklart men det finns fortfarande så otroligt mycket brister i vårt spel, främst försvarsspelet, för att man ska vara riktigt nöjd med den här säsongsinledningen. Det gäller att offensiven fortsätter leverera då det känns föga troligt att vi kommer hålla speciellt många nollor i år.
Kul att Sema fick presentera sig på allvar för hemmapubliken idag!
Det var en match som måste varit sanslöst underhållande att se som opartisk, själv var jag mest vansinnig över vårt försvarsspel också.
Citat:
Ursprungligen postat av
ArneIII
Blåvitt gör kanske sin offensivt bästa match för säsongen idag men ändå slutat det så här.
Nåväl, ÖSK var också grymma, och i det stora hela en riktigt underhållande match även om den slutar i förlust. Finns mycket ljusglimtar, men för första gången på länge börjar man på allvar oroa sig för Blåvitts defensiv. Men det kanske har sina förklaringar och är tillfälligt.
Malmö imponerade, trots vinst, inte mot Dif idag och för första gången på länge ser jag fram emot MFF hemma. Var väl inte sedan rosa tjockis-tiden man slog dem hemma?
Vi har lätt seriens bästa vänsterback!
...och bingolottoigaste bortaställ.
Rosa Tjockis var tider det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Axell
Skönt att Hermansson är påväg tillbaka och jag hoppas att han kan lira mot MFF, det behövs i vilket fall. Rogne däremot, ska vi vara jävligt försiktiga med att kasta in. Den guldklimpen som man handskas varsamt med, vi får verkligen inte stressa när det kommer till "Sagan om konungens återkomst". Hellre vila någon match för mycket än att riskera ett bakslag.
Skönt att fler inser hur viktigt det är att vänta med Rogne, oavsett hur defensiven ser ut nu.
I övrigt var det ett snöfall/hagelstorm från helvetet vid ankomsten till Behrn Arena och redan där kändes det vart det barkade den dagen...
Förövrigt konstaterade vi mest det vi alltid konstaterar vid resor den vägen, E20 behöver bli riktig motorväg och det nu. En fil, lastbilar i rad och idiotiska bilister som vägrar lägga sig närmare vägrenen så man kommer om. Jisses...
Det är alltså allsvenska matcher t.o.m. torsdag nu. Varför är det helt spelledigt på lördag måntro?