2016-04-23, 13:30
Medlem
Mitov Nilsson borta resten av säsongen. Tungt.
Citera
2016-04-23, 13:38
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby

Ett riktigt hårt slag för Peking. Vaikla är inte en målvakt som platsar i ett mästarlag.
Senast redigerad av MrSkargard 2016-04-23 kl. 13:45.
Citera
2016-04-23, 13:38
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
synd för honom, men perfekt för resterande lag med tanke på vilken tomte norrköping ställde i målet igår
Man kan ju dock ge honom en ärlig chans (vilket han nu kommer att få) innan man kallar honom tomte. Gjorde det godkänt i cupen och var antagligen ganska nervös igår eftersom det var hans första Allsvenska match.

För övrigt har klubben gått ut med att vi söker efter en kontraktlös målvakt. Sen får man väl se vad tombolan levererar den här gången gällande dispens.
Citera
2016-04-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
För övrigt har klubben gått ut med att vi söker efter en kontraktlös målvakt. Sen får man väl se vad tombolan levererar den här gången gällande dispens.

sant, tänkte inte på att kan finnas en chans att få dispens eftersom det gäller målvakt. har bara sett estländaren igår, så det kanske inte är så illa som det såg ut.
Citera
2016-04-23, 13:42
Medlem
Citat:
Man kan ju dock ge honom en ärlig chans (vilket han nu kommer att få) innan man kallar honom tomte. Gjorde det godkänt i cupen och var antagligen ganska nervös igår eftersom det var hans första Allsvenska match.

Daniel "Örat" Örlund, eller fick han tag i en klubb till slut?
Citera
2016-04-23, 13:45
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Brommapojkarna.
Citera
2016-04-23, 13:46
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Verkar spela i Brommapojkarna. De målvakter som ploppade upp för mig var Asper, "Fimpen" och Sahlman som jag tror är kontraktslösa. Om någon av dem är realistisk har jag dock svårt att avgöra.
Citera
2016-04-23, 13:46
Medlem
Gallachers avatar
Sju av dem elva som startar för MFF imorgon är spelare med uppfostran och utbildning som ungdomsspelare i föreningen.
Citera
2016-04-23, 14:25
Avslutad
Citat:
Verkar spela i Brommapojkarna. De målvakter som ploppade upp för mig var Asper, "Fimpen" och Sahlman som jag tror är kontraktslösa. Om någon av dem är realistisk har jag dock svårt att avgöra.
Fimpen har lagt av. Sedan tror jag att Asper har lagt av helt. enda är ju Sahlman eller blasevic.
http://www.transfermarkt.co.uk/alexandros-tzorvas/profil/spieler/24284 Om man ej ska slå på stort
Citera
2016-04-23, 14:26
Medlem
Skön torsk för Peking igår. Härligt. De blir nog ändå att räkna med i år, fast vi får se hur det blir med tränarbyte osv. Mycket trevligt att de kammade 0 dock, det kan visa sig vara betydelsefullt när säsongen summeras(kolla på oss förra året).
Citera
2016-04-23, 14:42
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Oerhört tungt. Först Kamaras hjärtfel och nu Mitovs skenben. Läg därtill skador på Bärkroth och Kujovic och ett tränarbyte i sommar.

Är nu inställd på en mellansäsong.
Citera
2016-04-23, 14:47
Medlem
Ja nu blir det nog svårt för "Peking" att upprepa bragden från ifjol. Har väl egentligen inte funnits på kartan egentligen med med alla dessa skador och tränarbyte med mera så är det i praktiken omöjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in