2016-04-10, 17:34
Medlem
Att slå Örebro och Gefle ska inte underskattas, Örebro var högt placerad för 2 år sedan, förra året började dom skit dåligt då förväntningarna var skyhöga! Gefle har alltid varit svårspelat på sin hemmaplan!

Att vinna dessa två matcher är inte kattskit och ska inte underskattas!
Citera
2016-04-10, 17:58
Medlem
simonvps avatar
Där fick du betala retroraktivt för alla stormatcher i Superettan Pyzdrowski, din jävla Cech-wannabe

Skönt med en urladdning, laget behövde verkligen det, saksamma att Heif är helt under isen. Hade inte dif vunnit sitt derby mot Gefle hade vi lyckats med konststycket att komma in till derbyt med bäst dagsform ännu en gång. Nu är det dock inget snack om att dif får anses vara favoriter, även om man gärna ändrar på det
Citera
2016-04-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Väldigt fin att se Djurgården plocka sin tredje raka och på ett sånt sätt som det känns vi tyvärr råkat ut för åt andra hållet åren tidigare. Det känns som K.W. börjat växa in sig i rollen som kapten och vi har ett väldigt stabilt lag med vissa intressanta spelare. Och då har inte ens Radetinac eller Mrabti kommit tillbaka som var två av våra starkaste spelare förra året.

Efter 2 år i London känns det riktigt motiverande att vända hem till Stockholm igen höst, så hoppas vi att den blir guldkantad också
Hur många poäng tog ni inte förra säsongen när Mushekwi eller någon annan stjärna snubblade in en boll i slutminuterna?
Citera
2016-04-10, 18:05
Medlem
Facked-Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrStorfurste
Tryck skapa konto, fyll i uppgifter, hoppa över paketköpet, klart! Följ instruktionerna på sidan.

Herregud vad dåliga Helsingborg är. Vi vann bara med 3-1 mot dem, avgå Axén!
Du får gärna skicka mig en länk dit för jag hittar inget "Skapa konto" och kan inte ta mig förbi något paketköp *trött*
Citera
2016-04-10, 18:25
Medlem
HerrStorfurstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facked-Up
Du får gärna skicka mig en länk dit för jag hittar inget "Skapa konto" och kan inte ta mig förbi något paketköp *trött*
Verkar som att det numera kostar att se matcherna i efterhand. Då vet jag inte var man kan se matcherna i efterhand, iaf utan att betala.
Citera
2016-04-10, 18:28
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrStorfurste
Verkar som att det numera kostar att se matcherna i efterhand. Då vet jag inte var man kan se matcherna i efterhand, iaf utan att betala.
Kollade igenom Östersund-AIK tidigare idag och har inte betalat en enda krona i år (ännu).
Citera
2016-04-10, 18:36
Medlem
HerrStorfurstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kollade igenom Östersund-AIK tidigare idag och har inte betalat en enda krona i år (ännu).
Gäller det bara för de som redan är reggade då? Jag loggade ut och när jag gick in på en match från igår står det att jag behöver sportpaketet.
Citera
2016-04-10, 18:48
Medlem
Tlagnojs avatar
Står tryggt kvar i mitt siande att heif åker ur i år.
Citera
2016-04-10, 18:49
Medlem
LT10s avatar
Örebro, Falkenberg, Gefle. 9 poäng och 9-1 i målskillnad, vi har m.a.o gjort det vi kunnat och idag var det sjukt jävla starkt att vinna, trots dom missade lägena i första och trots att vi hamnade i underläge och gick ner oss.

Nu väntar Bajen, Malmö och Elfsborg. Betydligt tuffare matcher (även om jag räknar in Gefle borta som en tuff match på förhand)

Ingen förväntar sig att vi ska vara där uppe och slåss om guldet på allvar men det känns så fruktansvärt skönt att slå de här tre lagen som ska vara under oss i tabellen. Viktigt!
Citera
2016-04-10, 19:09
Medlem
Enligt Aftonblaskan ske Henke Larsson ha ställt sin plats till förfogande. Han tvekar tydligen på om han är rätt person att leda Helsingborg och tydligen vänt sig till styrelsen om detta? Vad har ni helsingborgsfans att säga om detta?
Citera
2016-04-10, 19:11
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Enligt Aftonblaskan ske Henke Larsson ha ställt sin plats till förfogande. Han tvekar tydligen på om han är rätt person att leda Helsingborg och tydligen vänt sig till styrelsen om detta? Vad har ni helsingborgsfans att säga om detta?

Inte speciellt mycket, Henke har fullt förtroende bland våra supportrar, sen att man tar ut frustrationen efter en 5-1 förlust är fullt normalt.
Citera
2016-04-10, 19:30
Medlem
Signaturums avatar
Kung Gische ryktas starta imorgon istället för Örnen, härliga nyheter.
Höjer ett varningens finger för att MFFs anfallsspel kommer att höjas ordentligt med två olika spelartyper på topp.
Kan redan höra sången!

"Guillermo Molins, shalalalala"

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in