Vad har fett med korv å göra och... nä jag är inte fet. Men tack för att du bryr dig om min fina kropp ;-)
Vilken kroppstyp letar du efter ? men det är ett annat forum för du vet shuu ..."gejs" så nä jag är straight så tack men nej tack ;-)
Min klassiker på en grillad är generisk mellansenap, sweet baby rays, picklad rödlök, rostad lök och lite inlagd vitkål (som jag alltid har en sats av i kylen)
Jag fyller korvbröd med ost och chilikrisp i olja och värmer dessa i ugn/airfryer tills osten har smält. I med en god korv och smeta på det man gillar. Jag tycker att det är gott med gurkmajonnäs för att balansera hettan ifrån chilikrispen.
Ta ostchips, och ostkrokar och annat snacks ostsnacks och banka det till smulor i en påse
stek korven och lägg på en ostskiva men strössla brödet fullt med snackset först och på med korven
och lite chilisås och ketchup ...perfekt fotbolls final käk
Ketchup och rostad lök eller hamburgerdressing. Till tyska korvar som Bratwurst vill jag ha en grovkorning, fransk senap. Ibland gör jag mos och har på korven, det smakar käften behändigt som Kronblom sa när Malin sket han i munnen.