Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-07-09, 13:03
  #1
Medlem
kezoos avatar
Det är inte första gången jag frågar men jag skulle vilja ha svar på om det är någon som har testat denna ritualdrog och som kan berätta lite mer om den...?

Den man köper på smartbar, är det en blandning på olika växtdelar, som orginalet är, eller är det bara en sort av någon frö eller växt?

Tacksam för all info om ayahuasca!
Citera
2003-07-09, 14:05
  #2
Medlem
Re: ayahuasca

Citat:
Ursprungligen postat av kezoo
Det är inte första gången jag frågar men jag skulle vilja ha svar på om det är någon som har testat denna ritualdrog och som kan berätta lite mer om den...?

Den man köper på smartbar, är det en blandning på olika växtdelar, som orginalet är, eller är det bara en sort av någon frö eller växt?

Tacksam för all info om ayahuasca!

Jag har ett brinnande intresse för just Ayahuasca och det är min helige "GRAAL" som nån utryckte sig så bra.
Tror att det är den bästa drogen och vet att det är den mest intressanta!
Var god och köp inte denna brygd från internet det förstör bara för framtida droganvändare utan gör som jag och planera en riktig tripp till nåt syd-amerikanskt land och prova den helt enkelt. Visst det är dyrt, jag vet men du har ingen kunskap om hur den tillbereds eller hur att tyda dess visioner till dig, det har dom! Är du desperat så finns det svampar och lsd att få tag på det funkar tills vidare dessutom måste du dricka i kanske 2-5 dagar i sträck för att kunna få en glimt av det underbara som döljer sig för dom oinvigda.

mvh Dracul
Citera
2003-07-09, 14:30
  #3
Medlem
kezoos avatar
Jag förstår hur stort ayahuasca är, det är därför jag vill testa... Och jag har inte råd att resa till amazonas heller Men man borde ju kunna lyckas rätt bra här hemma med, ge mig tipps om hur jag kan lyckas någolunda...
Citera
2003-07-09, 15:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezoo
Jag förstår hur stort ayahuasca är, det är därför jag vill testa... Och jag har inte råd att resa till amazonas heller Men man borde ju kunna lyckas rätt bra här hemma med, ge mig tipps om hur jag kan lyckas någolunda...

Hur ska jag kunna ge dig tips när jag inte själv har testat. Och jag tror inte att du förstår hur stort aya är för då skulle du aldrig vilja köpa det från nätet, det lär med stora sannolika skäl bli (eftersom ett antal olika ämnen uteblir, det är bara indianerna som kan det rätta receptet!) som att runka istället för att knulla helt enkelt och om du då ändå bara ska "runka" tycker jag att du ska prova svamp eller lsd!

mvh Dracul
Citera
2003-07-09, 15:20
  #5
Medlem
kezoos avatar
Men du får lova mig att när du har rest till indianerna i amazonas så får du berätta hur ni gjorde...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback