Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-28, 00:51
  #1
Medlem
Tja! Jag är en kille på 16 basst som är väldigt osäker på vad tjejer tycker är snyggt på killar..
Vilka sorts skor, tröja eller skjorta, tajta och mer framhävande kläder eller mer åt "oversized" hållet, vilka sorts byxor, keps och mössa, fula respektive finare färger, något speciellt märke osv.

Är glad om jag får svar och är medveten om att alla tjejer inte tycker om samma stil eller har samma smak, men blir glad om jag får höra lite egna åsikter från er
Citera
2015-12-28, 01:00
  #2
Medlem
James91s avatar
Oversize-tröja, häng på byxorna, DC skor och en solblekt snapback ovanpå ditt flottiga hår.
Citera
2015-12-28, 01:01
  #3
Medlem
Grankulas avatar
Ta en titt på valfri manlig paradise hotel deltagare från 2015. Sen får du väl ha lite mer vuxen klädstil om det är kvinnor du vill attrahera gentemot tjejer. alltså kvinnor = 25 och upp. Tjejer 0-25 i princip. (enligt mig)

inb4 massa kommentaren om att du är 16
Citera
2015-12-28, 01:01
  #4
Medlem
Tror tjejerna skiter i vad man har på sig! Lite självsäker lite kaxig och lite charm så får man dom flesta brudarna i säng😜
Citera
2015-12-28, 01:04
  #5
Medlem
För det första, det är 18 års gräns här vilket innebär att du snart är bannad.
För det andra: Dagens 16åriga killar klär sig allihop som skejtare, lite lodisaktigt med flanellskjortor, baggyjeans och slitna Vans.

Kör din egen stil, om du bär någonting som du trivs i, kommer du se förbannat mycket bättre ut i tjejernas ögon oavsett om det är kostym eller skejtstilen. Det handlar om självförtroende, självkänsla och utstrålning när det kommer till att bli "poppis" hos tjejerna. Detta får du inte bara genom att klä dig i vad du "tror" är rätt.

Sen rekommenderar jag ett par ljusa chinos som sitter snyggt, en snygg ljusblå skjorta och ett par schyssta bruna boots, eller svarta om du föredrar det. En snygg jacka nu på vintern och en schysst halsduk/scarf. Gärna en vettig frisyr också. Det funkar alltid. Men som sagt: bara om du känner att du trivs i det.
Citera
2015-12-28, 01:05
  #6
Medlem
Renrakat ansikte, tung hoodie o ett par smala jeans, beror helt ut på hur man ser ut också.. Men försök dig på något som andra kör på så blir det säker bra
Citera
2015-12-28, 01:36
  #7
Medlem
Akaras avatar
Blench/Adrian Hammond t-shirt, tighta jeans med hål vid knäna samt bakåtkammat hår med någon ful blommig snapback över. Tatuerar du även in "Family is forever", "Carpe Diem" eller liknande över bröstet så garanterar jag att du kommer få ligga.
Citera
2015-12-28, 01:55
  #8
Medlem
basseakers avatar
Klä dig ordentligt.
Citera
2015-12-28, 12:23
  #9
Medlem
akehodells avatar
Fet plånbok!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback