2015-12-27, 08:18
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tochtli
Jo tack, jag får raka mig i ansiktet varje dag. Rakar jag mig på morgonen har jag stubb på kvällen. I skägg ser jag ut som en taliban, så det är inget alternativ. För att vara etnisk svensk har jag exceptionellt kraftig skäggväxt.

Berätta mer om hur hemskt det är att raka benen en gång i veckan.

Rakar inte alls benen under vintern. Min man rakar inte heller ansiktet under hela vintern och han har väldigt frodig skäggväxt. Underlivet går från heltakat till halvhårigt de flesta gånger, men benen ger jag fasen i då ingen utom maken ser dem. Jag vet inte hur håriga tjejer ni träffar men det håret är ändå så tunt och glest att det inte syns särskilt väl.

Han har alltid insisterat på att han skiter i rakat eller ej, över hela kroppen, och det är tydligen sant. Har råkat bli sex många gånger då jag varit orakad och det har inte nämnts. Skönt att ha en man som fokuserar på lite viktigare saker än att allt kroppshår är millimeterkort exakt vid sex
Citera
2015-12-27, 08:36
Medlem
DixieDs avatar
Det beror på vad det är för kvinna du har träffat på. Jag rakar mig alltid eftersom jag tycker att det är ofräscht att vara hårig och dessutom ha sex med min kille utan att ha gjort mig i ordning.

Men jag är en sån som vill lukta gott i sängen också så det blir även body lotion. Jag tycker att man är lat om man inte fixar upp sig för sin partner. Det tar inte så lång tid att göra det.

Hår i underlivet luktar dessutom och ger en vidrig stank på underkläder så därför ska man raka sig. Det är mer hygieniskt.

Det är bara att raka sig i duschen. Tar bara några minuter extra. Man gör det även för sig själv.
Citera
2015-12-27, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Det är "jobbigt" för kvinnor med offermentalitet.

Vad har nu rakning med kvinnors offermentalitet å göra? Kanske ts tjej insåg inte meningen med att raka sig eller helt enkelt inte känner för det? Take it or leave it, skulle jag påstå. Alternativt, prata med henne.

Med tanke på offermentalitet, jag tror att det världen över inte finns ett enda annat forum än flashback, där så många "offer" tycker så otroligt synd om sig själva och snyftar sig genom dagen som här. Och det är definitivt inte några kvinnor...
Citera
2015-12-27, 10:47
Medlem
Katzyns avatar
Ganska taskigt av dig att övertala henne att ha sex trots att hon kände sig osäker över det, och sen mycket riktigt bli avtänd av det och inte vilja träffa henne mer. Kunde du inte bara ha väntat tills hon var beredd på sex istället?
Citera
2015-12-27, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickedixit
Nu pratar jag inte endast om orakade fittor utan övrig hårighet! Hur kan man glömma benen?

Ja du, det var ju hemskt av henne att glömma raka benen , jävla feminister, alltså. Beklagar verkligen att du redan fick stå ut med 3 orakade tjejer. Det gör jag verkligen, men samtidigt undrar jag hur sånt kan hända öht? Du verkar ju gilla tjejer med en naturlig attityd annars, eller hur förklarar du själv fenomenet? Någonting måste du ju ha sett i henne för att kunna hamna i sänghalmen. I fall du ser henne enbart som ONS, varför ens starta en tråd om något så barnsligt? Väx upp och grow som balls, pojken.
Citera
2015-12-27, 12:11
Medlem
Tochtlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
Ja ni porrtittande småpojkar växer väl upp en dag också får man hoppas.

Att vi har könsbehåring har flera funktioner, bland annat är det för att signalera könsmogenhet:
Det skiljer könsmogna från icke könsmogna, dvs. Vuxna från Barn.

En riktig man ser alltså könsbehåringen som en signal till fertilitet och könsmognad.
En sexualstörd man får inte den här kopplingen till könsbehåring. Föredrar man renrakade kvinnor så har man också en störd sexuell läggning där man förkroppsligar kvinnan med ett barn. Pedofiler.

Jag hoppas verkligen kvinnor inte låter sig styras utav dessa sjuka människor och behåller er vackra behåring där nere som ni vill att det ska se ut, det är de riktiga männen som attraheras av er könsbehåring som är en vacker signal till just kvinnlighet.
Säger du så till kvinnor som vill att män rakar sig i ansiktet också?
Citera
2015-12-27, 12:14
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tochtli
Säger du så till kvinnor som vill att män rakar sig i ansiktet också?

Man kan ju välja man efter behåring om man nu är så emot den/för den.

Blir väl lite annorlunda med annan kroppsbehåring.
Citera
2015-12-27, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickedixit
Dejtade en tjej i tisdags och vi drog senare hem till mig för att se på en film och ja det slutade med sex, eller ja till en början ville hon inte det och envisades med att hon inte hade rakat sig, men jag svarade med att jag inte brydde mig... Men var inte väntat med att även hennes ben var håriga.. alltså håriga, men ändå mjuka hårstrån och inget stubb så det störde varken mig eller sexet förövrigt. Alltså det är typ tredje gången jag får stå ut med håriga tjejer, det blir på något sätt avtändande så att man inte vill träffa henne någon mera..

Så brukar ni alltid förvänta er att tjejer är rakade och blir ni besvikna därefter? Har ni varit med om att tjejer har varit riktigt håriga vid dejt och träff?

Jag lider verkligen med dig! (obs. ironi)
Citera
2015-12-27, 16:08
Medlem
Mooons avatar
Håller med! Denna trend med rakning är bara korkad. Jag hade skrattat på mig om min karl hade stått och rakat kulorna och resten av kroppen. Fjantar!

Citat:
Ja ni porrtittande småpojkar växer väl upp en dag också får man hoppas.

Att vi har könsbehåring har flera funktioner, bland annat är det för att signalera könsmogenhet:
Det skiljer könsmogna från icke könsmogna, dvs. Vuxna från Barn.

En riktig man ser alltså könsbehåringen som en signal till fertilitet och könsmognad.
En sexualstörd man får inte den här kopplingen till könsbehåring. Föredrar man renrakade kvinnor så har man också en störd sexuell läggning där man förkroppsligar kvinnan med ett barn. Pedofiler.

Jag hoppas verkligen kvinnor inte låter sig styras utav dessa sjuka människor och behåller er vackra behåring där nere som ni vill att det ska se ut, det är de riktiga männen som attraheras av er könsbehåring som är en vacker signal till just kvinnlighet.
Citera
2015-12-27, 23:37
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
hm fel av mig. menade tur med killen såtillvida att man blev knullsugen...

Ok, ja det kan jag ju faktiskt förstå och relatera till!
Citera
2015-12-28, 00:35
Bannlyst
Ja, jag förutsätter det. Att de ibland missar med några dagar är iofs vanligt så det får man ta.

Citat:
Föredrar man renrakade kvinnor så har man också en störd sexuell läggning där man förkroppsligar kvinnan med ett barn. Pedofiler.
Eh, ok, jag känner mig iafa inte störd.
Citera
2015-12-28, 01:14
Medlem
linnros24s avatar
Ja hela tiden. Aldrig varit med om en dam som inte rakat sig. Eller jo en gång, då fick hon låna min rakapparat. Det var dock på fyllan och jag var tydlig med att de va en dealbreaker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in