• 1
  • 2
2015-12-26, 23:20
Medlem
Dejtade en tjej i tisdags och vi drog senare hem till mig för att se på en film och ja det slutade med sex, eller ja till en början ville hon inte det och envisades med att hon inte hade rakat sig, men jag svarade med att jag inte brydde mig... Men var inte väntat med att även hennes ben var håriga.. alltså håriga, men ändå mjuka hårstrån och inget stubb så det störde varken mig eller sexet förövrigt. Alltså det är typ tredje gången jag får stå ut med håriga tjejer, det blir på något sätt avtändande så att man inte vill träffa henne någon mera..

Så brukar ni alltid förvänta er att tjejer är rakade och blir ni besvikna därefter? Har ni varit med om att tjejer har varit riktigt håriga vid dejt och träff?
Citera
2015-12-26, 23:28
Medlem
Ghastens avatar
talade

Ja och hon rakade sej inte sen heller. Hon var riktigt hårig samt luktade unket på kuken i flera dagar efteråt. Det höll inte länge hoppades att stanken skulle försvinna. En gång försökte hon få mig ner dit för att slicka men det gick jag inte på.

Ja jag vill ha rakade iallafall väldigt ansat om inte annars
Senast redigerad av Ghasten 2015-12-26 kl. 23:29. Anledning: x
Citera
2015-12-26, 23:29
Medlem
Wzzys avatar
Förväntat mig alltid det. Men har ingen rätt till det. Deras kropp så dom får göra som dom vill. Men hitintills har jag bara stött på lite stubb som mest.
Citera
2015-12-26, 23:30
Medlem
Men för fan om hon säger att hon inte är rakad och du ändå trycker på för att komma till så får du ju "stå ut" med det. Jävla pucko.

Hoppa över sexet nästa gång då va fan.

Förväntar mig det ej, önskar att de vore rakade, oftast.
Citera
2015-12-26, 23:31
Medlem
jepp...det är väll självklart
Citera
2015-12-26, 23:31
Bannlyst
svag karaktär av dig att säga du inte bryr dig, när du till största grad gör de.
Sen startar du en tråd om ett ämne i fel del av forumet, som hur många trådar som helst redan finns om detta med rakade fittor.

Är du en liten flicka innerst inne som behöver få lätta på dina känslor om sånt här trams eller vad gör tråden unik?
Citera
2015-12-26, 23:32
Medlem
en som går på date rakar sig väl alltid? iaf trimma ner den stora grizzlybjörnen en del och raka ben/armhålor? man kan ju ha tur...
Citera
2015-12-26, 23:44
Medlem
burialhexs avatar
Nej.
Har inga problem med naturliga tjejer.
Vill dom inte raka sig, fine. Jag rakar mig inte heller.

Slicka hårig? Javisst, inga problem.

Väx upp killar.
Citera
2015-12-26, 23:47
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Nej.
Har inga problem med naturliga tjejer.
Vill dom inte raka sig, fine. Jag rakar mig inte heller.

Slicka hårig? Javisst, inga problem.

Väx upp killar.

Agreed. Det naturliga tillståndet är härligt animaliskt och snuskigt. Enbart porrskadade fjollor gör en stor grej av orakade tjejer. Gör er plikt för kuk och fosterland och låt dom håriga tjejerna bli bestigna också.
Citera
2015-12-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
svag karaktär av dig att säga du inte bryr dig, när du till största grad gör de.
Sen startar du en tråd om ett ämne i fel del av forumet, som hur många trådar som helst redan finns om detta med rakade fittor.

Är du en liten flicka innerst inne som behöver få lätta på dina känslor om sånt här trams eller vad gör tråden unik?

Nu pratar jag inte endast om orakade fittor utan övrig hårighet! Hur kan man glömma benen?
Citera
2015-12-26, 23:55
Medlem
Niggerbullens avatar
Mer eller mindre - ja, jag förväntar mig det.

Skulle antagligen aldrig beblanda mig med ett fruntimmer som låter det växa ohejdat, dock..

Ser till min egen kropp och tycker det känns fräscht att ha en rakad eller åtminstone välansad kvinna.

Lika vidrigt som om hon skulle lukta svett så skulle det vara vidrigt med en medeltida buske där nere, hår under armar eller på ben. ja jag har erfarenhet av svettluktande tjejer tyvärr. sexade med en som som luktade på mer eller mindre regelbunden basis.

Det var inte alltid lika angenämt som det kanske verkar

Edit:
Fixa
Senast redigerad av Niggerbullen 2015-12-27 kl. 00:04.
Citera
2015-12-27, 00:09
Medlem
Europes avatar
När det gäller murveldjuret, så har jag aldrig varit överdrivet förtjust i det helrakade modet. Men nej, jag förväntar mig inte rakat annars heller. Kanske är det för att jag är lite äldre, förrän sådant blev närmast krav... Speciellt om jag någon gång har fått en kvinna i säng som på morgonen inte ens hade tänkt möjligheten, d.v.s. när det inte ens handlar om en dejt, utan ett slumpmässigt möte.

Sedan har jag förvisso svårt för viss hårväxt. På en del ställen handlar det om mängd, grovhet o.s.v., andra ställen (överläpp, bröst m.m.) fungerar inte alls för mig. Men jag har inga förväntningar kring sådant, utan det är väl som med alla önskvärda och icke-önskvärda egenskaper man råkar notera.

Åtminstone har det varit så. Jag har inte varit med någon annan än min nuvarande under många år, så jag utgår ifrån hur jag har uppfattat det tidigare innan jag träffade henne. I förbigående brukar jag faktiskt inte tänka värst mycket på hur pass rakad eller orakad hon är, förutom att jag generellt vet att hon inte ständigt är rakad under armar, på benen o.s.v. Kanske har det hela även med grundläggande attraktion att göra, d.v.s. desto större grundattraktionen är, desto mindre tänker jag på t.ex. kroppsbehåring? T.ex. tycker jag alltid om hennes doft, även när hon inte är nyduschad, vilket väl egentligen är viktigare än t.ex. rakning?
Senast redigerad av Europe 2015-12-27 kl. 00:19.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in